Ogłoszenie z dnia 2007-01-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grudziądz: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz masą bitumiczną na gorąco Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Grudziądzu, do kontaktów: Joanna Napolska, ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4514404, fax 56 4514401, e-mail: bip@powiatgrudziadzki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.powiatgrudziadzki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Grudziądzu, Janusz Różański, ul. Paderewskiego 233, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4648257, fax 56 4648257, e-mail: pzdgrudziadz@op.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Grudziądzu, Janusz Różański, ul. Paderewskiego 233, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4648257, fax 56 4648257, e-mail: pzdgrudziadz@op.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grudziądzu, Janusz Różański, ul. Paderewskiego 233, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4648257, fax 56 4648257, e-mail: pzdgrudziadz@op.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz masą bitumiczną na gorąco. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi powiatowe Powiatu Grudziądzkiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz masą bitumiczną na gorąco 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy załącznik nr 1, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 oraz Nr 170 poz 1217 z późn. zm.) załącznik nr 2 do oferty, - oświadczenie o przyjęciu projektu umowy związania z ofertą przez okres 30 dni., akceptacji warunków przetargu, dokumentów przetargowych wraz z projektem umowy i przyjęcia ich bez zastrzeżeń. załącznik nr 3 do oferty, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania (umowy najmu, dzierżawy) załącznik nr 4 do oferty, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a także konieczne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać roboty budowlane, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami) załącznik nr 5 do oferty, - wypełniony kosztorys ofertowy, załącznik nr 6 do oferty, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych o podobnym rozmiarze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, przybliżonych dat odbioru oraz dołączyć dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie (referencje), załącznik nr 7 do oferty,§ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, załącznik nr 8 do oferty, - podpisany formularz umowy załącznik nr 9 do oferty, - dowód wpłacenia (wniesienia) wadium 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie 1: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Grudziądz i Radzyń Chełmiński, w ilości łącznej do 9 500 m kw. Zadanie 2 : remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Świecie n.Osą i Łasin, w ilości łącznej do 9 500 m kw. Zadanie 3: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Gruta i Rogóźno, w ilości łącznej do 9 000 m kw. Zadanie 4: remont cząstkowy dróg powiatowych masą bitumiczną na gorącą na terenie powiatu grudziądzkiego, w ilości łącznej do 500 m kw 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 7220,00 zł łącznie na wszystkie zadania. W przypadku złożenia ofert częściowych wadium wyniesie: Zadanie nr 1 - 2 365,00 zł Zadanie nr 2 - 2 365,00 zł Zadanie nr 3 - 2 240,00 zł Zadanie nr 4 - 250,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą siwz Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy załącznik nr 1, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 oraz Nr 170 poz 1217 z późn. zm.) załącznik nr 2 do oferty, - oświadczenie o przyjęciu projektu umowy związania z ofertą przez okres 30 dni., akceptacji warunków przetargu, dokumentów przetargowych wraz z projektem umowy i przyjęcia ich bez zastrzeżeń. załącznik nr 3 do oferty, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania (umowy najmu, dzierżawy) załącznik nr 4 do oferty, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a także konieczne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać roboty budowlane, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami) załącznik nr 5 do oferty, - wypełniony kosztorys ofertowy, załącznik nr 6 do oferty, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych o podobnym rozmiarze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, przybliżonych dat odbioru oraz dołączyć dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie (referencje), załącznik nr 7 do oferty,§ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, załącznik nr 8 do oferty, - podpisany formularz umowy załącznik nr 9 do oferty, - dowód wpłacenia (wniesienia) wadium
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.02.2007, godzina 11:15, Starostwo Powiatowe w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Grudziądz i Radzyń Chełmiński, w ilości łącznej do 9 500 m kw. 1) Krótki opis: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Grudziądz i Radzyń Chełmiński, w ilości łącznej do 9 500 m kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Grudziądz i Radzyń Chełmiński, w ilości łącznej do 9 500 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Świecie n/Osą i Łasin, w ilości łącznej do 9 500 m kw. 1) Krótki opis: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Świecie n/Osą i Łasin, w ilości łącznej do 9 500 m kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Świecie n/Osą i Łasin, w ilości łącznej do 9 500 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Gruta, Rogóźno, w ilości łącznej do 9 000 m kw. 1) Krótki opis: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Gruta, Rogóźno, w ilości łącznej do 9 000 m kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Gruta, Rogóźno, w ilości łącznej do 9 000 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: remont cząstkowy dróg powiatowych masą bitumiczną na gorącą na terenie powiatu grudziądzkiego, w ilości łącznej do 500 m kw. 1) Krótki opis: remont cząstkowy dróg powiatowych masą bitumiczną na gorącą na terenie powiatu grudziądzkiego, w ilości łącznej do 500 m kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: remont cząstkowy dróg powiatowych masą bitumiczną na gorącą na terenie powiatu grudziądzkiego, w ilości łącznej do 500 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu.
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział robotyka
- Wykonanie zadania pod nazwą "Rozbudowa monitoringu miejskiego w Grudziądzu".
- Dostawy aparatów EKG
- Usługa zakupu, posadzenia i zabezpieczenia 270 drzew na terenie gminy -miasto Grudziądz.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.