To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-24
Ogłoszenie nr 100294 - 2017 z dnia 2017-06-24 r.
Leszno: Przebudowa ul. Strzeleckiej w Lesznie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51745-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59513-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, krajowy numer identyfikacyjny
000660995, ul.
ul. Kazimierza Karasia
15,
64-100
Leszno, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
65 5298100, faks
65 5298131, e-mail
dpolaszek@leszno.pl,
odurczok-gosiewska@leszno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.leszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Strzeleckiej w Lesznie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BPW.271.02.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Strzeleckiej w Lesznie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: - Cześć I - obejmuje wykonanie Etapu I w zakresie: a) przebudowy ul. Strzeleckiej na odcinku od ul. Lipowej do posesji nr 16, b) budowy odcinka kanalizacji deszczowej od ul. Okrężnej do ul. Pancernych, -Część II - obejmuje wykonanie Etapu II w zakresie c) przebudowy ul. Strzeleckiej na odcinku od posesji nr 16 do ul. Okrężnej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I - Etap I a) na odcinku od ul. Lipowej do posesji nr 16 - przebudowę jezdni, przebudowę chodników, ciągów pieszo- rowerowych, istniejących zjazdów, budowę wpustów ulicznych, budowę sieci kanalizacji deszczowej na skrzyżowaniu ul. Strzeleckiej z ul. Przeciwlotników, budowę kanalizacji teletechnicznej, oświetlenia ulicznego i sieci kolidujących. b) budowę sieci kanalizacji deszczowej od ul. Okrężnej do skrzyżowania ulicy Strzeleckiej z ul. Pancernych. Część II - Etap II c) na odcinku od posesji nr 16 do ul. Okrężnej - przebudowę jezdni, przebudowę chodników, ciągów pieszo- rowerowych, istniejących zjazdów, miejsc postojowych, budowę wpustów ulicznych, budowę sieci kanalizacji deszczowej od skrzyżowana z ul. Powstańców Śląskich do ul. Okrężnej, budowę kanalizacji teletechnicznej, oświetlenia ulicznego i sieci kolidujących. Z przedmiotu zamówienia wyłączono rozbiórkę chodnika na odcinku od ul. Okrężnej do ul. Pancernych. 3. Dla części I i II szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlanym przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB). Wymienione dokumenty są załącznikami SIWZ (Załącznik nr 8 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (Biuro Projektów Współfinansowanych, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64 - 100 Leszno). 4. Załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o opracowaną dokumentację i wizję lokalną. 5. Dla części I i II przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) projekcie budowlanym, 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, 3) obowiązujących normach, 4) przedmiarach z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów. 6. Na podstawie Porozumienia z dnia 24.02.2017 r. w sprawie realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: "Przebudowa ulicy Strzeleckiej w Lesznie" w trakcie realizacji części I i II inwestycji Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. będzie przebudowywało własne sieci nie objęte przedmiotowym zamówieniem. W miarę postępu prac kanalizacyjnych i wodociągowych Wykonawca MPWiK będzie udostępniał Wykonawcy teren budowy odpowiednio części I i II zamówienia. W porozumieniu z MPWiK prace te będą koordynowali Inspektorzy Nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w taki sposób, aby nie kolidowały one w robotami prowadzonymi przez Wykonawcę MPWiK. Wykonawstwo robót przez MPWiK sp. z o.o. zostało uwzględnione w terminach realizacji zadania, o którym mowa w rozdz. 4 SIWZ. 7. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570). 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz STWIORB. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w w/w dokumentach jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz obowiązany jest uzyskać na ich zastosowanie akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru danej branży. 10. W przypadku, gdy w projekcie budowlanym, STWIORB lub przedmiarach wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji przetargowej towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach niegorszych niż opisywane w niniejszym dokumencie, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w specyfikacji materiałowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SIWZ dokumentach. 11. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1987) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 12. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową zarówno dla części I i II zamówienia obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 2) ustanowienie Kierownika Budowy i Kierowników Robót dla poszczególnych branż, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac wszystkich branż oraz uczestniczenie w sporządzaniu we współpracy z Inspektorami Nadzoru poszczególnych branż i Zamawiającym protokołów z rad budowy; 3) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, uzgodnienie i zatwierdzenie z organami przewidzianymi przepisami ustawy "Prawo o ruchu drogowym" oraz oznakowanie robót zgodnie z tym projektem; 4) materiały porozbiórkowe nie nadające się do powtórnego wykorzystania oraz masy ziemne pozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko, 5) materiały porozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania w tym kora asfaltowa, kostki betonowe, krawężniki itp. stanowią własność Zamawiającego i w cenie ofertowej każdy Wykonawca uwzględnia zasady ich zagospodarowania określone w ust. 13 ppkt. 14) rozdziału 3 SIWZ, 6) prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający korzystanie z przyległych nieruchomości przez ich właścicieli (w szczególności umożliwić należy dojazd do firm i instytucji świadczących usługi publiczne); 7) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na placu budowy jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych; 8) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej; 9) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy wraz z dowodem uiszczenia wymagalnych składek. 10) organizację min. 1 raz na dwa tygodnie posiedzeń koordynacyjnych - tzw. rad budowy wraz z udziałem w nich upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, przedstawiciela Zamawiającego, Kierownika Budowy i Kierowników Robót, Inspektorów Nadzoru. Terminy rad budowy należy uzgodnić z Zamawiającym. Ponadto Przedstawiciele Wykonawcy są zobowiązani do uczestniczenia w tzw. naradach technicznych na każde żądanie Zamawiającego; 11) Na każdej naradzie Wykonawca ma złożyć sprawozdanie ze zrealizowanych robót zgodnie z przedłożonym wcześniej harmonogramem. Harmonogram musi być aktualizowany na bieżąco o ewentualne opóźnienia robót tak aby zapobiec zmianie terminu realizacji zamówienia. 12) szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP; 13) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu; 14) bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót; 15) Wykonawca realizujący roboty na rzecz Miasta Leszna zobowiązany jest w trakcie robót drogowych, do wyniesienia urządzeń wod-kan do nowej rzędnej niwelety drogi, chodnika, ścieżki rowerowej. Z uwagi na powyższe Wykonawca, o którym mowa w niniejszym ustępie ma obowiązek zgłoszenia do MPWiK Sp. z o.o. gotowości do odbioru robót drogowych pod kątem weryfikacji wyniesienia wszystkich urządzeń wod- kan, w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia robót. Koszty wyniesienia oraz usunięcia ewentualnych uszkodzeń infrastruktury wod-kan ponosi Wykonawca. 16) wykonywanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych wraz z inspekcją TV wykonanych kanalizacji włącznie, potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją budowlaną i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do Wykonawcy; 17) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia; 18) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 13 ust. 1 ppkt 2) SIWZ. Udzielona przez Wykonawcę rękojmia i gwarancja jakości nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych, w szczególności: budowy przyłączy, modernizacji sieci, usunięcia awarii, montażu urządzeń itp. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca zobowiązany jest na zlecenie Zamawiającego do zrealizowania zamówienia po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie przetargowej, w terminie ustalonym z Zamawiającym. W przypadku nie dotrzymania terminu Zamawiający upoważniony jest do zlecenia przedmiotowego zakresu innemu wykonawcy przy zachowaniu warunków gwarancji. 13. Do obowiązków Wykonawcy części I i II zamówienia należy ponadto: 1) Protokolarne przejęcie placu budowy od Zamawiającego. 2) Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektorów Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 3) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektorów Nadzoru danej branży. 4) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru danej branży tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót. 5) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania placu budowy. 6) Przestrzegania zasad BHP oraz planu BIOZ. 7) Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 6 pkt 3) lit. b) niniejszej SIWZ. 8) Przygotowanie zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego inspektora pracy, zgodnie z §3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401). 9) Opracowania harmonogramu realizacji robót i jego aktualizacji na każde polecenie Inspektorów Nadzoru lub Zamawiającego. Harmonogram oraz jego aktualizacje należy przedstawiać Inspektorom Nadzoru poszczególnych branż w celu zaopiniowania i akceptacji. Pierwszy harmonogram do akceptacji Inspektorów Nadzoru wszystkich branż należy przekazać w terminie 10 dni od daty podpisania umowy. Aktualizacje należy składać w terminie 7 dni od wezwania przez przedstawiciela Zamawiającego. 10) Przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów przekazanie Inspektorowi nadzoru danej branży świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełniania wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 11) Umożliwienie Inspektorom danej branży sprawdzenia każdej roboty budowlanej zanikającej lub która ulega zakryciu. Wykonawca nie jest uprawniony do zakrycia wykonywanej roboty budowlanej bez uprzedniej zgody Inspektora Nadzoru danej branży. 12) Uzyskanie częściowego pozwolenia na użytkowanie obiektu dla Części I, natomiast dla Części II należy dostarczyć skuteczne (potwierdzone przez odpowiedni organ) zawiadomienie o zakończeniu budowy. 13) Usuwanie z placu budowy osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania. 14) Wywóz po uprzednim oczyszczeniu materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Miejskiego Zarządu Dróg i Inwestycji Urzędu Miasta Leszna, przy czym miejsce to będzie się mieścić w granicach administracyjnych miasta Leszna. Płytki betonowe i kostkę betonową należy złożyć na paletach i foliować. Koszt palet i folii należy ująć w cenie ofertowej. Palety te wraz z materiałem porozbiórkowym stanowią własność Zamawiającego. 15) Zasady dotyczące zagospodarowania zdemontowanych urządzeń elektrycznych zostały określone w projekcie budowlanym i wykonawczym branży elektrycznej. 16) Przed przystąpieniem do wykonywania prac bitumicznych Wykonawca przedłoży Inspektorowi Nadzoru branży drogowej do akceptacji receptury na bazie, których będą wytwarzane mieszanki mineralno - asfaltowe przeznaczone do wbudowania. 17) W zakresie branży teletechnicznej prace wykonać zgodnie z załączoną dokumentację techniczną i pismem Orange Polska nr TOTWSBU-PO.2112-005/13894/2016/MK z dnia 09.03.2016r. 19) Niezwłoczne zawiadomienie konserwatora zabytków o zagrożonych lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia robót budowlanych zgodnie z Pozwoleniem nr 689/2015/A Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu, Delegatura w Lesznie nr Le-WA.5142.3738.2.2015 z dnia 16 października 2015r. ( skan pozwolenia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ) 18) Uczestniczenie w radach budowy Kierownika Budowy oraz odpowiednich Kierowników Robót, którzy przedstawią zaawansowanie robót oraz sprawy, które wymagają rozstrzygnięcia przez Inspektorów Nadzoru i przez Zamawiającego, w szczególności nieprawidłowości w wykonywaniu robót lub zagrożenia terminowego wykonania zamówienia. 19) Do budowy nowej nawierzchni będzie można przystąpić po dokonaniu odbiorów wybudowanych nowych urządzeń infrastruktury podziemnej, 20) Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru danej branży. 21) Wykonanie na polecenie Inspektorów Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 22) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (planuje się jeden przegląd rocznie). Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych Wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie. 23) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego. 24) do wykonywania robót budowlanych w taki sposób, aby nie kolidowały one w robotami prowadzonymi przez Wykonawcę MPWiK.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45231300-8,
45316110-9,
45231400-9,
45232300-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa ul. Strzeleckiej w Lesznie - Etap I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1610722.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1446417.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa ul.Strzeleckiej - Etap II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4272154.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3199660.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
- Remont chodnika w pasie drogowym drogi publicznej - ul. Bema w Lesznie (Etap 1)
- Sukcesywne dostawy wewnętrznych implantów piersi
- "Usługi sprzętowo- transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2024/2025"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lesznie
- Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych III
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.