eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie studium wykonalności, wniosku aplikacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

Zielona Góra: Wykonanie studium wykonalności, wniosku aplikacyjnego
Numer ogłoszenia: 100349 - 2007 data zamieszczenia: 12.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax (068) 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.uzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studium wykonalności, wniosku aplikacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko zgodnie ze standardem obowiązującym w Funduszu Spójności. Informacje o projekcie: TYTUŁ PROJEKTU: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU GOSPODARKI ODPADAMI DLA ZIELONEJ GÓRY. Beneficjent : Miasto Zielona Góra Właściciel majątku: Miasto Zielona Góra Eksploatator majątku [Operator]: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. Składowiska odpadów o współczesnym standardzie wykonania jest nieodzownym elementem każdego systemu unieszkodliwiana odpadów komunalnych. W ramach planowanej rozbudowy składowiska odpadów komunalnych w Zielonej Górze podstawowym zadaniem będzie wykonanie nowej kwatery składowiska tj. kwatery \D\, której wykonanie zapewni zabezpieczenie środowiska zgodnie z wymogami aktualnego prawa. Dno kwatery pola składowego \D\ wykonane zostanie jako szczelne, ukształtowane w sposób umożliwiający jego skuteczne odwodnienie oraz wyposażone w system odwodnienia dna misy, kanalizację odcieków, system drenaży ujmujących gaz wysypiskowy. Planuje się budowę kwatery \D\ na terenie bezpośrednio przylegającym do istniejącego składowiska, wyposażonego w wagi, system ewidencjonowania odpadów oraz całą infrastrukturę niezbędną do funkcjonowania wysypiska zgodnie z aktualnymi przepisami. Na terenie na którym ma powstać kwatera \D\ funkcjonuje Komunalna Kompostownia Odpadów - instalacja biologicznego przetwarzania odpadów biodegradowalnych o zdolności przerobowej na poziomie 20 000 Mg/rok, Stacja Sortowania Odpadów Użytkowych ( makulatury i tworzyw sztucznych), magazyn odpadów niebezpiecznych. Komunalna Kompostownia Odpadów redukuje ilość odpadów biodegradowalnych do składowania i pozwala na osiągnięcie poziomu ilości odpadów biodegradowalnych , które będzie można złożyć na składowisku w roku 2020. Objęcie w ramach Porozumienia Międzygminnego obszaru zamieszkałego przez około 180 000 mieszkańców, rozwijająca się selektywna zbiórka odpadów na tym terenie, tworzenie nowych punktów odbioru odpadów surowcowych, wymiany pojemników, wprowadzanie systemu workowego, wprowadzenie zbiórki odpadów wielkogabarytowych na całym terenie objętym porozumieniem przyczyni się do zwiększenia strumienia odpadów, które należy poddać procesom na projektowanych i istniejących obiektach gospodarki odpadami. Celem przedsięwzięcia jest: -rozszerzenie funkcji lokalnej dotychczasowego Zakładu Zagospodarowania Odpadów o funkcję regionalną -zwiększenie obszaru obsługi ludności do ok. 180000 mieszkańców, -poprawa stanu środowiska - ograniczenie wpływu na wody podziemne, powierzchniowe, glebę, powietrze, -ograniczenie ilości składowanych odpadów na składowisku, -rozwinięcie selektywnej zbiórki odpadów: - zwiększenie ilości odzyskiwanych odpadów opakowaniowych, w tym zwiększenie ilości opakowań szklanych do planowanego poziomu 1000 Mg/rok - zwiększenie ilości zbieranych odpadów niebezpiecznych do planowanego poziomu 275 Mg/rok, - zwiększenie ilości przyjmowanych odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego do planowanego poziomu 2100 Mg/rok -ograniczenie ilości odpadów niebezpiecznych trafiających na składowisko, -stworzenie nowych miejsc pracy Realizacja przedsięwzięcia przyczyni się do osiągnięcia zakładanych poziomów odzysku poszczególnych odpadów: - opakowania z papieru i tektury: 50% - opakowania ze szkła: 45% - opakowania z tworzyw sztucznych: 30% - opakowania metalowe: 45% - odpady wielkogabarytowe: 50% - odpady budowlane: 40% - odpady niebezpieczne ( z grupy odpadów komunalnych): 50% Zakres rzeczowy inwestycji: 1) Budowa nowej kwatery \D\ składowiska odpadów komunalnych o pojemności 524300 Mg. 2) Budowa hali technologicznej z linią do sortowania szkła o wydajności maksymalnej 2000 Mg/rok. 3) Budowa hali demontażu odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o wydajności maksymalnej 2100 Mg/rok. 4) Modernizacja magazynu odpadów niebezpiecznych o wydajności maksymalnej 275 Mg/rok. Kwatera \D\ składowiska odpadów wykonana zostanie w formie podpoziomowo nadpoziomowej. Dno projektowanej kwatery zostało ukształtowane w sposób zapewniający naturalny spływ powstających na terenie kwatery odcieków w kierunku drenaży odwadniających oraz studzienek odcieków. Uszczelnienie dna misy składowiska zaprojektowano jako wielowarstwowe mineralno - syntetyczne, Uszczelnienie będą tworzyć następujące warstwy: - warstwa uszczelnienia mineralnego o współczynniku filtracji k mniejsze lub równe 10 -9 m/s, grubość warstwy 0,5m, - warstwa uszczelnienia syntetycznego - geomembrana PEHD o grubości 2mm, na skarpach obustronnie ustrukturowana, na dnie gładka - izolacja syntetyczna, - geowłóknina igłowana o gramaturze min. 800g/m² + 600g/m² oraz 1200g/m² - ochrona izolacji syntetycznej. Kwatera \D\ wyposażona będzie w system drenaży odwadniających, sukcesywnie rozbudowywany system odgazowania z węzłem rozdzielczo pomiarowym. Kwatera wykonana zostanie zgodnie z wymogami aktualnego prawa. Projektowany obiekt będzie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. 2) Hala technologiczna z linią do sortowania szkła- przewiduje się montaż hali typu lekkiego- konstrukcja głównych słupów nośnych i dachu wykonana z profili aluminiowych. Ściany i dach wykonane będą z materiału plandekowanego typu PCV, materiału trudnopalnego. Konstrukcja hali przytwierdzona będzie do wypoziomowanego podłoża śrubami rozprężnymi. Wymiary hali: długość 20m, szerokość 12,6m, wysokość w szczycie 6,55m.Wewnątrz hali zainstalowana będzie linia do sortowania szkła składająca się z: - rynny wstrząsowej, przenośnika sortowniczego, przenośnika przesyłowego balastu, kabiny sortowniczej na 6 stanowisk. 3) Hala do demontażu odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego- ocieplana hala o typowej konstrukcji stalowej, ramowej, modułowej. Przewidywane wymiary hali w rzucie to ok.: długość 19,0 m x szerokość 18,5 m. Posadzka obiektu żelbetowa, o odpowiedniej konstrukcji i parametrach wytrzymałościowych. Hala zostanie wyposażona w układ przenośników rolkowych, na których będzie się odbywał proces demontażu odpadów, podziału na surowce wtórne, frakcję balastową. Wzdłuż linii ustawione zostaną stoły i urządzenia umożliwiające prowadzenie przez odpowiednio przeszkolony personel prac demontażowych 4) Magazyn odpadów niebezpiecznych - istniejący magazyn zostanie zmodernizowany. W ramach prac modernizacyjnych wykonana zostanie nowa posadzka o odpowiedniej konstrukcji i ukształtowaniu wysokościowym umożliwiającym odpływ nieczystości do ciągów liniowych i wpustów. Istniejące boksy magazynowe zostaną częściowo obudowane pełnymi ścianami o wysokości ok. 2,0 m i uzupełnione zabudową z siatki. Do obiektu należy doprowadzić wodę. W bezpośrednim sąsiedztwie magazynu odpadów niebezpiecznych planuje się zlokalizować dwa niezależne, szczelne zbiorniki na nieczystości płynne, do których będą odprowadzane wody z mycia posadzki w magazynie odpadów niebezpiecznych. Stan zawansowania prac przy projekcie: Projekt został zakwalifikowany do Funduszu Spójności przez Ministra Środowiska - Opracowano projekt budowlany i uzyskano pozwolenie na budowę nowej kwatery \D\ składowiska odpadów komunalnych ( przeprowadzono postępowanie OOŚ); - Uzyskano decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację następujących inwestycji: a)budowa hali technologicznej z linią do segregacji szkła, b)modernizacja magazynu odpadów niebezpiecznych, c)budowa hali technologicznej demontażu odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. - Przeprowadzono OOŚ - uzyskano Decyzję o Środowiskowych Uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - dla zadań jw. Opracowano projekty budowlane i wykonawcze wraz z pozwoleniami na budowę: -Hali technologicznej z linią do segregacji szkła, modernizacji magazynu odpadów niebezpiecznych, budowy hali technologicznej do demontażu odpadów; wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Podpisano porozumienie międzygminne - Gminy wchodzące w skład porozumienia podjęły odpowiednie Uchwały w sprawie wspólnej gospodarki odpadami, porozumienie podpisało 7 gmin. - Uzyskano Pozwolenie Zintegrowane obejmujące nową kwaterę \D Zakres prac do wykonanie: -Wykonanie Studium Wykonalności dla wyżej wymienionej inwestycji. -Wykonanie Wniosku Aplikacyjnego. Powyższe dokumenty mają zostać przyjęte jako właściwie wykonane przez odpowiednią dla tego projektu Instytucję Zarządzającą. Wykonawca będzie zobowiązany do wprowadzenia zmian w wykonywanych dokumentach, o ile wynikną one ze zmian w prowadzonych w trakcie realizacji umowy w dokumentach źródłowych, określających standard i wymagania dla przedmiotu zamówienia. Standard wykonania powyższych dokumentów ma być zgodny z wytycznymi zawartymi w : -Dyrektywie WE 1828/2006 z 8 grudnia 2006 -Analiza kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych. Przewodnik. Dokument opracowany przez: Komisja Europejska, Dyrekcja Generalna ds. Polityki Regionalnej, rok 2002. -Dokumencie Roboczym nr 4 dla okresu programowania 2007-2013 Wytyczne dotyczące metodologii przeprowadzania analizy kosztów i korzyści. Dokument opracowany przez: Komisja Europejska, Dyrekcja Generalna ds. Polityki Regionalnej, rok 2006. Zakres studium wykonalności powinien odpowiadać zakresowi zamieszczonemu w siwz ustalonemu dla przedsięwzięć inwestycyjnych w sektorze odpadów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2300 zł słownie: dwa tysiące trzysta złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wnieść przewidziane w postępowaniu wadium 2. Spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3) 3. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 (załącznik nr 4) 4. Posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie swojej działalności. 5. Wykazać się realizacją min. 2-ch studiów wykonalności dla projektów infrastrukturalnych z zakresu ochrony środowiska, lub budowy obiektów kubaturowych finansowanych z funduszy Unii Europejskiej (z oceną wpływu inwestycji na środowisko) wraz z wnioskami aplikacyjnymi o łącznej wartości kosztorysowej projektu nie mniejszej niż 9000000 każdy; 6. Wykonawcy mogą ubiegać się o zamówienie wspólnie i wówczas: - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wymagania zamawiającego w stosunku do Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców o których mowa w punkcie 6 7. Przygotować ofertę zgodnie ze wszystkimi wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę załaczonego oświadczenia oraz wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2) dostarczony Wykonawcy ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 2) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym) 4) podpisany załącznik nr 3 i 4 z niezbędnymi oświadczeniami, w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. załączniki z oświadczeniami musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie 6) zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie 7) wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu daty wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie 8) Oferty złożone przez dwóch lub więcej wykonawców występujących wspólnie, będą musiały spełniać dodatkowo następujące wymagania: a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; b) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; c) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiajacego - Zielona Góra; Al. Zjednoczenia 110 pok. 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy składać w nieprzejrzystej zamkniętej kopercie pocztą, lub osobiście Al. Zjednoczenia 110 w Zielonej Górze pok. nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt rozbudowy i modernizacji gospodarki odpadami dla Zielonej Góry został zakwalifikowany do Funduszu Spójności przez Ministra Środowiska

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.