Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100443 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Olsztyn: sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych
do urządzeń biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, krajowy numer identyfikacyjny
51431900000, ul.
Al. Marszałka J. Piłsudskiego
42560,
10575
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
895 232 779, faks
895 232 779, e-mail
mkoczwar@uw.olsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.olsztyn.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WO-IV.272.13.2017.
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, których rodzaj, opis oraz planowane ilości określone zostały w formularzu oferty - załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym opis zawiera minimalne wymagania odnośnie materiałów objętych przedmiotem zamówienia, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 2. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia może wskazywać dla niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza przy uwzględnieniu postanowień zawartych w pkt 6 niniejszego rozdziału oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 4. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne, produkowane przez producentów urządzeń, wykonawca może zaproponować materiały eksploatacyjne równoważne w stosunku do oryginalnych materiałów produkowanych przez producentów urządzeń na następujących zasadach: 1) wykonawca w odniesieniu do każdego materiału eksploatacyjnego znajdującego się w formularzu oferty: a) wpisze w kolumnie 3 tabeli nazwę materiału eksploatacyjnego, symbol oraz nazwę producenta - w przypadku oferowania produktu równoważnego do oryginału, b) wpisze w kolumnie 3 tabeli wyraz "oryginał" (przez co zamawiający rozumiał będzie materiał eksploatacyjny wyprodukowany przez producenta urządzenia, do którego jest on przeznaczony) - w przypadku oferowania produktu oryginalnego, 2) pod pojęciem materiału eksploatacyjnego równoważnego należy rozumieć materiał o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych, takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego, w pełni kompatybilny z urządzeniami pochodzącymi od firm wskazanych w formularzu oferty, nieregenerowany, po zainstalowaniu którego w sprzęcie, na monitorze lub panelu kontrolnym urządzenia nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty, np. o nieoryginalności zastosowanego materiału (w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element), 3) pod pojęciem materiału eksploatacyjnego fabrycznie nowego należy rozumieć materiał eksploatacyjny wykonany z nowych elementów, wcześniej nie używany, nie pochodzący z recyklingu, bez elementów regenerowanych lub pochodzących z demontażu, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy, posiadającym wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem, wyprodukowany bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą, 4) proponowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą spełniać następujące normy: a) ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych lub równoważna, b) ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych lub równoważna, c) ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 - norma pomiarów wydajności nabojów do drukarek atramentowych lub równoważna, 5) dostarczone materiały eksploatacyjne nie mogą powodować uszkodzeń ani utraty gwarancji producenta urządzenia drukującego; jeżeli urządzenie ulegnie uszkodzeniu, a serwis stwierdzi, że uszkodzenie nastąpiło w wyniku używania tonera lub tuszu nieoryginalnego dostarczonego przez wykonawcę, koszt serwisu i naprawy, a także ekspertyzy rzeczoznawcy, pokryje wykonawca, 6) jeżeli w trakcie realizacji umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (zamienników) niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, wykonawca na żądanie zamawiającego wymieni oferowany materiał eksploatacyjny (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) na materiał spełniający wymagania zamawiającego, bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów, 7) w trakcie realizacji umowy wykonawca nie może dostarczać zamawiającemu wyrobów innego producenta, niż wskazane w formularzu oferty; dopuszczalne jest jedynie zastąpienie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń produktem oryginalnym producenta sprzętu, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazanej w ofercie, w celu umożliwienia identyfikacji wyrobów zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane towary nosiły nazwę producenta oraz symbol towaru zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym wkładzie drukującym. 5. Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych nastąpi własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy odpowiednio do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w następujących obiektach: 1) Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 - dostarczanie będzie następowało sukcesywnie po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej) w maksymalnym terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 2) Delegatura Urzędu w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1 - dostarczanie będzie następowało sukcesywnie po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej) w maksymalnym terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 3) Delegatura Urzędu w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Mickiewicza 15 - dostarczanie będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż jeden raz w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 4) Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach, 14-500 Braniewo - dostarczanie będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 5) Drogowe Przejście Graniczne w Bezledach, 11-200 Bartoszyce - dostarczanie będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 6) Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie, 14-500 Braniewo - dostarczanie będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 7) Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi, 19-500 Gołdap - dostarczanie będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia. 6. Przyjęte przez zamawiającego w formularzu oferty - załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia planowane ilości materiałów eksploatacyjnych są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ilości przyjętych w formularzu oferty, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. 7. Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ilości przyjętych w formularzu oferty, przy czym zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% łącznej wartości zawartej umowy z zastrzeżeniem pkt 12. 9. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące etapy: 1) etap I - obejmujący sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych w roku 2017, 2) etap II - obejmujący sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych w roku 2018, 3) etap III - obejmujący sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych w roku 2019. 10. W przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w ramach etapu II lub/i III zamawiający odstąpi od realizacji tego/tych etapów, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30125100-2
Dodatkowe kody CPV:
30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT480770.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 500935,32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zmówienia jest dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowyh, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Jest to dostawa produktów, które posiadają ustalone standardy jakościowe oraz są oferowane na rynku przez znaczną liczbę podmiotów.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Herbicydy
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup i dostawa używanej oklejarki do książek na potrzeby Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Budowlane usługi doradcze dotyczące nieruchomości ZWRSP we właściwości KOWR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie, w zakresie opiniowania i uzgadniania lokalizacji i przebiegu inwestycji obcych.
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.