eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii-Curie Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawyPN/10-09/NA)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-06-26

Lublin: Dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii-Curie Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/10-09/NA)
Numer og³oszenia: 100359 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii-Curie Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/10-09/NA).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 1: JEDNOSTKI CENTRALNE KOMPUTERÓW Nr 1, JEDNOSTKI CENTRALNE KOMPUTERÓW Nr 2, MONITORY LCD 19, MONITORY LCD 22 PANORAMICZNE Czê¶æ 2: DRUKARKI nr 1 Czê¶æ 3: DRUKARKI nr 2 Czê¶æ 4: DRUKARKI nr 3 Czê¶æ 5: NOTEBOOKI nr 1 Czê¶æ 6: NOTEBOOKI nr 2 Czê¶æ 7: NOTEBOOKI nr 3 Czê¶æ 8: Dostawa i instalacja jednostek centralnych komputera - 53 sztuki, monitorów LCD panoramicznych - 33 sztuki, monitorów LCD - 10 sztuk dla jednostki nr 337-05-09 UMCS w Lublinie.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.20.00.00 - Urz±dzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy: 1) Spe³niaj± warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegaj± wykluczeniu w my¶l art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, ka¿dy jego uczestnik musi spe³niaæ warunki okre¶lone w punkcie 1.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) O¶wiadczenie o: a. spe³nieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w my¶l art. 24 ust. 1 i ust. 2, z³o¿one na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ. 3) W celu potwierdzenia, ¿e oferowana dostawa odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego, zamawiaj±cy ¿±da za³±czenia do oferty opisu oferowanego przedmiotu zamówienia - nale¿y wpisaæ do kolumny -Oferowane-, w za³±czniku nr 5, opis przedmiotu zamówienia: nazwê producenta lub nazwê w³asn± produktu i parametry techniczne. 4) Wykonawca zamieszka³y poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), 2) sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c) Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ w terminach okre¶lonych w niniejszym pkt. 4. 5) Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej: Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pe³nomocnika do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawieraæ: o¶wiadczenia i dokumenty opisane w pkt 6 punkt 1, 2 dla ka¿dego partnera z osobna, pozosta³e dokumenty sk³adane s± wspólnie. Postanowienia dotycz±ce sk³adanych dokumentów: - Wy¿ej wymienione dokumenty mog± byæ z³o¿one w formie orygina³ów lub kserokopii potwierdzonych za zgodno¶æ przez Wykonawcê lub osobê - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodno¶æ z orygina³em-. - Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez Wykonawcê. 6a. Podwykonawcy: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizowaæ przedmiot zamówienia z udzia³em podwykonawców, Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: UNIWERSYTET MARII- CURIE SK£ODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1210.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII- CURIE SK£ODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1210.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.