eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Usługi transportu samochodowego oraz sprzętu ciężkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Wieliczka: Usługi transportu samochodowego oraz sprzętu ciężkiego
Numer ogłoszenia: 100458 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo - Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportu samochodowego oraz sprzętu ciężkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Usługi transportu samochodowego oraz sprzętu ciężkiego w następującym zakresie: a) samochodem osobowym o poj. pow. 1500 cm3 zarejestrowanym do przewozu co najmniej 5 osób łącznie z kierowcą, rodzaj nadwozia - sedan, czterodrzwiowe, dopuszczalna masa całkowita - do 3,5 tony, pojemność silnika - powyżej 1500 cm3 do 20 000 km b) autobusem-mikrobusem zarejestrowanym do przewozu od 17 do 21 osób łącznie z kierowcą - do 8 000 km c) autobusem zarejestrowanym do przewozu min 46 osób łącznie z kierowcą - do 8 000 km d) samochodem ciężarowo-osobowym przeznaczonym do przewozu ładunków i osób w liczbie 3 łącznie z kierowcą, ładowności min. 1,0 tony, długość skrzyni ładunkowej min. 3,0 m, dopuszczalna masa całkowita do 3,5 tony -do 70 000 km e) samochodem ciężarowym samowyładowczym przeznaczonym do przewozu ładunków od 8,0 do 16,0 ton z możliwością zapięcia przyczepy samowyładowczej o ładowności pow. 10,0 ton. Nadwozie samochodu powinno być wyposażone w skrzynię ładunkową posiadającą następujące parametry: - długość skrzyni ładunkowej wewnątrz pow. 6 m, - otwierana burta tylna oraz obydwie burty boczne, - możliwość dokonywania samowyładunku przez burtę tylną oraz obydwie burty boczne, - możliwość założenia plandeki do 15 000 km f) ciągnikiem siodłowym z naczepą cysterna o poj. od 15,0 m3 do 35,0 m3, do przewozu solanki na trasie 4 km (w jedną stronę)- do 1 000 m3 g) ładowarką czołową, kołową, samojezdną, jednonaczyniową o poj. naczynia od 3 m3 do 4 m3 , maksymalna wysokość podnoszenia naczynia do 4,5 m -300 motogodzin h) dźwigiem samochodowym, samojezdnym z możliwością udźwigu od 13,0 ton do 28,0 ton - do 50 motogodzin i) koparką samojezdną kołową, wyposażoną w zestaw minimum dwóch różnych łyżek, możliwość obrotu części roboczej wraz z kabiną o pełny obrót - 360 stopni, maksymalna wysokość podnoszenia łyżki od 4,0 m do 5,0 m -do 20 motogodzin Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia wykonania usług o wartości 30% maksymalnej wartości usług. Zlecenie wykonania pozostałych usług o wartości 70% maksymalnej wartości usług, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka S.A..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce Konto: 75124047481111000048778501, z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2011/EL/35 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a)licencji na wykonywanie transportu drogowego osób, b)licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na transporcie samochodowym oraz sprzętu ciężkiego o wartości minimum 200 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonym poniżej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego w ilości przedstawionej poniżej: a) samochodem osobowym o poj. pow. 1500 cm3 zarejestrowanym do przewozu co najmniej 5 osób łącznie z kierowcą, rodzaj nadwozia - sedan, czterodrzwiowe, dopuszczalna masa całkowita - do 3,5 tony, pojemność silnika - powyżej 1500 cm3- 1 szt. b) autobusem-mikrobusem zarejestrowanym do przewozu od 17 do 21 osób łącznie z kierowcą - 1 szt c) autobusem zarejestrowanym do przewozu min 46 osób łącznie z kierowcą - 1 szt. d) samochodem ciężarowo-osobowym przeznaczonym do przewozu ładunków i osób w liczbie 3 łącznie z kierowcą, ładowności min. 1,0 tony, długość skrzyni ładunkowej min. 3,0 m, dopuszczalna masa całkowita do 3,5 tony - 1 szt. e) samochodem ciężarowym samowyładowczym przeznaczonym do przewozu ładunków od 8,0 do 16,0 ton z możliwością zapięcia przyczepy samowyładowczej o ładowności pow. 10,0 ton. Nadwozie samochodu powinno być wyposażone w skrzynię ładunkową posiadającą następujące parametry: - długość skrzyni ładunkowej wewnątrz pow. 6 m, - otwierana burta tylna oraz obydwie burty boczne, - możliwość dokonywania samowyładunku przez burtę tylną oraz obydwie burty boczne, - możliwość założenia plandeki - 1 szt f) ciągnikiem siodłowym z naczepą cysterna o poj. od 15,0 m3 do 35,0 m3, do przewozu solanki na trasie 4 km (w jedną stronę)- 1 szt. g) ładowarką czołową, kołową, samojezdną, jednonaczyniową o poj. naczynia od 3 m3 do 4 m3 , maksymalna wysokość podnoszenia naczynia do 4,5 m -1 szt h) dźwigiem samochodowym, samojezdnym z możliwością udźwigu od 13,0 ton do 28,0 ton - 1 szt i) koparką samojezdną kołową, wyposażoną w zestaw minimum dwóch różnych łyżek, możliwość obrotu części roboczej wraz z kabiną o pełny obrót - 360 stopni, maksymalna wysokość podnoszenia łyżki od 4,0 m do 5,0 m - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w pkcie 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) działania siły wyższej, 2) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkcie 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 4) Wystąpienie, o którym mowa w pkcie 3 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 5) Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6) Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 7) Przepisy zawarte w powyższych punktach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.