To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 100249 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Michałowice: Modernizacja dróg gminnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514513-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, krajowy numer identyfikacyjny
351555714, ul.
Pl. Józefa Piłsudskiego
1,
32-091
Michałowice, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
123 885 740, faks
123 885 035, e-mail
sekretariat@michalowice.malopolska.pl
Adres strony internetowej (URL): www.michalowice.malopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg gminnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice, która obejmują wykonanie następujących zadań z podziałem na trzy części: Część 1: Modernizacja drogi gminnej ul. Królewska w m. Górna Wieś w km 0+000-0+770, Część 2: Modernizacja drogi gminnej ul. Krzemionki w m. Książniczki w km 0+000-0+090, Część 3: Modernizacja drogi gminnej dz. nr 401 w m. Wola Więcławska w km 0+000-0+350, 2.Podział przedmiotu zamówienia na trzy części oznacza, że w ramach niniejszego postępowania Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oznacza to, że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia (np.: oferta na część 1 zamówienia) lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza więc możliwość, że jednemu Wykonawcy w wyniku niniejszego postępowania zostaną powierzone trzy części składające się na realizację przedmiotu zamówienia. Na każdą z części podpisana zostanie odrębna umowa. Jeżeli Wykonawca ubiegać się będzie o udzielenie zamówienia jednocześnie na kilka części przedmiotu zamówienia, to uzupełnia w formularzu ofertowym dane dotyczące tych części oraz wykazuje w załączniku nr 5 do SIWZ spełnienie warunku udziału w postępowaniu jedynie, dla największej z części wykazanej w formularzu ofertowym. Pozostałe dokumenty i oświadczenia składane są zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z: 3.1. Przedmiarami prac - (zał. Nr 6.1-6.3 do SIWZ), które określają szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót. Przedmiary prac są materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinny być zweryfikowane pod względem zgodności ze stanem faktycznym przez Wykonawcę podczas ewentualnej wizji w terenie. 3.2. Opis sposobu wykonania i odbioru robót zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - (zał. Nr 7 do SIWZ). 3.3. Mapa z lokalizacją poszczególnych zadań - (zał. Nr 8 do SIWZ). 4. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45112100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Modernizacja drogi gminnej ul. Królewska w m. Górna Wieś w km 0+000-0+770 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT254873.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 236629,22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Modernizacja drogi gminnej ul. Krzemionki w m. Książniczki w km 0+000-0+090 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57691.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62658.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Modernizacja drogi gminnej dz. nr 401 w m. Wola Więcławska w km 0+000-0+350 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT125203.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 118435.57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.