eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekSporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie geodezyjnym Sudwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Olsztynek: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie geodezyjnym Sudwa
Numer ogłoszenia: 100471 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60193 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie geodezyjnym Sudwa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Sudwa o powierzchni ok. 130 ha w zakresie zgodnym z uchwałą Nr Nr X-92/2011 Rady Miejskiej w Olsztynku z dnia 29 września 2011 r. sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu terenu położonego w obrębie geodezyjnym Sudwa Obszar A w gminie Olsztynek wraz z opracowaniami towarzyszącymi: mapą sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych w skali 1:1000, ekofizjografią, projektem planu, prognozą oddziaływania na środowisko, prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, wnioskiem o uzyskanie zgodny na przeznaczenie nierolne i nieleśne terenu (o ile będzie potrzebny). 2. Wymienione opracowania powinny odpowiadać wymaganiom zawartym w przepisach szczególnych odnoszących się do tych opracowań, zaś całość winna być zgodna z ustawą z dnia z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 ze zmianami). 3. Do obowiązków Wykonawcy należy pozyskanie na swój koszt i we własnym zakresie innych potrzebnych materiałów do opracowania zamówienia, w tym map ewidencji gruntów oraz map glebowo - rolniczych. 4. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy wykazu właścicieli gruntów objętych projektem planu. 5. Koszty wysyłki oraz publikacji ogłoszeń i zawiadomień pokrywa Zamawiający. 6. Zamawiający zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury administracyjnej postępowania planistycznego. 7. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych przyjętej do zasobu geodezyjno - kartograficznego w skali 1:1000 (UWAGA! Mapa powinna zawierać w swej treści stan terenu po oddaniu do użytkowania przebudowywanych dróg będących w granicach jej opracowania) a także przekazanie Zamawiającemu jednego egzemplarza mapy w formie papierowego wydruku oraz elektronicznej (w formacie pliku *.dxf); 2) przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów , zestawień, wystąpień niezbędnych do czynności określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 3) przeprowadzenie inwentaryzacji urbanistycznej - prac terenowych (wizji terenowej zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych); 4) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego - dokument obejmujący tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku oraz w formie elektronicznej na płycie CD (format PDF); 5) rozpatrzenie wniosków w sprawie planu oraz ich analiza wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej propozycji sposobu ich rozpatrzenia; 6) opracowanie projektu planu obejmującego tekst oraz rysunek planu w postaci kolorowego wydruku i prezentacja przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w tym prezentacja projektu planu na Komisji Gospodarki i Budżetu przed rozpoczęciem procedury opiniowania i uzgodnień oraz ustosunkowanie się do propozycji radnych w zakresie rozwiązań planistycznych wraz z ich uwzględnieniem lub odrzuceniem, skoordynowanie projektu planu z projektami planów terenów sąsiednich; 7) przedstawienie projektu planu w raz z uzyskaniem pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno -Architektonicznej; 8) sporządzenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w formie tekstowej, graficznej oraz elektronicznej na płycie CD w ilościach wymaganych do przesłania organom opiniującym i uzgadniającym projekt planu plus po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego; 9) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu w formie papierowej oraz elektronicznej na płycie CD; 10) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii oraz zgody na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej i leśnej (o ile będzie potrzebna) wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekt planu wraz prognozą oddziaływania na środowisko; 11) kontakt w organami właściwymi do opiniowania i uzgadniania projektu planu w niezbędnym zakresie (informacja o kontakcie do Wykonawcy umieszczona zostanie w pismach przewodnich); 12) analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii i uzgodnień oraz wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień; 13) sporządzenie projektu planu przeznaczonego do publicznego wglądu (dwa egzemplarze w formie papierowej plus egzemplarz w formie elektronicznej na płycie CD) wraz z przygotowaniem projektów pism związanych z wyłożeniem; 14) uczestnictwo i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji; 15) analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu planu, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu planu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia; 16) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu planu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień; 17) przedłożenie i prezentacja Radzie Miejskiej projektu planu po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag w formie projektu uchwały wraz z załącznikami; 18) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, dokumentacja formalno - prawna w dwóch egzemplarzach; 19) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności lub uchylenia uchwały przez Wojewodę; 20) przekazanie uchwalonego i przyjętego przez Wojewodę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zamawiającemu w formie: a) papierowej: tekst i rysunek planu pomniejszony do formatu A3 oraz mapa ścienna w skali 1:1000 laminowana i oprawiona w listwy plastikowe z możliwością powieszenia na ścianie, b) elektronicznej na płycie CD: tekst planu w formacie *.doc i *.pdf, rysunek planu w formacie *.pdf lub *.bmp w skali 1:1000 oraz w skali dostosowanej do formatu A4 z podziałką liniową na każdej ze stron, osobną stronę powinna stanowić legenda. 8. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczegółowych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do płatności pierwszej transzy wynagrodzenia w roku 2012 w wysokości nie większej niż 90000 zł. Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązuje się konstruować swoją ofertę tak, aby uwzględnić ten warunek w wykonywaniu zamówienia. 10. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie płatności wyłącznie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Urbanistyczno - Architektoniczna Sp. z o.o.,, ul. Wyszyńskiego 7, 10-457 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.