Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Kielce: Dostawa Uretroskopu pediatrycznego z ewentualnym rabatem z tytułu zwrotu wyeksploatowanego aparatu.
Numer ogłoszenia: 100173 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax (041) 361 58 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Uretroskopu pediatrycznego z ewentualnym rabatem z tytułu zwrotu wyeksploatowanego aparatu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa Uretroskopu pediatrycznego (fabrycznie nowego, rok produkcji-2007 o końcówce roboczej 7,5) szczegółowo określonego w załączonym formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 1- pakiet nr 1 do SIWZ. Oferta z uwzględnieniem rabatu z tytułu zwrotu wyeksploatowanego aparatu. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych. Oferta powinna zawierać zapis o zapewnieniu szkolenia w zakresie obsługi w miejscu użytkownika. Okres gwarancji 24 miesiące liczony od daty odbioru, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.50.00 - Urządzenia do badań urologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.50.00 - Urządzenia do badań urologicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który spełni wymagania zawarte w ustawie i SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniajacy warunki art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Nie spełnienie chociazby jednego warunku skutkowac będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniona i podpisana oferta według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst.art.24 ustawy, w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składajacych ofertę wspólną. Oświadczenie z mocy art.36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców, w przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. Oświadczenie w trybie art.44 ustawy, w przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wykaz przynajmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych że te dostawy zostały wykonane należycie. Informacje banku lub SKOK w których Wykonawca posiada rachunek. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości równej przedmiotowi zamówienia. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz.U. Nr 87 poz.605). W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego- pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Wykonawca winien dostarczyć ofertę będącą oświadczeniem woli Wykonawcy. Zaoferowac przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załącznik- pakiet nr 1 do SIWZ. Dostarczyć dokument wpisu do rejestru Wyrobów Medycznych w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, deklarację zgodności CE potwierdzającą że oferowany sprzęt spełnia wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych. Aktualny katalog w języku polskim. Pełnomocnictwo do podpisania oferty(jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/y figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podst.art.89 ust.1 pkt 8 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy w Kielcach, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa leków różnych
- Grupowe szkolenia dla pracowników Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi związane z obsługą serwisową oraz wzorcowaniem urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Drager Alcotest 7410
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.