Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-27
Kętrzyn: modernizacja budynku kratowni oczyszczalni ścieków Trzy Lipy z wymianą urządzeń
Numer ogłoszenia: 100259 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Poznańska 6, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7514953, 7514906 w. 38, faks 089 7514906.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwik.ketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa spółka skarbu gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku kratowni oczyszczalni ścieków Trzy Lipy z wymianą urządzeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę i montaż następujących urządzeń technologicznych: - mechaniczna krata schodkowa - wykonana ze stali nierdzewnej, o przepustowości kraty nie mniejszej niż 1200 m3/h przy poziomie ścieków: przed kratą h1= 900 mm, za kratą h2=700 mm, o prześwicie 3 mm, z lameli o grubości nie mniejszej niż 3 mm, próg wlotu kraty z zabezpieczeniem przed przedostaniem się grubych zanieczyszczeń, pełne sterowanie wraz z wizualizacją na centralnej jednostce sterującej oczyszczalnią, doprowadzenie wód technologicznych ze stacji odwadniania osadów, - ręczna krata awaryjna, płaska, prześwit 20 mm, wykonana z płaskowników stalowych ze stali kwasoodpornej 30 x 10 mm, wyposażona w tacę ociekową z blachy stalowej kwasoodpornej perforowanej, wymiary kraty według rysunku stanowiącego załącznik do programu funkcjonalno-użytkowego, - zespół płukania, odwadniania i rozdrabniania skratek - wykonany ze stali nierdzewnej, o wydajności nie mniejszej niż 1,0 m3/h, charakteryzujący się następującymi rezultatami: zawartość suchej masy nie mniejsza niż 55%, redukcja masy nie mniejsza niż 70%, redukcja objętości nie mniejsza niż 50%, - separator piasku - wykonany ze stali nierdzewnej, moc silników nie mniejsza niż 2 x 0,30 kW, o wydajności nie mniejszej niż 40 m3/h, - dwa kontenery na skratki i piasek do pojazdu hakowego o wymiarach (HxAxB): 1,65 x 2,25 x 5,00 m oraz 1,65 x 2,25 x 4,50 m, bez pokrywy górnej, szkielet, płozy, zamknięcia i wypełnienie ze stali nierdzewnej, b) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, obejmujących modernizację budynku kratowni w zakresie: - dostosowania budynku do możliwości wprowadzenia do budynku przyczepy ciągnikowej lub/i kontenera, umożliwienia bezpośredniego załadunku odciśniętych, wypłukanych i odwodnionych skratek oraz odwodnionego piasku na przyczepę/ kontener, - dostosowania następujących instalacji wewnętrznych: woda, wentylacja, kanalizacje sanitarne, instalacje elektryczne, instalacje sprężonego powietrza, co wraz z grzejnikami, - wymiany: bramy na nową - szczelną, plastikową, ocieploną; zastawek kanałowych (4 szt.); stolarki okiennej; barierek ochronnych - ze stali kwasoodpornej; pokryw kanałów oraz obramowań kanałów technologicznych (pomosty) ze stali kwasoodpornej, - uzupełnienia wszelkich ubytków płytek ściennych i podłogowych po montażu nowych urządzeń, - instalacji urządzeń technologicznych wymienionych powyżej, c) sporządzenie niezbędnej do wykonania robót budowlanych obejmujących modernizację budynku kratowni dokumentacji projektowej, tj. projektu budowlanego i wykonawczego oraz uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych (np. decyzji lokalizacji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji pozwolenia na budowę), d) uruchomienie instalacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 20.000,00 złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zadania polegające na budowie (przebudowie, remoncie lub modernizacji) oczyszczalni ścieków lub obiektów technologicznych bezpośrednio związanych z pracą oczyszczalni ścieków, o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 400.000,00 PLN brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: - kierownik robót budowlanych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierownik robót sanitarnych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (tj. co najmniej wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), - kierownik robót elektrycznych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami - formularz wniosku dostępny jest w siedzibie Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Spółce z o.o. z siedzibą w Kętrzynie przy ul. Poznańskiej 6, tel. (89) 751 49 53, faks (89) 751 49 06, orz na stronie internetowej zamawiającego www.mwik.ketrzyn.pl - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa - w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zmówienia lub w przypadku, gdy wniosek podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów przedłożonych razem z wnioskiem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
a) w przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 6, zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, b) ocena tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IZWR / IZWRmax x 10 pkt x 100% gdzie: LP - liczba punktów, IZWR - ilość zadań (nie mniej niż dwa) obejmujących budowę (przebudowę, remont lub modernizację) oczyszczalni ścieków lub obiektów technologicznych bezpośrednio związanych z pracą oczyszczalni ścieków, o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 400.000,00 PLN brutto, IZWRmax - maksymalna ilość zadań obejmujących budowę (przebudowę, remont lub modernizację) oczyszczalni ścieków lub obiektów technologicznych bezpośrednio związanych z pracą oczyszczalni ścieków, o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 400.000,00 PLN brutto, c) w przypadku uzyskania przez wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań (tzn. zadań spełniających wymagania zamawiającego); jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 6, zamawiający zaprosi do składnia ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zawarte zostaną w projekcie umowy - załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o., 11-400 Kętrzyn, ul. Poznańska 6, pokój numer 10 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: wykonanie przedmiotu zamówienia współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko z Funduszu Spójności.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Budowa Centrum Kultury na działce nr ewid. 3158/4 przy ul. Ks. J.Ożoga w Dynowie".
- Opracowaniu dokumentacji projektowej i kosztorysów inwestorskich na budowę budynku mieszkalnego przy ul. 1 Maja 104 w Żyrardowie.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.