Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Staszów: Artykuły chemii gospodarczej
Numer ogłoszenia: 100452 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8643241, faks 15 8646876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstaszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Artykuły chemii gospodarczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy Artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do poszczególnych pakietów. 3. Liczba pakietów - 6. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - pakiety od 1 do 6. - Pakiet numer 1 - Worki na odpady - załącznik numer 1; - Pakiet numer 2 - Chemia profesjonalna - załącznik numer 2; - Pakiet numer 3 - Środki czystości - załącznik numer 3; - Pakiet numer 4 - Papiery higieniczne 1 - załącznik numer 4; - Pakiet numer 5 - Papiery higieniczne 2 - załącznik numer 5; - Pakiet numer 6 - Papiery higieniczne 3 - załącznik numer 6. 5. Jeżeli gramatura zaproponowanego środka jest inna niż podana przez Zamawiającego w SIWZ to ilość szt/op. należy przeliczyć odpowiednio do ilości zaproponowanej przez Zamawiającego. 6. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV - 18930000-7; 39830000-9; 33760000-5; 39224000-8.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 w wysokości max. 20% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5, 39.22.40.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 3 300,00 zł; słownie zł: trzy tysiące trzysta 00/100, w skład, którego wchodzą następujące części: Pakiet 1: w wysokości: 1 400,00 zł, słownie zł: jeden tysiąc czterysta 00/100. Pakiet 2: w wysokości: 900,00 zł, słownie zł: dziewięćset 00/100. Pakiet 3: w wysokości: 150,00 zł, słownie zł: sto pięćdziesiąt 00/100. Pakiet 4: w wysokości: 440,00 zł, słownie zł: czterysta czterdzieści 00/100. Pakiet 5: w wysokości: 340,00 zł, słownie zł: trzysta czterdzieści 00/100. Pakiet 6: w wysokości: 70,00 zł, słownie zł: siedemdziesiąt 00/100. Szczegółowe warunki dotyczące wpłaty i zwrotu wadium przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Atest / certyfikat / opinia na rękaw lub worki foliowe wykonane z 1 polietylenu LD-PE o grubości folii nie mniejszej niż 0,04mm do worków o rozm. 600x600mm i grubości nie mniejszej niż 0,06mm na worki większe od 600x600mm, oraz odpowiednio oznaczone potwierdzające że, przeznaczone są one do zbierania, gromadzenia odpadów medycznych - wystawione przez PZH lub inny uprawniony podmiot na terenie UE (przetłumaczone na język polski) - dotyczy pakiet numer 1; b) Dokumenty potwierdzające możliwość stosowania na powierzchniach pozostających w kontakcie z żywnością - dotyczy pakiet numer 2, pozycje numer 1, 3; c) Dokumenty dopuszczające do obrotu - dotyczy pakiet numer 2, pozycje od numer 1 do 8; d) Aktualne karty charakterystyki do oferowanych wyrobów - dotyczy pakiet nr 2 poz. od nr 1 do nr 8 oraz pakiet nr 3, pozycje nr 1, 2, 3, 4, 5; e) Ulotki w języku polskim, etykiety informacyjne zawierające dane o właściwościach oferowanych produktów, informacje dotyczące ich stosowania - dotyczy pakiet nr 2, poz. od nr 1 do nr 8; f) Próbki preparatów - dotyczy; pakiet nr 2 pozycje od nr 1 do nr 8; pakiety nr 4, 5 i 6; g) Opinia o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością wydana przez niezależne instytuty badawcze - dot. pakiet nr 4
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru, b) formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, c) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, d) dowód wpłaty wadium, e) informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust 3 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Termin dostawy - 4
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w projekcie umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalstaszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia SPZZOZ w Staszowie
ul. 11 Listopada 78
28-200 Staszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat SPZZOZ w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28-200 Staszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet numer 1 - Worki na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5, 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet numer 2 - Chemia profesjonalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5, 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet numer 3 - Środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5, 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet numer 4 - Papiery higieniczne 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5, 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet numer 5 - Papiery higieniczne 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5, 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet numer 6 - Papiery higieniczne 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5, 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Staszowie na rok 2025
- Zestawy medyczne
- Nici chirurgiczne
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA (DOSTAWY CZĘŚCIOWE) WORKÓW Z LDPE DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Dostawa środków czystości dla SPZZOZ w Żurominie
- Zakup środków czystości na 2025 rok
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.