Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-12
Brwinów: REMONT CHODNIKÓW W ULICACH: PIŁSUDSKIEGO (od ul. Polnej do trasy 719) W KANIACH, W UL. PRUSZKOWSKIEJ (od ul. Peronowej do ul. Granicznej) W BRWINOWIE
Numer ogłoszenia: 100335 - 2007 data zamieszczenia: 12.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, fax 7295940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKÓW W ULICACH: PIŁSUDSKIEGO (od ul. Polnej do trasy 719) W KANIACH, W UL. PRUSZKOWSKIEJ (od ul. Peronowej do ul. Granicznej) W BRWINOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodników na długości około 1150 mb o szerokości 1,5-2,5 mb w obrzeżu 30x8 cm i krawężniku 15x30 cm na ławie betonowej z oporem oraz ułożeniu kostki brukowej grubości 6 cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej oraz grubości 8 cm koloru czerwonego na wjazdy na podbudowie 20 cm z tłucznia, uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika na ul. Piłsudskiego w Kaniach; na ul. Pruszkowskiej w Brwinowie - kostka brukowa grubości 6 cm koloru czerwonego na chodnik oraz grubosci 8 cm koloru szarego na wjazdy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. układanie kostki brukowej, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr 2 do formularza oferty załączonym do SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe branży drogowej kierownika budowy aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie załączone do oferty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie zamieszczone w formularzu oferty. 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły \spełnia/nie spełnia\. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr 2 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. 3) Kserokopie uprawnień budowlanych branży drogowej kierownika budowy i zaświadczenia o aktualnym członkostwie w izbie samorządu zawodowego - kserokopie załączone do oferty. 4) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie zamieszczone w formularzu oferty. 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brwinów, 05-840 Brwinów, ul. Kościuszki 4A, pokój nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Brwinów, ul. Grodziska 12, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Sochaczewskiej i ul. Ziołowej w Brwinowie i Grudowie
- Kompleksowa usługa organizacji, posadowienia, wyposażenia i ologowania namiotów wystawienniczych "Doradztwo rolnicze w praktyce. Krajowe Dni Pola 2025" oraz zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia.
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
- Rozbudowa placu zabaw dla dzieci młodszych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- Remont dróg gminnych - 2 zadania
- Budowa, rozbudowa i przebudowa drogi gminnej 280512W w ciągu ulic Słonecznej, Różanej, i Zielonych Sosen w Wągrodnie, Białym Ługu i Ławkach
- Modernizacja drogi powiatowej nr 4755P od m. Wijewo do granicy powiatu leszczyńskiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1303K w km 24+273,00 - 24+735,70 w miejscowości Szczucin, Powiat Dąbrowski
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.