eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekBudowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - etap V

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Turek: Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - etap V
Numer ogłoszenia: 100461 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165976 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku, ul. 3 Maja 8, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 63 2234 300, faks 63 2234 318.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - etap V.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje budowę budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - ETAP V stanowiącej część zespołu dworsko - parkowego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.08.1991 r. pod numerem rejestru A - 461-202. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące opracowania: dokumentacja projektowa (Załącznik nr 3), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4), przedmiar robót (załącznik nr 5 ) oraz materiały uzupełniające i zamienne (załącznik nr 6). Realizacja przedmiotu zamówienia etapu V będzie polegać na: 1.wykonaniu podłoża, posadzek i podłóg w tym posadzki z płytek gresowych, podłogi żywiczne, 2.wykonywaniu ścian wewnętrznych w tym ścianek murowanych, ścianek w technologii lekkiej w zabudowie płytą gipsowo - kartonowej, 3.wykonywaniu tynków, okładzin wewnętrznych i sufitów podwieszanych, malowanie, 4.montowaniu stolarki drzwiowej, 5.montażu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, przeciwpożarowej, centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji, 6.montażu instalacji elektrycznej: nisko oraz wysoko prądowej, w tym sieci komputerowej LAN, sieci telefonicznej, sieci domofonowej, okablowanie strukturalne, łączności radiowej, monitoringu ( kamery, czujki ruchowe),7.roboty dekarsko - blacharskie, 8.wykonaniu robót z zakresu zagospodarowania terenu, w skład których wchodzi wykonanie wspinalni wraz z dobiegiem, chodników, boiska, masztów flagowych, wzmocnienia skarpy przy stawie, nasadzeń zieleni. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać także zadania nie ujęte w załączonym przedmiarze robót, a w szczególności polegające na: 1.uzyskaniu wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 2.zorganizowaniu we własnym zakresie placu budowy: zapewnieniu energii elektrycznej, wody i innych niezbędnych mediów, dróg dojazdowych oraz ponoszeniu kosztów z tego tytułu; 3.doprowadzeniu do stanu pierwotnego terenu przylegającego do budowy, tj. usunięcie gruzu i zanieczyszczeń po prowadzonych robotach, naprawa szkód wynikłych w wyniku realizowanych robót (wypłata ewentualnych odszkodowań); 4. zabezpieczeniu wymaganym przepisami BHP; zabezpieczeniu terenu budowy; 5.zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonaniu 1 egz. w formie papierowej i elektronicznej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, złożonej do formatu A4 + kopii szkicu; 6.przygotowaniu odbioru wykonanych robót, w tym opracowaniu księgi obmiarów wykonanych robót; wykonaniu niezbędnych badań i prób; zapewnieniu nadzoru archeologicznego; 7.wykonaniu dokumentacji powykonawczej - po 1 egz. w formie papierowej i elektronicznej; 8.zapewnieniu odpowiedniego składowiska gruzu lub śmieci na wysypisku, 9.przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów i czynności w celu uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane Walczak Ewa Walczak i Stanisław Walczak Spółka Jawna, ul.Obozowa 58, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1773831,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1814663,02

  • Oferta z najniższą ceną: 1814663,02 / Oferta z najwyższą ceną: 1814663,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.