Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 100290 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Kaczory: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej - Publicznego Przedszkola w Kaczorach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn. : Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Śmiłowie oraz Publicznego Przedszkola w Kaczorach jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020. Oś Priorytetowa 3 : Energia. Działanie 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym. Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 74702
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne.
Ryszard Dąbrowski
Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kaczory, krajowy numer identyfikacyjny
57079119300000, ul.
ul. Dworcowa
22,
64810
Kaczory, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
67 2842371, 2842372, faks
672 841 233, e-mail
inwestycje@kaczory.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kaczory.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej - Publicznego Przedszkola w Kaczorach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian i dachu, częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacja centralnego ogrzewania oraz modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynku publicznego przedszkola w Kaczorach przy ul. Jana Pawła II 30. Zakres prac do wykonania : 1) Docieplenie ścian, dachów, stropodachów i stropów w budynku. Docieplenie stropodachu warstwą 20 cm styropianu współczynniku l = 0,040W/(m K), docieplenie ścian szczytowych warstwą 16 cm styropianu o współczynniku l = 0,032W/(m K), docieplenie ścian podłużnych warstwą 16cm styropianu o współczynniku l = 0,032W/(m K), docieplenie ścian piwnic warstwą 16cm styropianu o współczynniku l = 0,040W/(m K). Docieplenie wszystkich ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą w kompletnym systemie dociepleniowym. 2) Wykonanie nowej elewacji budynku. 3) Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych. Wymiana okien na nowe o współczynniku U=0,9 W/m2K, wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku U=1,3 W/m2K. 4) Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku obejmuje: częściową wymianę grzejników, wymianę zaworów i ich regulację, wymianę grzejników żeberkowych na grzejniki aluminiowe oraz konwektorowe z bocznym zasilaniem. Istniejące pozostałe grzejniki wyposażyć w zawory termostatyczne 5) Wymiana kotła gazowego na nowy kondensacyjny o mocy 105kW zlokalizowany w piwnicy w pomieszczeniu istniejącej kotłowni. Kotłownia opalana gazem ziemnym typu E (GZ50). Kocioł pracować będzie dla potrzeb instalacji ogrzewania i c.w.u. W kotłowni przewidziano wymianę stacji uzdatniania wody. 6) Modernizacja oświetlenia. Wszystkie oprawy zdemontować i przekazać do utylizacji. W miejsce istniejących opraw zastosować oprawy oświetleniowe typu LED. 7) W zakres prac do wykonania wchodzą również : 1) roboty rozbiórkowe i montażowe murów oporowych przy schodach i rampy, 2) wykonanie nowych murów oporowych, 3) demontaż balustrady, 4) naprawcze roboty budowlane ścian, 5) obróbki blacharskie na ścianach, 6) wymiana rynien i rur spustowych, 7) wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
45443000-4,
45331100-7,
45310000-3,
45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT618092.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 680000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.