eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOpracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Szczecin: Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 100541 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Planowania Przestrzennego Miasta w Szczecinie, ul. Karola Szymanowskiego 2, 71-416 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 42 21 055, 42 45 739, fax 0-91 42 24 771.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Część 1) opracowanie Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Golęcino - Gocław Port; Część 2) opracowanie Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Międzyodrze Port; Część 3) opracowanie Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Skolwin Port; Część 4) opracowanie Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Stołczyn Port; Część 5) opracowanie Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Żelechowa, Drzetowo-Grabowo, Stocznie; Część 6) opracowanie Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Nad Rudzianką; Część 7) opracowanie Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Dąbie - Plaża; Część 8) opracowanie Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Dąbie - Lotnisko; 2. Opis zawartości i wymagań dla wszystkich opracowań. 1) Prognoza powinna być wykonana zgodnie z wymogami: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). 2) Zakres prac Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania prognozy skutków finansowych, - aktualizacji prognozy po wprowadzeniu zmian po zamknięciu procedury, tj. uwzględnieniu: opinii MKUA, uzgodnień i uwag do projektu planu. 3) Zawartość opracowania musi odpowiadać wymogom określonym w §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj. musi zawierać: - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na dochody własne i wydatki gminy, w tym na wpływy z podatku od nieruchomości i inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy oraz opłaty i odszkodowania, o których mowa w art.36; - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy; - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu miejscowego, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych. 4) Wymagany spis treści Opracowanie powinno zawierać strukturę i rozdziały odpowiadające niżej podanemu spisowi treści: Streszczenie 1. Podstawa i cel opracowania 2. Założenia i warunki brzegowe prognozy 3. Obszar planu i jego powiązania z otoczeniem 3.1. Charakterystyka obszaru objętego planem 3.2. Społeczno-gospodarcze uwarunkowania opracowania planu 3.3. Charakterystyka otoczenia i powiązań z układem zewnętrznym 4. Wykaz zadań objętych analizą 4.1. Wykaz inwestycji, które należą do zadań własnych gminy (art. 20 ustawy o pzp) 4.2. Wykaz pozostałych zadań i ustaleń mogących wywoływać skutki finansowe 5. Analiza wydatków inwestycyjnych 5.1. Nakłady inwestycyjne na realizację zadań własnych gminy 5.2. Pozostałe wydatki budżetowe w obszarze planu 5.3. Koszty poza obszarem planu 5.4. Inne wydatki (w tym obsługa kredytów) 5.5. Zbiorcze zestawienie wydatków budżetowych w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów realizacyjnych i Wieloletniego Programu Inwestycyjnego) 6. Analiza dochodów i przychodów gminy 6.1. Dochody w obrębie planu 6.2. Dochody poza obszarem planu 6.3. Pozostałe dochody i przychody 6.4. Zbiorcze zestawienie dochodów w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów czasowych uzyskiwania dochodów) 7. Przepływy pieniężne w okresie funkcjonowania planu (z wyliczeniem NPV, przy stopie dyskonta 8%) 8. Wnioski i zalecenia realizacyjne 5) Wymagania szczegółowe - Opracowanie powinno zawierać indywidualną wycenę nakładów na zadania zaliczane do zadań własnych gminy z zakresu infrastruktury technicznej, o których mowa art.20 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu uchwały w sprawie miejscowego planu, dla którego opracowywana jest prognoza. - Koszty kredytu na realizację zadań własnych gminy należy wyliczać przyjmując jego spłatę w okresie 10 lat. - Harmonogramy czasowe sporządzane dla wydatków, dochodów i przepływów pieniężnych muszą uwzględniać okres spłaty kredytów. 6) Materiały do przekazania Wykonawcy: - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana) - załącznik nr 3 do projektu planu (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana). 7) Zestawienie powierzchni planów: - Golęcino - Gocław Port 132,7 ha - Międzyodrze Port 1642,7 ha, - Skolwin Port 482,8 ha, - Stołczyn Port 349,5 ha, - Żelechowa, Drzetowo-Grabowo, Stocznie 279,8 ha, - Nad Rudzianką 106,7 ha, - Dąbie - Plaża 153,4 ha, - Dąbie - Lotnisko 382,2 ha.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.00.00.00 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze4 Kod CPV wg słownika 2008: 73.00.00.00 - (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych, usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11711.asp?chapter=11711

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIURO PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA Ul. Karola Szymanowskiego 2, 71 - 416 Szczecin p. 110 - sekretariat.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: BIURO PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA Ul. Karola Szymanowskiego 2, 71 - 416 Szczecin p. 110 - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Golęcino - Gocław Port.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zawartości i wymagań dla wszystkich opracowań. 1) Prognoza powinna być wykonana zgodnie z wymogami: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). 2) Zakres prac Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania prognozy skutków finansowych, - aktualizacji prognozy po wprowadzeniu zmian po zamknięciu procedury, tj. uwzględnieniu: opinii MKUA, uzgodnień i uwag do projektu planu. 3) Zawartość opracowania musi odpowiadać wymogom określonym w §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj. musi zawierać: - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na dochody własne i wydatki gminy, w tym na wpływy z podatku od nieruchomości i inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy oraz opłaty i odszkodowania, o których mowa w art.36; - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy; - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu miejscowego, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych. 4) Wymagany spis treści Opracowanie powinno zawierać strukturę i rozdziały odpowiadające niżej podanemu spisowi treści: Streszczenie 1. Podstawa i cel opracowania 2. Założenia i warunki brzegowe prognozy 3. Obszar planu i jego powiązania z otoczeniem 3.1. Charakterystyka obszaru objętego planem 3.2. Społeczno-gospodarcze uwarunkowania opracowania planu 3.3. Charakterystyka otoczenia i powiązań z układem zewnętrznym 4. Wykaz zadań objętych analizą 4.1. Wykaz inwestycji, które należą do zadań własnych gminy (art. 20 ustawy o pzp) 4.2. Wykaz pozostałych zadań i ustaleń mogących wywoływać skutki finansowe 5. Analiza wydatków inwestycyjnych 5.1. Nakłady inwestycyjne na realizację zadań własnych gminy 5.2. Pozostałe wydatki budżetowe w obszarze planu 5.3. Koszty poza obszarem planu 5.4. Inne wydatki (w tym obsługa kredytów) 5.5. Zbiorcze zestawienie wydatków budżetowych w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów realizacyjnych i Wieloletniego Programu Inwestycyjnego) 6. Analiza dochodów i przychodów gminy 6.1. Dochody w obrębie planu 6.2. Dochody poza obszarem planu 6.3. Pozostałe dochody i przychody 6.4. Zbiorcze zestawienie dochodów w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów czasowych uzyskiwania dochodów) 7. Przepływy pieniężne w okresie funkcjonowania planu (z wyliczeniem NPV, przy stopie dyskonta 8%) 8. Wnioski i zalecenia realizacyjne 5) Wymagania szczegółowe - Opracowanie powinno zawierać indywidualną wycenę nakładów na zadania zaliczane do zadań własnych gminy z zakresu infrastruktury technicznej, o których mowa art.20 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu uchwały w sprawie miejscowego planu, dla którego opracowywana jest prognoza. - Koszty kredytu na realizację zadań własnych gminy należy wyliczać przyjmując jego spłatę w okresie 10 lat. - Harmonogramy czasowe sporządzane dla wydatków, dochodów i przepływów pieniężnych muszą uwzględniać okres spłaty kredytów. 6) Materiały do przekazania Wykonawcy: - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana) - załącznik nr 3 do projektu planu (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Międzyodrze Port.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zawartości i wymagań dla wszystkich opracowań. 1) Prognoza powinna być wykonana zgodnie z wymogami: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). 2) Zakres prac Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania prognozy skutków finansowych, - aktualizacji prognozy po wprowadzeniu zmian po zamknięciu procedury, tj. uwzględnieniu: opinii MKUA, uzgodnień i uwag do projektu planu. 3) Zawartość opracowania musi odpowiadać wymogom określonym w §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj. musi zawierać: - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na dochody własne i wydatki gminy, w tym na wpływy z podatku od nieruchomości i inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy oraz opłaty i odszkodowania, o których mowa w art.36; - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy; - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu miejscowego, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych. 4) Wymagany spis treści Opracowanie powinno zawierać strukturę i rozdziały odpowiadające niżej podanemu spisowi treści: Streszczenie 1. Podstawa i cel opracowania 2. Założenia i warunki brzegowe prognozy 3. Obszar planu i jego powiązania z otoczeniem 3.1. Charakterystyka obszaru objętego planem 3.2. Społeczno-gospodarcze uwarunkowania opracowania planu 3.3. Charakterystyka otoczenia i powiązań z układem zewnętrznym 4. Wykaz zadań objętych analizą 4.1. Wykaz inwestycji, które należą do zadań własnych gminy (art. 20 ustawy o pzp) 4.2. Wykaz pozostałych zadań i ustaleń mogących wywoływać skutki finansowe 5. Analiza wydatków inwestycyjnych 5.1. Nakłady inwestycyjne na realizację zadań własnych gminy 5.2. Pozostałe wydatki budżetowe w obszarze planu 5.3. Koszty poza obszarem planu 5.4. Inne wydatki (w tym obsługa kredytów) 5.5. Zbiorcze zestawienie wydatków budżetowych w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów realizacyjnych i Wieloletniego Programu Inwestycyjnego) 6. Analiza dochodów i przychodów gminy 6.1. Dochody w obrębie planu 6.2. Dochody poza obszarem planu 6.3. Pozostałe dochody i przychody 6.4. Zbiorcze zestawienie dochodów w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów czasowych uzyskiwania dochodów) 7. Przepływy pieniężne w okresie funkcjonowania planu (z wyliczeniem NPV, przy stopie dyskonta 8%) 8. Wnioski i zalecenia realizacyjne 5) Wymagania szczegółowe - Opracowanie powinno zawierać indywidualną wycenę nakładów na zadania zaliczane do zadań własnych gminy z zakresu infrastruktury technicznej, o których mowa art.20 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu uchwały w sprawie miejscowego planu, dla którego opracowywana jest prognoza. - Koszty kredytu na realizację zadań własnych gminy należy wyliczać przyjmując jego spłatę w okresie 10 lat. - Harmonogramy czasowe sporządzane dla wydatków, dochodów i przepływów pieniężnych muszą uwzględniać okres spłaty kredytów. 6) Materiały do przekazania Wykonawcy: - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana) - załącznik nr 3 do projektu planu (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Skolwin Port.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zawartości i wymagań dla wszystkich opracowań. 1) Prognoza powinna być wykonana zgodnie z wymogami: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). 2) Zakres prac Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania prognozy skutków finansowych, - aktualizacji prognozy po wprowadzeniu zmian po zamknięciu procedury, tj. uwzględnieniu: opinii MKUA, uzgodnień i uwag do projektu planu. 3) Zawartość opracowania musi odpowiadać wymogom określonym w §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj. musi zawierać: - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na dochody własne i wydatki gminy, w tym na wpływy z podatku od nieruchomości i inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy oraz opłaty i odszkodowania, o których mowa w art.36; - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy; - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu miejscowego, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych. 4) Wymagany spis treści Opracowanie powinno zawierać strukturę i rozdziały odpowiadające niżej podanemu spisowi treści: Streszczenie 1. Podstawa i cel opracowania 2. Założenia i warunki brzegowe prognozy 3. Obszar planu i jego powiązania z otoczeniem 3.1. Charakterystyka obszaru objętego planem 3.2. Społeczno-gospodarcze uwarunkowania opracowania planu 3.3. Charakterystyka otoczenia i powiązań z układem zewnętrznym 4. Wykaz zadań objętych analizą 4.1. Wykaz inwestycji, które należą do zadań własnych gminy (art. 20 ustawy o pzp) 4.2. Wykaz pozostałych zadań i ustaleń mogących wywoływać skutki finansowe 5. Analiza wydatków inwestycyjnych 5.1. Nakłady inwestycyjne na realizację zadań własnych gminy 5.2. Pozostałe wydatki budżetowe w obszarze planu 5.3. Koszty poza obszarem planu 5.4. Inne wydatki (w tym obsługa kredytów) 5.5. Zbiorcze zestawienie wydatków budżetowych w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów realizacyjnych i Wieloletniego Programu Inwestycyjnego) 6. Analiza dochodów i przychodów gminy 6.1. Dochody w obrębie planu 6.2. Dochody poza obszarem planu 6.3. Pozostałe dochody i przychody 6.4. Zbiorcze zestawienie dochodów w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów czasowych uzyskiwania dochodów) 7. Przepływy pieniężne w okresie funkcjonowania planu (z wyliczeniem NPV, przy stopie dyskonta 8%) 8. Wnioski i zalecenia realizacyjne 5) Wymagania szczegółowe - Opracowanie powinno zawierać indywidualną wycenę nakładów na zadania zaliczane do zadań własnych gminy z zakresu infrastruktury technicznej, o których mowa art.20 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu uchwały w sprawie miejscowego planu, dla którego opracowywana jest prognoza. - Koszty kredytu na realizację zadań własnych gminy należy wyliczać przyjmując jego spłatę w okresie 10 lat. - Harmonogramy czasowe sporządzane dla wydatków, dochodów i przepływów pieniężnych muszą uwzględniać okres spłaty kredytów. 6) Materiały do przekazania Wykonawcy: - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana) - załącznik nr 3 do projektu planu (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Stołczyn Port.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zawartości i wymagań dla wszystkich opracowań. 1) Prognoza powinna być wykonana zgodnie z wymogami: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). 2) Zakres prac Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania prognozy skutków finansowych, - aktualizacji prognozy po wprowadzeniu zmian po zamknięciu procedury, tj. uwzględnieniu: opinii MKUA, uzgodnień i uwag do projektu planu. 3) Zawartość opracowania musi odpowiadać wymogom określonym w §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj. musi zawierać: - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na dochody własne i wydatki gminy, w tym na wpływy z podatku od nieruchomości i inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy oraz opłaty i odszkodowania, o których mowa w art.36; - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy; - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu miejscowego, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych. 4) Wymagany spis treści Opracowanie powinno zawierać strukturę i rozdziały odpowiadające niżej podanemu spisowi treści: Streszczenie 1. Podstawa i cel opracowania 2. Założenia i warunki brzegowe prognozy 3. Obszar planu i jego powiązania z otoczeniem 3.1. Charakterystyka obszaru objętego planem 3.2. Społeczno-gospodarcze uwarunkowania opracowania planu 3.3. Charakterystyka otoczenia i powiązań z układem zewnętrznym 4. Wykaz zadań objętych analizą 4.1. Wykaz inwestycji, które należą do zadań własnych gminy (art. 20 ustawy o pzp) 4.2. Wykaz pozostałych zadań i ustaleń mogących wywoływać skutki finansowe 5. Analiza wydatków inwestycyjnych 5.1. Nakłady inwestycyjne na realizację zadań własnych gminy 5.2. Pozostałe wydatki budżetowe w obszarze planu 5.3. Koszty poza obszarem planu 5.4. Inne wydatki (w tym obsługa kredytów) 5.5. Zbiorcze zestawienie wydatków budżetowych w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów realizacyjnych i Wieloletniego Programu Inwestycyjnego) 6. Analiza dochodów i przychodów gminy 6.1. Dochody w obrębie planu 6.2. Dochody poza obszarem planu 6.3. Pozostałe dochody i przychody 6.4. Zbiorcze zestawienie dochodów w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów czasowych uzyskiwania dochodów) 7. Przepływy pieniężne w okresie funkcjonowania planu (z wyliczeniem NPV, przy stopie dyskonta 8%) 8. Wnioski i zalecenia realizacyjne 5) Wymagania szczegółowe - Opracowanie powinno zawierać indywidualną wycenę nakładów na zadania zaliczane do zadań własnych gminy z zakresu infrastruktury technicznej, o których mowa art.20 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu uchwały w sprawie miejscowego planu, dla którego opracowywana jest prognoza. - Koszty kredytu na realizację zadań własnych gminy należy wyliczać przyjmując jego spłatę w okresie 10 lat. - Harmonogramy czasowe sporządzane dla wydatków, dochodów i przepływów pieniężnych muszą uwzględniać okres spłaty kredytów. 6) Materiały do przekazania Wykonawcy: - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana) - załącznik nr 3 do projektu planu (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Żelechowa, Drzetowo-Grabowo, Stocznie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zawartości i wymagań dla wszystkich opracowań. 1) Prognoza powinna być wykonana zgodnie z wymogami: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). 2) Zakres prac Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania prognozy skutków finansowych, - aktualizacji prognozy po wprowadzeniu zmian po zamknięciu procedury, tj. uwzględnieniu: opinii MKUA, uzgodnień i uwag do projektu planu. 3) Zawartość opracowania musi odpowiadać wymogom określonym w §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj. musi zawierać: - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na dochody własne i wydatki gminy, w tym na wpływy z podatku od nieruchomości i inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy oraz opłaty i odszkodowania, o których mowa w art.36; - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy; - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu miejscowego, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych. 4) Wymagany spis treści Opracowanie powinno zawierać strukturę i rozdziały odpowiadające niżej podanemu spisowi treści: Streszczenie 1. Podstawa i cel opracowania 2. Założenia i warunki brzegowe prognozy 3. Obszar planu i jego powiązania z otoczeniem 3.1. Charakterystyka obszaru objętego planem 3.2. Społeczno-gospodarcze uwarunkowania opracowania planu 3.3. Charakterystyka otoczenia i powiązań z układem zewnętrznym 4. Wykaz zadań objętych analizą 4.1. Wykaz inwestycji, które należą do zadań własnych gminy (art. 20 ustawy o pzp) 4.2. Wykaz pozostałych zadań i ustaleń mogących wywoływać skutki finansowe 5. Analiza wydatków inwestycyjnych 5.1. Nakłady inwestycyjne na realizację zadań własnych gminy 5.2. Pozostałe wydatki budżetowe w obszarze planu 5.3. Koszty poza obszarem planu 5.4. Inne wydatki (w tym obsługa kredytów) 5.5. Zbiorcze zestawienie wydatków budżetowych w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów realizacyjnych i Wieloletniego Programu Inwestycyjnego) 6. Analiza dochodów i przychodów gminy 6.1. Dochody w obrębie planu 6.2. Dochody poza obszarem planu 6.3. Pozostałe dochody i przychody 6.4. Zbiorcze zestawienie dochodów w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów czasowych uzyskiwania dochodów) 7. Przepływy pieniężne w okresie funkcjonowania planu (z wyliczeniem NPV, przy stopie dyskonta 8%) 8. Wnioski i zalecenia realizacyjne 5) Wymagania szczegółowe - Opracowanie powinno zawierać indywidualną wycenę nakładów na zadania zaliczane do zadań własnych gminy z zakresu infrastruktury technicznej, o których mowa art.20 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu uchwały w sprawie miejscowego planu, dla którego opracowywana jest prognoza. - Koszty kredytu na realizację zadań własnych gminy należy wyliczać przyjmując jego spłatę w okresie 10 lat. - Harmonogramy czasowe sporządzane dla wydatków, dochodów i przepływów pieniężnych muszą uwzględniać okres spłaty kredytów. 6) Materiały do przekazania Wykonawcy: - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana) - załącznik nr 3 do projektu planu (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Nad Rudzianką.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zawartości i wymagań dla wszystkich opracowań. 1) Prognoza powinna być wykonana zgodnie z wymogami: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). 2) Zakres prac Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania prognozy skutków finansowych, - aktualizacji prognozy po wprowadzeniu zmian po zamknięciu procedury, tj. uwzględnieniu: opinii MKUA, uzgodnień i uwag do projektu planu. 3) Zawartość opracowania musi odpowiadać wymogom określonym w §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj. musi zawierać: - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na dochody własne i wydatki gminy, w tym na wpływy z podatku od nieruchomości i inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy oraz opłaty i odszkodowania, o których mowa w art.36; - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy; - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu miejscowego, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych. 4) Wymagany spis treści Opracowanie powinno zawierać strukturę i rozdziały odpowiadające niżej podanemu spisowi treści: Streszczenie 1. Podstawa i cel opracowania 2. Założenia i warunki brzegowe prognozy 3. Obszar planu i jego powiązania z otoczeniem 3.1. Charakterystyka obszaru objętego planem 3.2. Społeczno-gospodarcze uwarunkowania opracowania planu 3.3. Charakterystyka otoczenia i powiązań z układem zewnętrznym 4. Wykaz zadań objętych analizą 4.1. Wykaz inwestycji, które należą do zadań własnych gminy (art. 20 ustawy o pzp) 4.2. Wykaz pozostałych zadań i ustaleń mogących wywoływać skutki finansowe 5. Analiza wydatków inwestycyjnych 5.1. Nakłady inwestycyjne na realizację zadań własnych gminy 5.2. Pozostałe wydatki budżetowe w obszarze planu 5.3. Koszty poza obszarem planu 5.4. Inne wydatki (w tym obsługa kredytów) 5.5. Zbiorcze zestawienie wydatków budżetowych w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów realizacyjnych i Wieloletniego Programu Inwestycyjnego) 6. Analiza dochodów i przychodów gminy 6.1. Dochody w obrębie planu 6.2. Dochody poza obszarem planu 6.3. Pozostałe dochody i przychody 6.4. Zbiorcze zestawienie dochodów w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów czasowych uzyskiwania dochodów) 7. Przepływy pieniężne w okresie funkcjonowania planu (z wyliczeniem NPV, przy stopie dyskonta 8%) 8. Wnioski i zalecenia realizacyjne 5) Wymagania szczegółowe - Opracowanie powinno zawierać indywidualną wycenę nakładów na zadania zaliczane do zadań własnych gminy z zakresu infrastruktury technicznej, o których mowa art.20 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu uchwały w sprawie miejscowego planu, dla którego opracowywana jest prognoza. - Koszty kredytu na realizację zadań własnych gminy należy wyliczać przyjmując jego spłatę w okresie 10 lat. - Harmonogramy czasowe sporządzane dla wydatków, dochodów i przepływów pieniężnych muszą uwzględniać okres spłaty kredytów. 6) Materiały do przekazania Wykonawcy: - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana) - załącznik nr 3 do projektu planu (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Dąbie - Plaża.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zawartości i wymagań dla wszystkich opracowań. 1) Prognoza powinna być wykonana zgodnie z wymogami: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). 2) Zakres prac Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania prognozy skutków finansowych, - aktualizacji prognozy po wprowadzeniu zmian po zamknięciu procedury, tj. uwzględnieniu: opinii MKUA, uzgodnień i uwag do projektu planu. 3) Zawartość opracowania musi odpowiadać wymogom określonym w §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj. musi zawierać: - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na dochody własne i wydatki gminy, w tym na wpływy z podatku od nieruchomości i inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy oraz opłaty i odszkodowania, o których mowa w art.36; - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy; - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu miejscowego, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych. 4) Wymagany spis treści Opracowanie powinno zawierać strukturę i rozdziały odpowiadające niżej podanemu spisowi treści: Streszczenie 1. Podstawa i cel opracowania 2. Założenia i warunki brzegowe prognozy 3. Obszar planu i jego powiązania z otoczeniem 3.1. Charakterystyka obszaru objętego planem 3.2. Społeczno-gospodarcze uwarunkowania opracowania planu 3.3. Charakterystyka otoczenia i powiązań z układem zewnętrznym 4. Wykaz zadań objętych analizą 4.1. Wykaz inwestycji, które należą do zadań własnych gminy (art. 20 ustawy o pzp) 4.2. Wykaz pozostałych zadań i ustaleń mogących wywoływać skutki finansowe 5. Analiza wydatków inwestycyjnych 5.1. Nakłady inwestycyjne na realizację zadań własnych gminy 5.2. Pozostałe wydatki budżetowe w obszarze planu 5.3. Koszty poza obszarem planu 5.4. Inne wydatki (w tym obsługa kredytów) 5.5. Zbiorcze zestawienie wydatków budżetowych w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów realizacyjnych i Wieloletniego Programu Inwestycyjnego) 6. Analiza dochodów i przychodów gminy 6.1. Dochody w obrębie planu 6.2. Dochody poza obszarem planu 6.3. Pozostałe dochody i przychody 6.4. Zbiorcze zestawienie dochodów w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów czasowych uzyskiwania dochodów) 7. Przepływy pieniężne w okresie funkcjonowania planu (z wyliczeniem NPV, przy stopie dyskonta 8%) 8. Wnioski i zalecenia realizacyjne 5) Wymagania szczegółowe - Opracowanie powinno zawierać indywidualną wycenę nakładów na zadania zaliczane do zadań własnych gminy z zakresu infrastruktury technicznej, o których mowa art.20 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu uchwały w sprawie miejscowego planu, dla którego opracowywana jest prognoza. - Koszty kredytu na realizację zadań własnych gminy należy wyliczać przyjmując jego spłatę w okresie 10 lat. - Harmonogramy czasowe sporządzane dla wydatków, dochodów i przepływów pieniężnych muszą uwzględniać okres spłaty kredytów. 6) Materiały do przekazania Wykonawcy: - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana) - załącznik nr 3 do projektu planu (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Dąbie - Lotnisko.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zawartości i wymagań dla wszystkich opracowań. 1) Prognoza powinna być wykonana zgodnie z wymogami: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). 2) Zakres prac Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania prognozy skutków finansowych, - aktualizacji prognozy po wprowadzeniu zmian po zamknięciu procedury, tj. uwzględnieniu: opinii MKUA, uzgodnień i uwag do projektu planu. 3) Zawartość opracowania musi odpowiadać wymogom określonym w §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj. musi zawierać: - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na dochody własne i wydatki gminy, w tym na wpływy z podatku od nieruchomości i inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy oraz opłaty i odszkodowania, o których mowa w art.36; - prognozę wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy; - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu miejscowego, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych. 4) Wymagany spis treści Opracowanie powinno zawierać strukturę i rozdziały odpowiadające niżej podanemu spisowi treści: Streszczenie 1. Podstawa i cel opracowania 2. Założenia i warunki brzegowe prognozy 3. Obszar planu i jego powiązania z otoczeniem 3.1. Charakterystyka obszaru objętego planem 3.2. Społeczno-gospodarcze uwarunkowania opracowania planu 3.3. Charakterystyka otoczenia i powiązań z układem zewnętrznym 4. Wykaz zadań objętych analizą 4.1. Wykaz inwestycji, które należą do zadań własnych gminy (art. 20 ustawy o pzp) 4.2. Wykaz pozostałych zadań i ustaleń mogących wywoływać skutki finansowe 5. Analiza wydatków inwestycyjnych 5.1. Nakłady inwestycyjne na realizację zadań własnych gminy 5.2. Pozostałe wydatki budżetowe w obszarze planu 5.3. Koszty poza obszarem planu 5.4. Inne wydatki (w tym obsługa kredytów) 5.5. Zbiorcze zestawienie wydatków budżetowych w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów realizacyjnych i Wieloletniego Programu Inwestycyjnego) 6. Analiza dochodów i przychodów gminy 6.1. Dochody w obrębie planu 6.2. Dochody poza obszarem planu 6.3. Pozostałe dochody i przychody 6.4. Zbiorcze zestawienie dochodów w okresie funkcjonowania planu (z uwzględnieniem harmonogramów czasowych uzyskiwania dochodów) 7. Przepływy pieniężne w okresie funkcjonowania planu (z wyliczeniem NPV, przy stopie dyskonta 8%) 8. Wnioski i zalecenia realizacyjne 5) Wymagania szczegółowe - Opracowanie powinno zawierać indywidualną wycenę nakładów na zadania zaliczane do zadań własnych gminy z zakresu infrastruktury technicznej, o których mowa art.20 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu uchwały w sprawie miejscowego planu, dla którego opracowywana jest prognoza. - Koszty kredytu na realizację zadań własnych gminy należy wyliczać przyjmując jego spłatę w okresie 10 lat. - Harmonogramy czasowe sporządzane dla wydatków, dochodów i przepływów pieniężnych muszą uwzględniać okres spłaty kredytów. 6) Materiały do przekazania Wykonawcy: - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana) - załącznik nr 3 do projektu planu (odpowiednio: wersja robocza, końcowa lub zaktualizowana)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.