Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Legnica: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w budynkach Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 3 w Legnicy wraz z przynależnymi boiskami szkolnymi z jednoczesną obsługą portierni.
Numer ogłoszenia: 10026 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Mazowiecka 3, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 7233240, 7233246, fax 0-76 7233241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zsonr3.lca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w budynkach Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 3 w Legnicy wraz z przynależnymi boiskami szkolnymi z jednoczesną obsługą portierni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest codzienna całodobowa usługa dozoru i ochrony mienia w Obiektach Zespołu Szkól Ogólnokształcących nr 3 w Legnicy przy ul .Mazowieckiej 3 oraz przynależnych boiskach szkolnych z jednoczesną obsługą portierni. II. Zadania ochrony: - otwieranie obiektu szkolnego - kontrolowanie osób wchodzących na teren budynku ( uczniowie powinni posiadać kamizelki z logo szkoły, identyfikatory uczniowskie - jeśli nie posiadają winni okazać legitymację uczniowską ) - obsługa bramy wjazdowej - ochrona obiektów przed włamaniem , napadem i kradzieżą mienia znajdującego się w nich i na terenie przyległym, należącym do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Legnicy, nadzorowanie ruchu osobowego osób przychodzących oraz zapewnienie spokoju i porządku w obiekcie. - obserwacja pomieszczeń i korytarzy będących w polu widzenia i reagowanie na wszystkie zdarzenia i zjawiska, które wpływają negatywnie na bezpieczeństwo jednostki i znajdujących się w niej osób, - ujmowanie osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, - ochrona - obserwacja obiektu w zakresie zagrożenia awariami - zamykanie obiektu po godzinach urzędowania - pracy pracowników pedagogicznych i administracyjno - obsługowych - po godzinach zamknięcia dokonuje patrole po korytarzach, wszystkich dostępnych pomieszczeniach i klatkach schodowych. W trakcie patrolu rejestruje wszystkie zjawiska odbiegające od normalności dnia codziennego, które w jego ocenie nie powinny mieć miejsca. Analizuje je i na tej podstawie podejmuje decyzje o poinformowaniu bazy monitoringu bądź kierownika jednostki, - funkcja informacyjna - kierowanie interesantów do odpowiednich pracowników celem załatwienia sprawy ( rejestr osób przychodzących na piśmie ), - stosowanie się do zarządzeń i regulaminów obowiązujących w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Legnicy - wykonywanie obchodów zewnętrznych chronionych obiektów - sprawdzanie stanu zamków i zabezpieczeń chronionego obiektu - znajomość zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa i zasad współpracy ze Strażą Pożarną, Policją i innymi służbami W przypadku prowadzenia prac remontowych na terenie obiektu sposób postępowania strażników będzie ustalany każdorazowo w zależności od rodzaju prac remontowych prowadzonych na terenie budynku. Szczegółowy zakres czynności i warunki wykonywania usługi dla stanowiska ochrony w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 3 w Legnicy wraz z przynależnymi boiskami szkolnymi określi Regulamin służby
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w zamówieniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wypełnić OFERTĘ wraz z załącznikami : ad.1 posiadać aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów ustawy z dnia 22-08-1997 o ochronie osób i mienia. Na potwierdzenie tego warunku należy : załączyć kserokopię konsecji potwierdzoną za zgodność z oryginałem ad. 2 posiadać odpowiednie doświadczenie zawodowe tj. wykonać w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę. Na potwierdzenie tego warunku należy: Załączyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat usług zbliżonych co do zakresu i wartości do usług objętych zamówieniem, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie Dysponować odpowiednimi osobami posiadającymi licencje pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia ( conajmniej dwóch ),którzy będą wykonywać zamówienie. Na potwierdzenie tego warunku należy: złożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich pięciu lat, oraz wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie ( wskazać osoby , które posiadają licencje pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia wydanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 22-08-1997 o ochronie osób i mienia, które będą zatrudnione w placówce Zamawiającego ) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa powyżej na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w zamówieniu. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w zamówieniu, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia brakujących dokumentów zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust 1i 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsonr3.lca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 ul. Mazowiecka3 59-220 Legnica pokój nr 48 a ( parter - sekretariat ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół szkół Ogólnokształcących Nr 3 ul. Mazowiecka 3 59-220 Legnica pokój nr 48 a ( parter, sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remont drogi powiatowej nr 2175D ul. Nowodworska i ul. Zamiejska w Legnicy.
- "Zakup z dostawą macierzy dyskowej na potrzeby Centralnego Repozytorium Kopii Bezpieczeństwa oraz zakup z dostawą Mini Security Operations Center (Centrum Operacji Bezpieczeństwa)"
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do działań ratowniczych.
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
- Przebudowa 11 lokali mieszkalnych, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa gminnych lokali mieszkalnych
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.