eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach miasta Malborka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Malbork: Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach miasta Malborka
Numer ogłoszenia: 100318 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, faks 055 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach miasta Malborka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych będących w zasobach miasta Malborka. Planowane lokale mieszkalne do remontu L.p. Adres Malbork Skład lokalu Powierzchnia użytkowa w m2 Planowany zakres robót 1. Ul. Sienkiewicza 43/1 1 pokój, przedpokój - kuchnia, Wc w piwnicy 22,67 Remont lokalu + wydzielenie łazienki z WC z pow. kuchni, rozbiórka pieca kaflowego, wymiana okna, montaż dwufunkcyjnej termy gazowej i etażowej instalacji c.o. z grzejnikami, wymiana instalacji elektrycznej, 2. Ul. Armii Krajowej 108/5 1 pokój, kuchnia, przedpokój i Wc wspólne 28,77 Remont lokalu + rozebranie ścianki działowej, montaż lekkiej ścianki działowej g-k., wydzielenie łazienki z pow. kuchni, demontaż trzonu kuchennego, wyrównanie powierzchni podłóg, przestawienie pieca kaflowego, wymiana okna, wymiana skrzynki licznika energii elektrycznej. 3. Ul. Orzeszkowej 9/7 2 pokoje, przedpokój - kuchnia Wc na półpiętrze 41,44 Remont lokalu + wydzielenie łazienki z pow. pokoju, przestawienie piecz kaflowego, wymiana instalacji elektrycznej 4. Ul. Kochanow- Skiego 123/1 Przedpokój, kuchnia, Łazienka, 2 pokoje 30,93 Remont lokalu + wymiana instalacji elektrycznej 5. Ul. Grunwaldzka 19/3 2 pokoje, kuchnia, przedpokój i wc wspólne 92,54 Remont lokalu + wydzielenie łazienki z pow. kuchni, wymiana instalacji elektrycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wszyscy wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. - Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. 3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie tzn. w przypadku składania wspólnej oferty (np. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej). Należy przedłożyć ją dopiero po wyborze oferty. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, powyższe informacje winny dotyczyć urzędujących członków władz. Informacje winny być wydane nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenia potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 3b do SIWZ. 6. Wykaz podwykonawców z podaniem zakresu i wartości robót przez nich wykonanych - - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 7. Wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach (tj. w latach:2008, 2007, 2006) robót remontowych z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 8. Podpisane istotne postanowienia do umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ 9. Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3a do SIWZ. 10. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka 82-200 Malbork, pl. Słowiański 5, pok. 217 tel. 0*55 647-99-00 wew. 247, fax 0*55 647-33-24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka 82-200 Malbork, pl. Słowiański 5, sekretariat - pokój nr 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.