Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Warszawa: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe AN - 3, AN - 4, AN - 5, AN - 6, AN - 7.
Numer ogłoszenia: 100396 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4/12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, fax 022 8100474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl/przetargi_zampub.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe AN - 3, AN - 4, AN - 5, AN - 6, AN - 7..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe AN - 3, AN - 4, AN - 5, AN - 6, AN - 7 wg wykazu adresowego zał. nr 1a,b,c,d,e oraz zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zał. nr 5 wraz z przedmiarem zał. nr 5a,b,c,d,e odpowiednio do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 25.23.42.10 - Framugi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.11 - Framugi drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.21 - Instalowanie framug z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: na całość 30 600,00 zł (część 1 - 2 200,00 zł, część 2 - 3 700,00 zł, część 3 - 10 800,00 zł, część 4 - 3 700,00 zł, część 5 - 10 200,00 zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty o których mowa w art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z wykonawców musi spełniać warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty oraz oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru Oferta stanowiący załącznik Nr 1 (część 1 - 5) do SIWZ wraz z dodatkowym załącznikiem 1a,b,c,d,e odpowiednio i kosztorysem ofertowym. 2). Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ), 3). Oświadczenie o nie podleganiu wyłączeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ) 4). Wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem prac stanowiących przedmiot zamówienia, oraz dodatkowo 3 dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie. 5). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 6). Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia czyli kierownikiem robót posiadającym uprawnienia konstrukcyjno-budowlane lub konstrukcyjno-inżynieryjne. Na potwierdzenie spełniania warunku żądamy kopii powyższych uprawnień. 7).Aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony przez tę Izbę osób posiadających powyższe uprawnienia. 8).Aprobata Techniczna Instytutu Techniki Budowlanej na okna PCV (kompletna) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne. 9). Certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności uprawniające do oznaczenia wyrobu znakiem budowlanym na okna PCV (oświadczenie o zaopatrywaniu się u wskazanego w dokumencie producenta - jeżeli dotyczy). 10). Atest Higieniczny PZH stwierdzający możliwość stosowania produktu w budynkach mieszkalnych. 11). Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. 12).Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. 13). Kopia dowodu wpłaty wadium. 14). Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa pokój nr 21..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, kancelaria ogólna (pokój nr 1)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe na terenie Administracji AN 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe AN - 3 wg wykazu adresowego zał. nr 1a oraz zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zał. nr 5 wraz z przedmiarem zał. nr 5a do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.11.25-6, 25.23.42.10-5, 45.42.11.21-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe na terenie Administracji AN 4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe AN - 4 wg wykazu adresowego zał. nr 1b oraz zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zał. nr 5 wraz z przedmiarem zał. nr 5b do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.11.25-6, 25.23.42.10-5, 45.42.11.21-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe na terenie Administracji AN 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe AN - 5 wg wykazu adresowego zał. nr 1c oraz zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zał. nr 5 wraz z przedmiarem zał. nr 5c do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.11.25-6, 25.23.42.10-5, 45.42.11.21-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV na terenie administrowanym przez ZGN Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy Teren Administracji AN 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe AN - 6 wg wykazu adresowego zał. nr 1d oraz zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zał. nr 5 wraz z przedmiarem zał. nr 5d do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.11.25-6, 25.23.42.10-5, 45.42.11.21-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe na terenie Administracji AN 7..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach ZGN Praga Południe AN - 7 wg wykazu adresowego zał. nr 1e oraz zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zał. nr 5 wraz z przedmiarem zał. nr 5e do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.11.25-6, 25.23.42.10-5, 45.42.11.21-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki otworowej w budynku użytkowym przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 15A będącym w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- "Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont elewacji w zabytkowym budynku Fundacji Pomocy Dzieciom, zlokalizowanym w Żywcu przy ul. Wincentego Witosa 3"
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- Modernizacja izolacji całego budynku w celu zmniejszenia zużycia energii cieplnej i elektrycznej w Przedszkolu nr 420 Nasza Bajka ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8
- Remont klatki schodowej przy ul. Sucharskiego 9 i Zamenhofa 30D w Katowicach
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej gmach główny elewacje: zachodnia i północna Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.