eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaczoryKompleksowa modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej - Publicznego Przedszkola w Kaczorach



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 100290 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Kaczory: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej - Publicznego Przedszkola w Kaczorach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. : Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Śmiłowie oraz Publicznego Przedszkola w Kaczorach jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020. Oś Priorytetowa 3 : Energia. Działanie 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym. Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 74702


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kaczory, krajowy numer identyfikacyjny 57079119300000, ul. ul. Dworcowa 22, 64810 Kaczory, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 67 2842371, 2842372, faks 672 841 233, e-mail inwestycje@kaczory.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kaczory.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej - Publicznego Przedszkola w Kaczorach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian i dachu, częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacja centralnego ogrzewania oraz modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynku publicznego przedszkola w Kaczorach przy ul. Jana Pawła II 30. Zakres prac do wykonania : 1) Docieplenie ścian, dachów, stropodachów i stropów w budynku. Docieplenie stropodachu warstwą 20 cm styropianu współczynniku l = 0,040W/(m K), docieplenie ścian szczytowych warstwą 16 cm styropianu o współczynniku l = 0,032W/(m K), docieplenie ścian podłużnych warstwą 16cm styropianu o współczynniku l = 0,032W/(m K), docieplenie ścian piwnic warstwą 16cm styropianu o współczynniku l = 0,040W/(m K). Docieplenie wszystkich ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą w kompletnym systemie dociepleniowym. 2) Wykonanie nowej elewacji budynku. 3) Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych. Wymiana okien na nowe o współczynniku U=0,9 W/m2K, wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku U=1,3 W/m2K. 4) Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku obejmuje: częściową wymianę grzejników, wymianę zaworów i ich regulację, wymianę grzejników żeberkowych na grzejniki aluminiowe oraz konwektorowe z bocznym zasilaniem. Istniejące pozostałe grzejniki wyposażyć w zawory termostatyczne 5) Wymiana kotła gazowego na nowy kondensacyjny o mocy 105kW zlokalizowany w piwnicy w pomieszczeniu istniejącej kotłowni. Kotłownia opalana gazem ziemnym typu E (GZ50). Kocioł pracować będzie dla potrzeb instalacji ogrzewania i c.w.u. W kotłowni przewidziano wymianę stacji uzdatniania wody. 6) Modernizacja oświetlenia. Wszystkie oprawy zdemontować i przekazać do utylizacji. W miejsce istniejących opraw zastosować oprawy oświetleniowe typu LED. 7) W zakres prac do wykonania wchodzą również : 1) roboty rozbiórkowe i montażowe murów oporowych przy schodach i rampy, 2) wykonanie nowych murów oporowych, 3) demontaż balustrady, 4) naprawcze roboty budowlane ścian, 5) obróbki blacharskie na ścianach, 6) wymiana rynien i rur spustowych, 7) wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45331100-7, 45310000-3, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT618092.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Ogólnobudowlany MARK. Mariusz Kądziołka, mark.margonin@wp.pl, ul. Słowackiego 23, 64-830, Margonin, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 680000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 680000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 956978
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.