eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzastarkaDostosowanie i przebudowa pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Polichnie na potrzeby funkcjonowania oddziału przedszkolnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 100269 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Szastarka: Dostosowanie i przebudowa pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Polichnie na potrzeby funkcjonowania oddziału przedszkolnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.5 Infrastruktura przedszkolna.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 504446-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szastarka, krajowy numer identyfikacyjny 83040965000000, ul. , 23225 Szastarka, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 158 714 104, faks 158 714 130, e-mail szastarka@bazagmin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.gminaszastarka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie i przebudowa pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Polichnie na potrzeby funkcjonowania oddziału przedszkolnego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.II.8.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dostosowanie i przebudowa pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Polichnie na potrzeby funkcjonowania oddziału przedszkolnego" na działce o nr ewid. 117, obręb Polichna Druga w gminie Szastarka wraz z wykonaniem dwóch podestów i chodnika o szerokości min. 1,50 m z kostki brukowej, umożliwiającego dojście do nowo zaprojektowanego otworu drzwiowego. 2. Istniejąca działka zabudowana jest budynkami szkolnymi, ogrodzona, z miejscami postojowymi i niezadrzewiona. Na teren działki prowadzi zjazd z drogi powiatowej. Na terenie działki szkolnej usytuowany jest hydrant. Wszelkie prace związane z dostosowaniem i przebudową pomieszczeń będą wykonywane wewnątrz budynku z wyjątkiem dwóch podestów i chodnika prowadzącego do drzwi wejściowych oddziału przedszkolnego. 3. Istniejący budynek szkoły jest obiektem dwukondygnacyjnym, niepodpiwniczonym. Ściany murowane ocieplone styropianem, stropy żelbetowe. Wszystkie pomieszczenia otynkowane. Obiekt wyposażony w instalacje: wod-kan., elektryczną i centralnego ogrzewania, gdzie opałem jest ekogroszek. Budynek nie posiada rys i pęknięć mogących zagrażać bezpieczeństwu konstrukcji i osób w nim przebywających. Powierzchnia zabudowy: a. Powierzchnia działki o nr ew.117 wynosi 0,7113 ha, b. Powierzchnia zabudowy nie ulega zmianie i dla całej szkoły wynosi - 1782 m2, b. Powierzchnia pod projektowany chodnik z kostki brukowej - 27,11 m2, c. Powierzchnia pod podestami -Kubatura części przedszkolnej ok. 493 m3, powierzchnia użytkowa 136,86 m2. Zamierzona inwestycja nie jest zaliczana do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, które określa rozporządzenie Rady Ministrów z 9 listopada 2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z 2004 r. Nr 257, poz. 2573 z późn. zm.). Układ konstrukcyjny obiektu budowlanego - nie zmienia się, po za jednym w sali 0/7 projektowany jest podciąg stalowy z dwuteowników. Część I (zadanie nr 1) Wykonanie robót budowlanych: rozbiórkowych, murarskich i wykończeniowych, robót na zewnątrz budynku, instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, c.o. i wentylacyjnych Zamówienie obejmuje zmianę funkcji przeznaczenia części parteru w budynku istniejącej szkoły na potrzeby oddziału przedszkolnego dla 18 dzieci. Pozostała część obiektu wykorzystywana będzie nadal na potrzeby szkoły podstawowej i gimnazjum. Zmiany dotyczą zmian użytkowania części pomieszczeń w jednym ze skrzydeł obiektu szkoły i polegają na zmianie sposobu użytkowania z pomieszczeń szkoły ZL III na pomieszczenia oddziału przedszkolnego ZL II. Zmiany polegają na: - wykonaniu pomieszczeń sanitarnych, szatni i rozdziału posiłków w miejscu istniejących szatni, - wydzieleniu pożarowo i funkcjonalnie pomieszczeń oddziału przedszkolnego poprzez wykonanie ściany REI 120 wraz z montażem drzwi EI 60 w korytarzu 0/6, - wymianie trzech okien na naświetla EI 60 w pomieszczeniu 0/6, 0/7 oraz 0/3 współczynnik przenikania ciepła Uc <=1,3 W/(m2K), - wymianie istniejącego ocieplenia ze styropianu na ocieplenie niepalne w wełny mineralnej z wyprawą silikatową lub silikonową w pasie o szerokości min. 2,0 m pom. 0/3 oraz w pasie o szerokości ok. 8,90 m pomieszczeń 0/6 i 0/7 - po stronie zewnętrznej na wysokości do parapetu zewnętrznego okien na I piętrze, - wykucie otworu poszerzającego przejście do 2,50 m w pomieszczeniu 0/7, - ułożenie terakoty o powierzchni min. po 2,25 m2 przy umywalkach w pomieszczeniu 0/7 i 0/8, - ułożenie terakoty w pomieszczeniach wg opisu na rzucie parteru rys. A-1, - ułożenie glazury w pomieszczeniach sanitarnych i rozdziału posiłków na wysokość min. 2,0 m, - ułożenie paneli podłogowych o klasie ścieralności AC-4 w pomieszczeniach 0/7 i 0/8 oraz olistwowanie na połączeniu panel- terakota, - wykucie w miejscu istniejących otworów okiennych części podokiennej na potrzeby zamontowania 2 drzwi balkonowych z naświetlem do ewakuacji o szer. min. 0,9 m w świetle i wysokości 2,0 w pomieszczeniu 0/7 i 0/8. Współczynnik przenikania ciepła Uc <=1,3 W/(m2K), - wykucie otworów w ściankach działowych i wykonanie nowych ścianek o gr. 12,0 cm na potrzeby pomieszczeń sanitarnych i rozdziału posiłków, - obniżenie wysokości zamontowania umywalek w salach na wysokość 50 i 55 cm, - zamontowanie drzwi z naświetlem (aluminiowe) w otworze okiennym w pomieszczeniu 0/1, profil ciepły- współczynnik przenikania ciepła Uc <=1,7 W/(m2K), - zamontowanie nawiewników higrosterowanych o przepustowości min. 5 - 35 m3/h w istniejących oknach sali 0/7 i 0/8 oraz w montowanych naświetlach w tych pomieszczeniach, - montaż stolarki drzwiowej zgodnie z projektem, - montaż ścianek z płyt wodoodpornych w pomieszczeniu WC dla dzieci o wysokości 1,30m na stopkach o wysokości ok. 10 cm z drzwiczkami w konstrukcji nośnej aluminiowej, - roboty rozbiórkowe ścian, murowe wznoszenia ścianek, tynkarskie, zamurowania otworów zgodnie z rzutem oraz roboty glazurnicze posadzek i ścian, montażu sufitu podwieszanego z materiału niepalnego w pom. 0/2, 0/3 i 0/4, - malarskie we wszystkich pomieszczeniach ścian i sufitów, - wykonanie dwóch podestów o wym. 4,50x2,0 m i 2,5x2,0 m, - wykonanie najazdu dla osoby niepełnosprawnej o długości 1,0 m i spadku 15% (różnica wysokości podestu - max. 15 cm), - uzupełnienie elewacji po robotach montażowych drzwi i montażu daszku nad wejściem, - wykonanie chodnika z kostki brukowej o szerokości min. 1,50 m, - zamontowanie daszku nad wejściem do przedszkola o konstrukcji stalowej mocowanej do ściany, przykrytego blachodachówką o podobnym kolorze i identycznym przetłoczeniu, z wykończeniem podbitką z desek od spodu i wykonaniem rynien po obwodzie i rury spustowej. Roboty sanitarne (wewnętrzna kanalizacja sanitarna w części budynku szkoły adaptowanej na oddział przedszkolny) Założono, że ścieki są odprowadzane do istniejącego systemu kanalizacji sanitarnej szkoły. - elementy instalacji odprowadzającej ścieki spod przyborów sanitarno-gospodarczych należy wykonać z rur PCV, - projektowana kanalizacja sanitarna będzie włączona do istniejącego pionu poprzez częściowy demontaż i montaż trójnika kanalizacyjnego d100x100x100 pod istniejącą posadzką. w pom. 0/1, - wew. instalacja kanalizacyjna od zamontowanych przyborów sanitarnych wykonana będzie z rur PVC d110 i d50 prowadzonych w posadce lub bruzdach pionowych i poziomych, - istniejącą instalację kanalizacyjną w pom. 0/1 z rur żeliwnych wymienić na rury i kształtki PVC, - urządzenia sanitarne w wykonaniu przystosowanym dla dzieci w wieku przedszkolnym, - projektowany pion kanalizacyjny odpowietrzyć poprzez poziomy kanał d50 PVC połączony z istniejącym pionem drugim. Pion drugi zakończony jest rurą wywiewną Instalacja wody zimnej i ciepłej z rur wielowarstwowych. Istniejąca wentylacja grawitacyjna będzie wspomagana zamontowanym na kominie wywietrzakiem zespolonym W-Z z wentylatorem dachowym. W istniejących oknach i projektowanych naświetlach w salach zajęć należy zamontować nawiewniki higrosterowane o przepustowości min. 5 do 35 m3/godz. Wewnętrzna instalacja c.o. w części oddziału przedszkolnego uwzględnia pokrycie (aktualnych po dostosowaniu i przebudowie) strat ciepła przez przegrody i wentylację grawitacyjną budynku. Instalacja elektryczna podlega przebudowie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z zasilaniem dostosowywanych pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Polichnie na potrzeby funkcjonowania oddziału przedszkolnego. Projekt swoim zakresem obejmuje: - budowę zasilania do projektowanej części przeszkolą wraz z projektowaną tablicą TP - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wewnętrznej w przebudowywanych pomieszczeniach, - instalację oświetlenia ogólnego, - instalację oświetlenia awaryjnego, - instalację gniazd wtyczkowych, - instalację połączeń wyrównawczych, - ochronę przeciwporażeniową. Część II (zadanie nr 2) Zakup, dostawa i złożenie wyposażenia (stoliki, krzesełka, szafki na przybory dla dzieci i nauczyciela, szafki do szatni, łóżeczka z materacami, pomoce dydaktyczne dla dzieci z niepełnosprawnościami, podłoga interaktywna). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w opisach projektów branżowych dokumentacji budowlano-wykonawczej, opisach dostawy wyposażenia przedmiarach robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Realizacja robót objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: a) przedmiarami robót - Załącznik Nr 8 (roboty budowlane, roboty elektryczne, roboty sanitarne, zakup, dostawa i wyposażenie) b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 c) dokumentacją projektową - Załącznik Nr 9 d) warunkami umowy zawartymi w projekcie umowy - Załącznik Nr 7 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia a) Zadanie nr 1 (część I): na okres min. 36 miesięcy (okres gwarancji i rękojmi za wady stanowi kryterium oceny ofert), b) Zadanie nr 2 (część II): na okres min. 24 miesięcy (okres gwarancji i rękojmi za wady stanowi kryterium oceny ofert).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45214100-1, 45310000-3, 45111200-0, 45223500-1, 45262100-2, 45262620-3, 45332000-3, 45421000-4, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6, 39100000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych: rozbiórkowych, murarskich i wykończeniowych, robót na zewnątrz budynku, instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, c.o. i wentylacyjnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT112144.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137937.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137937.24
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166529.05
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i złożeniu wyposażenia (stoliki, krzesełka, szafki na przybory dla dzieci i nauczyciela, szafki do szatni, łóżeczka z materacami, pomoce dydaktyczne dla dzieci z niepełnosprawnościami, podłoga interaktywna)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT20264.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24925.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24925.34
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32580.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.