Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Opole: Dostawa zestawów jednorazowych z filtrem do poboru preparatów krwiopochodnych na separatorach PCS2 i MCS+ firmy HAEMONETICS oraz płynów infuzyjnych niezbędnych do separacji
Numer ogłoszenia: 100231 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu, ul. Kośnego 55, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4410820, fax 077 4410821.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów jednorazowych z filtrem do poboru preparatów krwiopochodnych na separatorach PCS2 i MCS+ firmy HAEMONETICS oraz płynów infuzyjnych niezbędnych do separacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów jednorazowych z filtrem do poboru preparatów krwiopochodnych na separatorach PCS2 i MCS+ firmy HAEMONETICS oraz płynów infuzyjnych niezbędnych do separacji. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części: Zadanie nr 1 - Dostawa zestawów jednorazowych z filtrem do pobierania ubogolekocytarnego koncentratu krwinek płytkowych z aferezy (UKKP Af) na separatorze HAEMONETICS MCS+ z igłą do aferezy 16 G w ilości - 200 szt. Zadanie nr 2 - Dostawa zestawów jednorazowych rozłącznych do uzyskiwania osocza metodą plazmaferezy na separatorze HAEMONETICS PCS2 wraz z igłą do plazmaferezy 16 G x 1 w ilości - 500 szt. Zadanie nr 3 - Dostawa płynów infuzyjnych niezbędnych do separacji: 1. Antykoagulant ACD(A) a 500 ml (w workach z tworzywa sztucznego) - 410 szt. 2. Sól fizjologiczna 0,9 % a 500 ml (w workach z tworzywa sztucznego) - 400 szt. 3. Cytrynian sodu 4% w 0.9% NsCl a 250 ml (w workach z tworzywa sztucznego) - 510 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.12.00 - Pojemniki medyczne z polietylenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 ), b) dane techniczne oferowanego wyrobu - specyfikacje techniczne producenta c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2, nr 3 do SIWZ), g) oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych i jakościowych dotyczących przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ) h) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. (dokument musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt. 3.2 ppkt.5 SIWZ) Wykonawca może zamiast zaświadczenia o którym mowa powyżej lit.h, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-opole.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu 45-372 Opole, ul: Kośnego 55 t.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu 45-372 Opole, ul: Kośnego 55 Sekretariat - pok. nr. 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów jednorazowych z filtrem do pobierania ubogolekocytarnego koncentratu krwinek płytkowych z aferezy (UKKP Af) na separatorze HAEMONETICS MCS+ z igłą do aferezy 16 G.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów jednorazowych z filtrem do pobierania ubogolekocytarnego koncentratu krwinek płytkowych z aferezy (UKKP Af) na separatorze HAEMONETICS MCS+ z igłą do aferezy 16 G w ilości - 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawów jednorazowych rozłącznych do uzyskiwania osocza metodą plazmaferezy na separatorze HAEMONETICS PCS2 wraz z igłą do plazmaferezy 16 G x 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów jednorazowych rozłącznych do uzyskiwania osocza metodą plazmaferezy na separatorze HAEMONETICS PCS2 wraz z igłą do plazmaferezy 16 G x 1 w ilości - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych niezbędnych do separacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych niezbędnych do separacji: 1. Antykoagulant ACD(A) a 500 ml (w workach z tworzywa sztucznego) - 410 szt. 2. Sól fizjologiczna 0,9 % a 500 ml (w workach z tworzywa sztucznego) - 400 szt. 3. Cytrynian sodu 4% w 0.9% NsCl a 250 ml (w workach z tworzywa sztucznego) - 510 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Opolu"
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa radiofarmaceutyku
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
- Różne produkty lecznicze
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Dostawa leków, płynów konserwujących i infuzyjnych
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
więcej: Pojemniki na krew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.