eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wykonanie Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym w zakresieoczyszczenia parku wraz z cięciem pielęgnacyjnym alei lipowej, nasadzenia roślinności wraz z roczną pielęgnacją, wykonaniu placu zabaw dla dzieci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym w zakresie: oczyszczenia parku wraz z cięciem pielęgnacyjnym alei lipowej, nasadzenia roślinności wraz z roczną pielęgnacją, wykonaniu placu zabaw dla dzieci
Numer ogłoszenia: 100409 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym w zakresie: oczyszczenia parku wraz z cięciem pielęgnacyjnym alei lipowej, nasadzenia roślinności wraz z roczną pielęgnacją, wykonaniu placu zabaw dla dzieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i dostawy związanych z Rewitalizacją budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym w zakresie: oczyszczenia parku wraz z cięciem pielęgnacyjnym alei lipowej, nasadzenia roślinności wraz z roczną pielęgnacją, wykonania placu zabaw dla dzieci oznaczenie sprawy ZP.272.03.2011 w trzech niezależnych częściach: cześć I oczyszczenia parku wraz z cięciem pielęgnacyjnym alei lipowej, część II nasadzenia roślinności wraz z roczną pielęgnacją, część III wykonanie placu zabaw dla dzieci. Zakres prac w części I obejmuje: Oczyszczenie parku wraz cięciem pielęgnacyjnym alei lipowej. Pielęgnację drzewostanu. 1. Oczyszczenie i pielęgnacja alei lipowej, 2. Oczyszczenie i pielęgnacja alei świerkowej, 3. Usunięcie siewek drzew i krzewów o pierśnicy do 30 cm, w pasie około 10 metrów od obrzeży drogi wzdłuż alei lipowej i świerkowej, 4. Pielęgnacja drzew, usunięcie kilku drzew rosnących wokół podjazdu wilii, 5. Usunięcie sadu wiśniowego, 6. Oczyszczenie z samosiewów pasa u podnóża skarpy, po południowej stronie willi. Rysunki Nr 7, 8 i 9 inwentaryzacji drzew. Szczegółowy zakres prac podaje dokumentacja pod nazwą Rewitalizacja budynku MUZEUM i. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w STAWISKU wraz z założeniem parkowym. Projekt Rewitalizacji Fragmentu Parku w STAWISKU opracowana przez firmę HYDRO HORTI ul. Rusałki 12.25, kod 05-827 Grodzisk Mazowiecki Część III wraz z przedmiarami robót i kosztorysami ślepymi. Dokumentacja ta stanowi część I, część II kosztowa to wykazy roślin i drzew do usunięcia i nasadzeń + mała architektura wraz z wykazem zabawek - przedmiary i kosztorysy ślepe. Zakres prac w części II obejmuje: Wykonanie nasadzeń roślinności wraz z jej roczną pielęgnacją. Wykaz i rodzaj nasadzeń podany jest w części I dokumentacji jak wyżej i obejmuje: 1. Nasadzenia wokół wilii, 2. Nasadzenia w sadzie, 3. Nasadzenia wzdłuż alei Marszałkowskiej, 4. Wykonanie muraw w alei lipowej, przy placu zabaw, bluszcz w alei świerkowej, 5. Mała architektura ogrodowa ( 13 ławek, 2 śmietniki i stojak na rowery). Rysunki Nr 1, 2, 3, 4 i 5. Zakres prac w części III obejmuje: Wykonanie placu zabaw dla dzieci zgodnie z częścią IV dokumentacji jak wyżej wraz z wykazem przewidzianych zabawek i ogrodzeniem drewnianym. Zakres prac obejmuje również korytowanie terenu pod plac z wywiezieniem nadmiaru ziemi, ułożenie obrzeży i nawiezienie piasku, wykonanie ogrodzenia, montaż zabawek i ławek 8 sztuk, koszy na śmieci 4 sztuki i stojaka na rowery 1 sztuka. Wykaz prac i zestawienie zabawek podane w części kosztowej dokumentacji. Zakresy przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawierają kosztorysy ofertowe i ślepy w poszczególnych częściach zamówienia. Zamówienie obejmuje również organizację i zabezpieczenie terenu prac. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją. Ewentualne roboty nieprzewidziane (nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające. UWAGA: Budynek znajduje się pod ochroną konserwatorską. Realizację prac należy wykonać umożliwiając normalną działalność muzeum. Firmy biorące udział w przetargu muszą posiadać udokumentowane doświadczenie w zakresie prac związanych z chirurgią drzew (część I przetargu) i doświadczeniem w obiektach zabytkowych (referencje). Nie należy wypełniać dokumentów związanych z II częścią dokumentacji pod nazwą Wykonanie trzech alei dojazdowych nie jest ona ujęta w niniejszym przetargu. Zastosowane materiały roślinne muszą pochodzić z renomowanych gospodarstw szkółkarskich. Rośliny powinny być dobrej jakości, wolne od szkodników i chorób z prawidłowo rozwiniętą koroną i bryłą korzeniową. Zakres przetargu obejmuje roczną pielęgnację wykonanych nasadzeń i trawników i w przypadku wypadnięcia jakiejś rośliny lub części trawnika jej uzupełnienie w ramach gwarancji. Prace związane z cieciem pielęgnacyjnym drzew i nasadzeniami zgodnie z dokumentacją muszą być wykonane przez osoby posiadające kwalifikacje dające uprawnienia do prowadzenia tego typu prac w obiektach zabytkowych. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert równoważnych (projekt uzgodniony z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków obejmuje podany w dokumentacji zakres prac i interwencji w zieleń na terenie parku). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Warunki dodatkowe dotyczące przed-miotu zamówienia: wymagany okres gwarancji wynosi minimum jeden rok od daty odbioru końcowego dla każdej z części zamówienia. W przypadku zabawek decyduje okres gwarancji podany przez ich producenta. Zabawki dla dzieci wraz z ogrodzeniem placu zabaw i urządzenia małej architektury muszą posiadać stosowne certyfikaty i atesty dopuszczające do ich użytkowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50% zamówienia podstawowego o tym samym zakresie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w oparciu o formułę spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w oparciu o formułę spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w oparciu o formułę spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w oparciu o formułę spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    referencje

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: oczyszczenie parku wraz z cięciem pielęgnacyjnym alei lipowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac w części I obejmuje: Oczyszczenie parku wraz cięciem pielęgnacyjnym alei lipowej. Pielęgnację drzewostanu. 1. Oczyszczenie i pielęgnacja alei lipowej, 2. Oczyszczenie i pielęgnacja alei świerkowej, 3. Usunięcie siewek drzew i krzewów o pierśnicy do 30 cm, w pasie około 10 metrów od obrzeży drogi wzdłuż alei lipowej i świerkowej, 4. Pielęgnacja drzew, usunięcie kilku drzew rosnących wokół podjazdu wilii, 5. Usunięcie sadu wiśniowego, 6. Oczyszczenie z samosiewów pasa u podnóża skarpy, po południowej stronie willi. Rysunki Nr 7, 8 i 9 inwentaryzacji drzew. Szczegółowy zakres prac podaje dokumentacja pod na-zwą Rewitalizacja budynku MUZEUM i. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w STAWISKU wraz z założeniem parkowym. Projekt Rewitalizacji Fragmentu Parku w STAWISKU opracowana przez firmę HYDRO HORTI ul. Rusałki 12.25, kod 05-827 Grodzisk Mazowiecki Część III wraz z przedmiarami robót i kosztorysami ślepymi. Dokumentacja ta stanowi część I, część II kosztowa to wykazy roślin i drzew do usunięcia i nasadzeń + mała architektura wraz z wykazem zabawek - przedmiary i kosztorysy ślepe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nasadzenia roślinności wraz z roczną pielęgnacją,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac w części II obejmuje: Wykonanie nasadzeń roślinności wraz z jej roczną pielęgnacją. Wykaz i rodzaj nasadzeń podany jest w części I dokumentacji jak wyżej i obejmuje: 1. Nasadzenia wokół wilii, 2. Nasadzenia w sadzie, 3. Nasadzenia wzdłuż alei Marszałkowskiej, 4. Wykonanie muraw w alei lipowej, przy placu zabaw, bluszcz w alei świerkowej, 5. Mała architektura ogrodowa ( 13 ławek, 2 śmietniki i stojak na rowery). Rysunki Nr 1, 2, 3, 4 i 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie placu zabaw dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie placu zabaw dla dzieci zgodnie z częścią IV dokumentacji jak wyżej wraz z wykazem przewidzianych zabawek i ogrodzeniem drewnianym. Zakres prac obejmuje również korytowanie terenu pod plac z wywiezieniem nadmiaru ziemi, ułożenie obrzeży i nawiezienie piasku, wykonanie ogrodzenia, montaż zabawek i ławek 8 sztuk, koszy na śmieci 4 sztuki i stojaka na rowery 1 sztuka. Wykaz prac i zestawienie zabawek podane w części kosztowej dokumentacji. Zakresy przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawierają kosztorysy ofertowe i ślepy w poszczególnych częściach zamówienia. Zamówienie obejmuje również organizację i zabezpieczenie terenu prac. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.