eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegZakup artykułów biurowych, na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych Garnizonu Brzeg - CPV 205; 211; 212; 220; 228; 243; 246; 252; 284; 285; 286; 301; 368 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Brzeg: Zakup artykułów biurowych, na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych Garnizonu Brzeg - CPV 205; 211; 212; 220; 228; 243; 246; 252; 284; 285; 286; 301; 368 .
Numer ogłoszenia: 100166 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2697 Brzeg, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4117313, fax 077 4117218, 4117313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1brygada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych, na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych Garnizonu Brzeg - CPV 205; 211; 212; 220; 228; 243; 246; 252; 284; 285; 286; 301; 368 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Zamawiający : Jednostka Wojskowa Nr 2697 Brzeg Adres : ul. Sikorskiego 6 , 49-300 Brzeg tel. ( 077) 411 7313, fax (077) 411 7218 lub 411 7313 Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 133.000 euro I . Przedmiot zamówienia : Zakup artykułów biurowych, na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych Garnizonu Brzeg - CPV 205; 211; 212; 220; 228; 243; 246; 252; 284; 285; 286; 301; 368 . II. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczone zostało drogą elektroniczną w Biuletynie Zamówień Publicznych, za pomocą formularza umieszczonego na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 13 maja 2008 r. oraz na stronie internetowej Zamawiającego, adres : www.1brygada.pl . III. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr19, poz.177; Nr96, poz.959; Nr116, poz.1207; Nr145, poz.1537; Nr273, poz.2703; Dz. U. z 2005 r. Nr163, poz.1362; Nr184, poz.1539; Dz. U. z 2006 r. Nr79, poz.551, Nr164, poz.1163, Nr170, poz.1217 i Nr227, poz.1658, Dz. U z 2007 r. Nr64, poz.427 i Nr82, poz.560), zwanej dalej w skrócie u. p z. p. IV. Zamawiający ustalił termin realizacji zamówienia, nieprzekraczalnie do dnia 10.11.2008 r. V. Miejsca realizacji zamówienia : - magazyn wyszkoleniowy, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg - JW2697 Brzeg; VI. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. ), spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz złożą wymagane nią dokumenty . VII. Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia . 2.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 3.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 4.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Wykazu zamówień zrealizowanych zamówień na dostawy w latach 2005 - 2007, analogicznych jak przedmiotowe w co najmniej trzech jednostkach organizacyjnych, z podaniem wartości zamówienia, dat ich wykonania, nazw, adresów i numerów telefonów zleceniodawców . c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia . 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : 1.Formularza Oferty + Arkusza Cenowego. 2.Wypełnionego i parafowanego Projektu umowy 3.Pełnomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną, nie wymienioną w KRS lub EDG ), wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty skarbowej . 4.Oryginału lub poświadczonej kserokopii dowodu wpłaty wadium . VII. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt VII ppkt. 1 a - c niniejszego ogłoszenia . XI. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (siwz) zamieszczono na stronie internetowej www.1brygada.pl , można ją również otrzymać odpłatnie, pocztą lub pobrać osobiście w JW2697 Brzeg), po wcześniejszym dokonaniu płatności ( tylko za wersję wydrukowaną lub powieloną (siwz) za jej udostępnienie, w kasie JW2697 w Brzegu lub do NBP Oddział Okręgowy Opole, na konto nr 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 kwoty, która wynosi 12,20 zł. brutto . X. Wszelkich informacji i odpowiedzi na zapytania ( skierowane tylko na piśmie do Zamawiającego ), dotyczących zamówienia jak i specyfikacji (siwz), udzielają : - kpt. Wojciech Oleksy - budynek Nr 2 pok. Nr 115, tel. (077 )4117037, fax. (077)4117218; - Pan Waldemar Kamion - budynek Nr 2 pok. Nr 9, tel./fax. (077)4117313, fax. (077)4117218. XI. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w kancelarii jawnej ( bud. nr 2 pok. Nr 137 ) w JW2697 w Brzegu, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, do dnia 21 maja 2008 r. do godz. 9.oo XII. Otwarcie ofert nastąpi w dniu ich złożenia, tj. 21 maja 2008 r. , o godz. 11.00, w sali planowania ( bud. nr 2 pok. Nr 136 ), w sztabie JW2697 w Brzegu, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg. XIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : - Cena ( w PLN ) - 90 % - Termin realizacji - 5 % - Gwarancje - 5 % XIV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych . XV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych . XVI. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni . 17. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), o wartości : za całość zamówienia 1.680,00 PLN . Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do NBP Oddział Okręgowy Opole, na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze konta 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 . XVIII. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej . XIX. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów . XX. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej . Dowódca JW2697

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.52.00.00 - Wyroby z korka, koszykarskie i wikliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 03.43.00.00 - Korek 21.12.53.92 - 21.12.53.92 Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 22.00.00.00 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 24.31.22.20 - Farby wodne Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.22.20 - Farby wodne Oryginalny kod CPV: 24.62.00.00 - Kleje Kod CPV wg słownika 2008: 24.91.00.00 - Kleje Oryginalny kod CPV: 25.21.32.00 - Folia z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.40.00 - Folia Oryginalny kod CPV: 28.41.74.00 - Drobne artykuły metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe Oryginalny kod CPV: 28.52.23.00 - Wyposażenie biurek Kod CPV wg słownika 2008: 39.26.30.00 - Wyposażenie biurek Oryginalny kod CPV: 28.61.10.00 - Noże i nożyczki Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.10.00 - Noże i nożyczki Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 36.82.21.00 - Kredki Kod CPV wg słownika 2008: 37.82.21.00 - Kredki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), o wartości : za całość zamówienia 1.680,00 PLN . Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do NBP Oddział Okręgowy Opole, na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze konta 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. ), spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz złożą wymagane nią dokumenty . Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt VII ppkt. 1 a - c niniejszego ogłoszenia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia . 2.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 3.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 4.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Wykazu zamówień zrealizowanych zamówień na dostawy w latach 2005 - 2007, analogicznych jak przedmiotowe w co najmniej trzech jednostkach organizacyjnych, z podaniem wartości zamówienia, dat ich wykonania, nazw, adresów i numerów telefonów zleceniodawców . c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia . 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : 1.Formularza Oferty + Arkusza Cenowego. 2.Wypełnionego i parafowanego Projektu umowy 3.Pełnomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną, nie wymienioną w KRS lub EDG ), wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty skarbowej . 4.Oryginału lub poświadczonej kserokopii dowodu wpłaty wadium .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. termin realizacji zamówienia - 5
  • 3. Gwarancje - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1brygada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW2697 Brzeg, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, bud. nr 2 pok. nr 9.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ----------

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ------------

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:00, miejsce: JW2697 Brzeg, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, bud. nr 2 pok. 137.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ---------------

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.