To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-07
Kowalewo Pomorskie: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kowalewo Pom.
Numer ogłoszenia: 100559 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77883 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowalewo Pomorskie, Plac Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6841024, faks 056 6841071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kowalewo Pom..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kowalewo Pom. 2. Zadanie obejmuje: A. przebudowę drogi gminnej nr 110127C zlokalizowanej na dz. geod. nr 208/1, 208/2, obręb ewidencyjny Bielsk, gm. Kowalewo Pom. wraz z przebudową wjazdu na skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2108C; B. przebudowę drogi gminnej zlokalizowanej na dz. geod. nr 290, 254, 335, obręb ewidencyjny Mariany, gm. Kowalewo Pom. wraz z przebudową wjazdów na skrzyżowania z drogami powiatowymi nr 2103C i 2104C; C. przebudowę drogi gminnej nr 110121C zlokalizowanej na dz. geod. nr 68/1, obręb ewidencyjny Szychowo, gm. Kowalewo Pom. wraz z przebudową wjazdu na skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2104C; D. przebudowę drogi gminnej nr 110117C zlokalizowanej na dz. geod. nr 27, obręb ewidencyjny Szychowo, gm. Kowalewo Pom. wraz z przebudową wjazdu na skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2107C. A. Przebudowa drogi gminnej nr 110127C w m. Bielsk na odcinku 1,232km m.in. obejmuje: 1) przeprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi z przygotowaniem pod ułożenie dolnej warstwy kamienia wapiennego na szer. 6,0m; 2) wykonanie warstwy podbudowy z kamienia wapiennego frakcji 0-63mm gr. 13cm po zagęszczeniu na szer. 5,6m oraz frakcji 0-31,5mm gr. 7cm po zagęszczeniu na szer. 5,0m - ułożona w dwóch warstwach; 3) na odcinku od km 0+000 do km 0+200 wykonanie nawierzchni jezdni z destruktu asfaltowego grubości 10cm, ułożonego na szer. 4,0mb, przy użyciu rozściełacza mas bitumicznych w dwóch warstwach po 5cm (po zagęszczeniu). Surowiec należy przesortować (surowiec posiada bryły ponadwymiarowe), załadować i przetransportować na odległość do 5km; 4) na odcinku od km 0+200 do 1+232 wykonanie nawierzchni jezdni z kamienia wapiennego frakcji 16-22mm o grubości 5cm wraz z wgłębnym bitumowaniem średniorozpadową emulsją w ilości 3l/m2 wraz z grysami (skały twarde naturalne) 8-11mm w ilości 12kg/m2, na szer. 4,0m; 5) wykonanie podwójnego sprysku emulsją asfaltową wraz z grysami (skały twarde naturalne) na szer. 4,0m, w ilości: - I sprysk - emulsja 2,5l/m2, grysy 5-8mm - 13kg/m2; - II sprysk - emulsja 2,2l/m2, grysy 2-5mm - 10kg/m2; 6) w obrębie skrzyżowań - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 7) wykonanie poboczy z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm szer. 0,5m na stronę; 8) wykonanie zjazdów z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm (max. wymiary zjazdu: szer. 4,0m, dł. 1,5m); 9) odprowadzenie wód deszczowych; 10) wprowadzenie organizacji ruchu. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 1 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin i pomiarów dokonanych w terenie. Przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. UWAGA! Podstawową technologią wykonania górnej warstwy nawierzchni na odcinku km 0+000 - 0+200 jest wykonanie 10cm warstwy z destruktu asfaltowego, natomiast na odcinku 0+200 - 1+232 jest wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni na odcinku 0+200 - 1+232 w przypadku, gdy pozyska dodatkową ilość destruktu asfaltowego oraz zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Zmiana technologii nastąpi wraz ze zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w tym zakresie, ustalonego na podstawie cen jednostkowych poszczególnych (tożsamych) pozycji kosztorysowych. Zmiana technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni, skutkować będzie również zmianą grubości warstwy pobocza z kamienia wapiennego. Przebudowa drogi realizowana będzie w dwóch etapach w latach 2015/2016. Wielkość robót budowlanych realizowanych w 2015 r. zostanie ustalona na podstawie zaproponowanego kosztu jednostkowego (wynikającego z kosztu robót zaproponowanego przez Wykonawcę przez całkowitą długość drogi) oraz wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający może przeznaczyć w 2015 r. na sfinansowanie zadania. B. Przebudowa drogi gminnej w m. Mariany na odcinku 1,996km m.in. obejmuje: 1) przeprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi z przygotowaniem pod ułożenie dolnej warstwy kamienia wapiennego na szer. 6,0m; 2) wykonanie warstwy podbudowy z kamienia wapiennego frakcji 0-63 mm gr. 10cm po zagęszczeniu na szer. 5,6m oraz frakcji 0-31,5mm gr. 7cm po zagęszczeniu na szer. 5,0m - ułożona w dwóch warstwach; 3) wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm, ułożonej na szer. 4,0mb wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2; 4) wykonanie podwójnego sprysku emulsją asfaltową wraz z grysami (skały twarde naturalne), w ilości: - I sprysk - emulsja 2,5 l/m2, grysy 5-8 mm - 13 kg/m2; - II sprysk - emulsja 2,2 l/m2, grysy 2-5 mm - 10 kg/m2; 5) w obrębie skrzyżowań - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 6) wykonanie poboczy z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm szer. 0,5m na stronę; 7) wykonanie zjazdów z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm (max. wymiary zjazdu: szer. 4,0m, dł. 1,5m); 8) odprowadzenie wód deszczowych; 9) wprowadzenie organizacji ruchu. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 3 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin i pomiarów dokonanych w terenie. Przedmiar robót - załącznik nr 4 do SIWZ stanowi jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. UWAGA! Podstawową technologią wykonania górnej warstwy nawierzchni jest wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni w przypadku, gdy pozyska destrukt asfaltowy oraz zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Zmiana technologii nastąpi wraz ze zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w tym zakresie, ustalonego na podstawie cen jednostkowych poszczególnych (tożsamych) pozycji kosztorysowych dla zadania określonych w pkt A. Zmiana technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni, skutkować będzie również zmianą grubości warstwy pobocza z kamienia wapiennego. Przebudowa drogi realizowana będzie w dwóch etapach w latach 2015/2016. Wielkość robót budowlanych realizowanych w 2015 r. zostanie ustalona na podstawie zaproponowanego kosztu jednostkowego (wynikającego z kosztu robót zaproponowanego przez Wykonawcę przez całkowitą długość drogi) oraz wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający może przeznaczyć w 2015 r. na sfinansowanie zadania. C. Przebudowa nr 110121C w m. Szychowo na odcinku 1,154km m.in. obejmuje: 1) przeprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi z przygotowaniem pod ułożenie dolnej warstwy kamienia wapiennego na szer. 6,4m; 2) wykonanie warstwy podbudowy z kamienia wapiennego frakcji 0-63 mm gr. 13cm po zagęszczeniu na szer. 6,4m oraz frakcji 0-31,5mm gr. 7cm po zagęszczeniu na szer. 6,2m - ułożona w dwóch warstwach; 3) wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm, ułożonej na szer. 5,0mb wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2; 4) wykonanie podwójnego sprysku emulsją asfaltową wraz z grysami (skały twarde naturalne) na szer. 5,0m, w ilości: - I sprysk - emulsja 2,5 l/m2, grysy 5-8 mm - 13 kg/m2; - II sprysk - emulsja 2,2 l/m2, grysy 2-5 mm - 10 kg/m2; 5) w obrębie skrzyżowania - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 6) wykonanie poboczy z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm szer. 0,5m na stronę; 7) wykonanie zjazdów z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm (max. wymiary zjazdu: szer. 5,0m, dł. 1,5m); 8) odprowadzenie wód deszczowych; 9) wprowadzenie organizacji ruchu. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin i pomiarów dokonanych w terenie. Przedmiar robót - załącznik nr 6 do SIWZ stanowi jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. UWAGA! Podstawową technologią wykonania górnej warstwy nawierzchni jest wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni w przypadku, gdy pozyska destrukt asfaltowy oraz zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Zmiana technologii nastąpi wraz ze zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w tym zakresie, ustalonego na podstawie cen jednostkowych poszczególnych (tożsamych) pozycji kosztorysowych dla zadania określonych w pkt A. Zmiana technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni, skutkować będzie również zmianą grubości warstwy pobocza z kamienia wapiennego. Przebudowa drogi realizowana będzie w dwóch etapach w latach 2015/2016. Wielkość robót budowlanych realizowanych w 2015 r. zostanie ustalona na podstawie zaproponowanego kosztu jednostkowego (wynikającego z kosztu robót zaproponowanego przez Wykonawcę przez całkowitą długość drogi) oraz wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający może przeznaczyć w 2015 r. na sfinansowanie zadania. D. Przebudowa nr 110117C w m. Szychowo na odcinku 0,426km m.in. obejmuje: 1) przeprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi z przygotowaniem pod ułożenie dolnej warstwy kamienia wapiennego na szer. 6,4m; 2) wykonanie warstwy podbudowy z kamienia wapiennego frakcji 0-63 mm gr. 13cm po zagęszczeniu na szer. 6,4m oraz frakcji 0-31,5mm gr. 7cm po zagęszczeniu na szer. 6,2m - ułożona w dwóch warstwach; 3) wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm, ułożonej na szer. 5,0mb wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2; 4) wykonanie podwójnego sprysku emulsją asfaltową wraz z grysami (skały twarde naturalne) na szer. 5,0m, w ilości: - I sprysk - emulsja 2,5 l/m2, grysy 5-8 mm - 13 kg/m2; - II sprysk - emulsja 2,2 l/m2, grysy 2-5 mm - 10 kg/m2; 5) w obrębie skrzyżowania - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 6) wykonanie poboczy z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm szer. 0,5m na stronę; 7) wykonanie zjazdów z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm (max. wymiary zjazdu: szer. 5,0m, dł. 1,5m); 8) odprowadzenie wód deszczowych; 9) wprowadzenie organizacji ruchu. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin i pomiarów dokonanych w terenie. Przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ stanowi jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. UWAGA! Podstawową technologią wykonania górnej warstwy nawierzchni jest wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni w przypadku, gdy pozyska destrukt asfaltowy oraz zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Zmiana technologii nastąpi wraz ze zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w tym zakresie, ustalonego na podstawie cen jednostkowych poszczególnych (tożsamych) pozycji kosztorysowych dla zadania określonych w pkt A. Zmiana technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni, skutkować będzie również zmianą grubości warstwy pobocza z kamienia wapiennego. 3. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową drogi, wykonawca zobowiązuje się do przesiania destruktu asfaltowego w celu wyeliminowania materiału o frakcji powyżej 31,5mm. Załadunek i transport destruktu z placu składowego na teren budowy oddalony do 8km, zabezpiecza i pokrywa Wykonawca. Nawierzchnię z destruktu należy układać dwuwarstwowo. 2) Kamień wapienny frakcji 0-63mm, 0-31,5mm i 16-22mm niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. Co najmniej na trzy tygodnie przed zaplanowanym wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów przeznaczonych do robót, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu/Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia, szczegółowe informacje dotyczące proponowanego źródła wytwarzania, zamawiania lub wydobywania tych materiałów jak również odpowiednie świadectwa badań laboratoryjnych oraz próbki materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia badań w celu wykazania, że materiały uzyskane z dopuszczonego źródła w sposób ciągły spełniają wymagania SSTWiOR w czasie realizacji robót. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Wykonawca na własny koszt ustanawia kierownika budowy. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7) Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 8) Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną, tj. wytyczenie obiektu oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca jest odpowiedzialny za dokładne wytyczenie w planie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej 4. Destrukt asfaltowy, niezbędny do wykonania zamówienia we własnym zakresie zabezpiecza Zamawiający..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWO-BUDOWLANY S.C. WILCZYŃSKI KRZYSZTOF, WILCZYŃSKI MARIUSZ
- Zakład Drogowo-Budowlany S.C. K. Wilczyński & M. Wilczyński, Rogowo 23, 87-162 Lubicz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1900000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2507710,81
Oferta z najniższą ceną: 2507710,81 / Oferta z najwyższą ceną: 2507710,81
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.