eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegPrzetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia zawodowego osób bezrobotnych w zakresie:Spawacz metodami MIG, MAG, TIG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Brzeg: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia zawodowego osób bezrobotnych w zakresie:Spawacz metodami MIG, MAG, TIG
Numer ogłoszenia: 100504 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu , ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.brzeg.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia zawodowego osób bezrobotnych w zakresie:Spawacz metodami MIG, MAG, TIG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu - w zakresie: Spawacz metodami MIG, MAG, TIG. Szkoleniem zostanie objętych 15 osób bezrobotnych. Spawacz metodami MIG, MAG, TIG Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy w zakresie wykonywania zawodu spawacza. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu. Kandydaci powinni mieć ukończoną co najmniej szkołę podstawową i ukończony 18 rok życia. Szkolenie przygotowuje do pracy w wyżej wymienionym zakresie. Absolwenci kursu będą mogli wykonywać spawanie aluminium blach i rur metodą MIG i spawanie blach i rur metodami MAG i TIG, zgodnie z dokumentacją i przyjętą technologią. Egzamin końcowy należy przeprowadzić zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-17. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia. Dla zawodu Spawacz , dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Program szkolenia powinien zawierać w szczególności: 1) nazwę i zakres szkolenia, 2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 3) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 4) cele szkolenia, 5) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, 6) wykaz treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 8) sposób sprawdzania efektów szkolenia. Zamawiający powinien dołączyć wzór ankiety dla uczestników kursu służącej do oceny szkolenia. Szkolenie winno obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego - Urządzenia spawalnicze - BHP - Bezpieczna praca na hali produkcyjnej - Materiały dodatkowe do spawania - Spawanie w praktyce - Oznaczanie i wymiarowanie spoin - Metody przygotowania złączy do spawania - Kwalifikowanie spawaczy - Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania metodą MIG - Materiały dodatkowe do spawania - Charakterystyka spawania MIG oraz typowe parametry - Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG - Materiały dodatkowe do spawania - Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry - Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania TIG - Elektrody wolframowe i materiały dodatkowe do spawania. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. Wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi szkolenia poznanie i przyuczenie do pracy wraz z umiejętnościami będącymi przedmiotem szkolenia. Jeżeli uczestnik przerwie szkolenie Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nową osobę bezrobotną, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia na zasadach określonych niniejszą umową. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić te osoby z wcześniej przerobionego materiału. Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi kursu przewidzianego dla jednej osoby. Wykonawca zapewni w trakcie szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami BHP i ppoż., w tym także odpowiednią odzież roboczą, rękawice, kombinezon, obuwie itp.) oraz komplet narzędzi potrzebnych do nauki zawodu oraz zapewni materiały szkoleniowe (zbindowany skrypt lub książkę, materiały kancelaryjne, środki dydaktyczne, zeszyt, długopis oraz inne materiały zgodne z preliminarzem kosztów (wg załącznika nr 3 , załączonego do oferty). Wykonawca zapewnia zimne i gorące napoje oraz poczęstunek (kanapki) dla osób zamieszkałych poza miejscem szkolenia. Zleceniodawca zapewnia lokalizację miejsca praktycznego szkolenia. Wykonawca zapewnia realizację zajęć praktycznych z zawodu podczas trwania szkolenia. Wykonawca zapewnia materiały niezbędne do wykonania zadania. Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: -aparaturę audiowizualną; -kserokopiarkę; -rzutnik pisma; -tablica flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna (foliowo-magnetyczna); -biurka i krzesła. Badania lekarskie Zamawiający wymaga przedstawienia przez wykonawcę wymagań wstępnych dla uczestników szkolenia w tym określenia stanu zdrowia uczestnika szkolenia. W razie konieczności przeprowadzenie badań lekarskich organizuje zamawiający. Zamawiający ponosi koszty badań lekarskich. Liczba uczestników szkolenia 15 osób bezrobotnych. Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: nie mniej niż 360 godzin w tym: Zajęcia teoretyczne minimum 40 godzin zegarowych, Zajęcia praktyczne minimum 320 godzin zegarowych. Szkolenie odbywać się ma codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 8:00-15:00. Szkolenie winno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina oznacza godzinę zegarową tj. 60 minut. Okres realizacji szkolenia wynosi 9 pełnych tygodni. Nie dopuszcza się możliwości powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca powinien sprawować nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia. Wymagania dotyczące zaświadczeń o ukończeniu szkolenia Szkolenie powinno zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych umiejętności w formie egzaminu teoretycznego i praktycznego. Uczestnicy szkolenia po jego zakończeniu otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U. Nr 31, poz.216). Wzór zaświadczenia należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące kadry Wykładowcy przewidziani do prowadzenia zajęć teoretycznych muszą posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu spawalnictwa z uprawnieniami pedagogicznymi do nauczania przedmiotów zawodowych lub z wykształceniem inżynierskim z zakresu spawalnictwa z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych. Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone przez instruktora, który posiada wykształcenie co najmniej średnie techniczne spawalnicze z przygotowaniem pedagogicznym dla instruktorów praktycznej nauki zawodu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2. Posiadający wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 .Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1.Nie spełniają warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do1.4. 2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5. Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych. 6. Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą . Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1. Jest niezgodna z ustawą. 2. Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust. 2 pkt. Prawa zamówień publicznych. 3. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczanie nieuczciwej konkurencji. 4.Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5.Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6.Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 3.7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawione omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny. 3.8. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 6. Oferty Wykonawców spełniające powyższe warunki zostaną poddane ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór zał. nr 1 do oferty). 5. Oświadczenie o nie podleganiu z wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 2 do oferty). 6. Aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1.Wykaz niezbędnych urządzeń, narzędzi, jakimi dysponuje Wykonawca (wg wzoru określonego w załączniku nr 4). 2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności(wg załączonego wzoru określonego w załączniku nr.5). Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień, wykształcenia, kwalifikacji w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, 4.Wzór ankiety służącej do oceny szkolenia. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1 Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od Wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mają być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605). Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (załącznik nr 1 do oferty). 3. Oświadczenie o nie podleganiu z wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.(załącznik nr 2 do oferty). 4. Preliminarz kosztów (stanowiący załącznik nr 3 do oferty). 5.Wykaz niezbędnych urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje Wykonawca (wg wzoru określonego w załączniku nr 4). 5.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie ( załącznik nr 5 do oferty). 6. Wykaz materiałów przeznaczonych do prowadzenia zajęć praktycznych (wg wzoru określonego w załączniku nr 6). 7. Aktualne zezwolenie na prowadzenie szkoleń kandydatów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
  • 3 - Warunki lokalowe i sprzęt jakim dysponuje Wykonawca - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.brzeg.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, pokój nr 29..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, pokój nr 16(sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.