Ogłoszenie z dnia 2016-06-23
Warszawa: Roboty dodatkowe do umowy nr 8DLA2016 Przebudowa i adaptacja zespołu pomieszczeń biurowych BGK na potrzeby lokalu gastronomicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 100221 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe do umowy nr 8DLA2016 Przebudowa i adaptacja zespołu pomieszczeń biurowych BGK na potrzeby lokalu gastronomicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe do umowy nr 8DLA2016 Przebudowa i adaptacja zespołu pomieszczeń biurowych BGK na potrzeby lokalu gastronomicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAB - BUD Andrzej Zaboklicki ,, ul. Nowosielecka 14 A lok. 3, 00-466 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4626331,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56640,56
Oferta z najniższą ceną: 56640,56 / Oferta z najwyższą ceną: 56640,56
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; Stan faktyczny i prawny: Umowa podstawowa została zawarta w dniu 18 luty 2016r. w wyniku wyboru oferty wykonawcy tj. ZAB-BUD Andrzej Zaboklicki Ul. Nowosielecka 14A lok.3, 00-466 Warszawa, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r poz. 907 z póź. zm.) sygnatura postępowania BZP/114/DLA/2015, Wartość umowy o zamówienie podstawowe: brutto: 2 133 000,00 zł netto: 1 734 146 ,34zł Zamówienia dodatkowe nie mogą przekroczyć łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, czyli 867 073,17 zł netto. Zweryfikowany kosztorys ofertowy opiewa na kwotę 46 263,31 zł netto Termin realizacji zamówienia dodatkowego: do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Przedmiot wnioskowanego zamówienia dodatkowego nie był objęty zakresem zamówienia podstawowego a jest niezbędny do jego wykonania. Na etapie zlecania prac Wykonawcy przy zachowaniu należytej staranności nie dało się tego przewidzieć. Podczas prowadzonych robót rozbiórkowych stwierdzono w warstwach posadzkowych różnorodne materiały. Głównym utrudnieniem jest powstałe silne wydobywanie się zapachów z używanych klei do impregnacji i mocowania posadzek z klepki drewnianej w poprzednio stosowanych technologiach. Roboty dodatkowe będą polegały na wykonaniu demontażu posadzki istniejącej zawierającej szkodliwy i o intensywnym zapachu związek chemiczny zwany subit z usunięciem gruzu i utylizacją oraz wykonanie nowej posadzki betonowej. Nowa posadzka betonowa musi osiągnąć odpowiednią wytrzymałość (dojrzewać min. 28 dni) oraz wilgotność na poziomie 4%, zatem czas realizacji potrzebny na wykonanie zamówienia to 4 tygodnie. Dodatkowo realizacja tych prac w późniejszym terminie nie jest możliwa gdyż nie pozwala na zakończenie robót podstawowych m.in. posadzki z marmuru, posadzki z gresu (zgodnie z założeniami harmonogramu), co spowodowałoby konieczność wstrzymania wszystkich prac i poniesienie przez Zamawiającego niewspółmiernie wysokich kosztów wynikających z tej sytuacji oraz kosztów związanych z uruchomieniem całego procesu. Realizacja powyższych prac w tym trybie spełnia warunki art. 67 ust. 1 pkt 5. Zamówienie dodatkowe jest udzielane na rzecz tego samego wykonawcy, któremu zamawiający udzielił wcześniej zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie oraz jednostek podległych.
- Dostawa nici chirurgicznych
- "Dostawa aparatu USG z funkcją dopplera"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 20/22 m 7 (ADK-4), część nr 2: Freta 20/24 m 2 (ADK-4) - w podziale na 2 części
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.71.2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Nowolipie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pracowni zawodowych w Zespole Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Korycinie- adaptacja pomieszczenia
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.71.2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 20/22 m 7 (ADK-4), część nr 2: Freta 20/24 m 2 (ADK-4) - w podziale na 2 części
- Przebudowa budynku na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rybniku przy ul. Rudzkiej wraz ze zmianą projektu i pozwolenia na budowę w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.