eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńSprzątanie obiektów oraz utrzymanie terenów zewnętrznych Oddziału ZUS w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 100242 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Toruń: Sprzątanie obiektów oraz utrzymanie terenów zewnętrznych Oddziału ZUS w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 516493-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, krajowy numer identyfikacyjny 1775600507, ul. ul. Mickiewicza , 87100 Toruń, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 109 320, faks 566 109 496, e-mail KowalskaM@zus.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie obiektów oraz utrzymanie terenów zewnętrznych Oddziału ZUS w Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

560000/271/13/2017/CZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz obiektów oraz utrzymanie terenów zewnętrznych - zielonych i utwardzonych przyległych do obiektów w Oddziale ZUS w Gdańsku i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. 1. Sprzątanie w obiektach Oddziału ZUS w Gdańsku będzie świadczone w następujących lokalizacjach: 1.1. Inspektorat Gdańsk - Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, 80-830 Gdańsk; 1.2. Inspektorat w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, 82-500 Kwidzyn; 1.3. Inspektorat w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9, 83-400 Kościerzyna; 1.4. Inspektorat w Sztumie, ul. Mickiewicza 34, 82-400 Sztum; 1.5. Inspektorat w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, 83-200 Starogard Gdański; 1.6. Inspektorat w Malborku, ul. Dworcowa 1B, 82-200 Malbork; 1.7. Punkt Informacyjny w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański; 1.8. Inspektorat w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, 83-000 Pruszcz Gdański; 1.9. Inspektorat Gdańsk - Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, 80-210 Gdańsk; 1.10. Biuro Terenowe w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 81-805 Sopot; 1.11. Inspektorat w Gdyni, ul. Władysława IV 24, 81-364 Gdynia; 1.12. Inspektorat w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, 83-300 Kartuzy; 1.13. Inspektorat w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, 83-110 Tczew; 1.14. Inspektorat w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 84-100 Puck; 1.15. Inspektorat w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, 84-200 Wejherowo; 1.16. Punkt Informacyjny w Rumii, ul. Starowiejska 9, 84-230 Rumia; 1.17. Obiekt Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk; 1.18. Obiekt Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146 A, 80-865 Gdańsk; 1.19. Obiekt Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Sobótki 18, 80-247 Gdańsk. 2. Utrzymanie terenów zewnętrznych Oddziału ZUS w Gdańsku, będzie świadczone w lokalizacjach określonych w pkt. 1. z wyłączeniem punktów 1.7. i 1.16.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90911100-7, 90919100-3, 90916000-1, 90921000-9, 90610000-6, 90914000-7, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT297548.97
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Ochrony Mienia "Semerling Security" Marcin Semerling, semerlingsecurity@onet.eu, ul. Gdańska 15, 84-200, Wejherowo, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 386684.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 386684.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 761381.22
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.