To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100418 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Kraków: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie VII-XII 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512791-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
29267500000, ul.
ul. Adolfa Nowaczyńskiego
1,
30336
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 255 41 61, faks
122 691 057, e-mail
dps@dpsnowaczynskiego.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpsnowaczynskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Opieka społeczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie VII-XII 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):3/PZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1674 kg, wędliny - łącznie 2286 kg, mięso drobiowe - łącznie 1758 kg, wędliny drobiowe - łącznie 489 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: mleko, śmietana - łącznie 11610 L, masło, margaryna - łącznie 1062 kg, sery różne - łącznie 1953 kg, jogurt, kefir, zsiadłe mleko- łącznie 1530 L, Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: chleb pszenno-żytni, graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 50640 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 144 kg, pączek - 1560 szt.; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: cukier, cukier puder - łącznie 1122 kg, cukier waniliowy, miód - łącznie 216 szt., herbata, kawa, kakao - łącznie 1554 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 780 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 750 kg, musztarda, majonez - łącznie 420 szt., olej, - 240 L, frytura - 18 kg, przyprawy - łącznie ok. 1836 szt., sól 300 kg, przyprawy cukiernicze - łącznie 192 kg, przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 4050 szt., budynie i kisiele - 1500 szt., fasola, groch, śliwki, grzyby suszone - łącznie 138 kg, ocet, sól - łącznie 360 kg, andrut, groszek ptysiowy, suchary - łącznie 126 szt, soki , woda mineralna - łącznie 4824 szt. łącznie jaja - 17280 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: herbatniki, wafle - łącznie 720 szt., Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2017 r. do 30.09.2017 r.: warzywa: łącznie 3017 kg, kalafior młody, sałata zielona, brokuł - łącznie 775 szt., szczypiorek , rzodkiewka - łącznie 390 pęczków, ziemniaki 4800 kg, owoce - łącznie 700 kg Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2017 r. do 31.12.2017 r.: warzywa, owoce: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, pietruszka zielona, kapusta, cebula, koper - łącznie 2556 kg, ziemniaki 4725 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 420 kg, sałata lodowa, sałata zielona, por, czosnek, szczypiorek - łącznie 855 szt., ogórek zielony, pomidor , pieczarka - łącznie 360 kg, cytrusy, banany, kiwi - łącznie 732 kg, jabłka 1440 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2820 kg, ryby mrożone - 360 kg, makrela wędzona - 144 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 1980 szt., śledź solony matjas, karp - łącznie - 222 kg, Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: pyzy z mięsem, ręcznie robione, niemrożone - 100 kg, pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z serem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 400 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - łącznie 50 kg;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15100000-9
Dodatkowe kody CPV:
15500000-3,
15810000-9,
15800000-6,
15600000-4,
15300000-1,
03200000-3,
03142500-3,
15200000-0,
15400000-2,
15894200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT139182 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 72 022,86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT100261 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62 191,40 zł IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43227 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22 443,48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT106982 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45 833,61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50676 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27 496,13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56306 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29 616,30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 2 ustawy PZP Uzasadnienie faktyczne: do godziny 08:45 dnia 31.05.2017 r. nie złożono żadnej oferty na Dostawę artykułów garmażeryjnych - "CZĘŚĆ G". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31129 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa chodnika przy ul. Księcia Józefa po stronie północnej na odcinku od przystanku autobusowego pn. "Bielańskie Skały" do posesji nr 258a
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Chałubińskiego do ul. Podmokłej, dla ZZM w Krakowie.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie",
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- "Remont i modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.