Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Warszawa: Budowa żłobka przy ul. Truskawkowej w Warszawie w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 100560 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40168 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa żłobka przy ul. Truskawkowej w Warszawie w systemie zaprojektuj i wybuduj..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn.: Budowa żłobka przy ul. Truskawkowej w Warszawie w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1.2. Zakres prac obejmuje projekt i realizację budynku żłobka - wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony - wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. W budynku żłobka przewidziano 6 oddziałów - w każdym: sala dla 25 dzieci pełniąca funkcję bawialni, jadalni i sypialni połączona w zespół z blokiem żywieniowym (dwa oddziały na jeden blok żywieniowy), magazyn na leżaki, łazienka, przedsionek z meblem pełniącym funkcję magazynową oraz blat do przewijania dzieci i pomieszczenie porządkowe z funkcją przepierek (pralka i suszarka). Budynek żłobka będzie wyposażony w odnawialne źródła energii tj. pompę ciepła powietrze-powietrze oraz kolektory słoneczne, o mocy 11 kW, zgodnie z założeniami przyjętymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną wielkość energii uzyskanej z odnawialnego źródła energii (OZE). Za energię z OZE w przedziale od 11kW (11 kW to minimalna bazowa energia z OZE w postaci kolektorów słonecznych oraz/lub pompy ciepła powietrze-powietrze, którą należy zapewnić w oparciu o założenia przyjęte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym) do 40 kW, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium dodatkowa energia uzyskana z odnawialnych źródeł energii (OZE). W przypadku zaoferowania minimalnej wielkości energii uzyskanej z OZE tj. 11 kW, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wielkości energii uzyskanej z OZE mniejszej niż 11 kW, Zamawiający ofertę odrzuci. Wykonawca może zaoferować wielkości energii uzyskanej z OZE większe niż wyznaczona maksymalna wielkość 40 kW, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 40 kW . Zakres inwestycji podzielono na dwa etapy: 1. Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i koncepcję architektoniczną. 2. Etap II - wykonanie robót budowlanych. ETAP I Zakres prac projektowo-kosztorysowych obejmuje: 1) opracowanie kompleksowego pełno branżowego projektu budowlanego obiektu, z zagospodarowaniem terenu (uwzględniającym warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej) i niezbędnymi uzgodnieniami, 2) opracowanie projektów przyłączy, 3) rozwiązanie sposobu przygotowania gruntu wraz z posadowieniem fundamentów oraz konstrukcji dróg wewnętrznych i placów zabaw wynikających z badań geologicznych oraz zaleceń załączonych do PFU, 4) uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych, 5) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 6) opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki, 7) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku, 8) przygotowanie kompletnych wniosków o wyłączenie gruntu z produkcji rolnej, 9) weryfikacja i ewentualna aktualizacja badań geotechnicznych podłoża, 10) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, 11) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - projekty muszą być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi przepisami, 12) opracowanie szczegółowego projektu technologii żywienia na bazie Programu Funkcjonalno- Użytkowego, 13) opracowanie projektu wykonawczego z kompleksowym wyposażeniem, 14) opracowanie przedmiarów robót, 15) opracowanie kosztorysów inwestorskich, 16) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 17) sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. UWAGA: Projekt budowlany powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcją architektoniczną oraz pozostałymi wymaganiami Zamawiającego. ETAP II Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, w tym - organizacja ruchu w otoczeniu budowy, - wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, - zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni, - ogrodzenie tymczasowe placu budowy, - urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna), - umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi, 2) przygotowanie gruntu w celu posadowienia fundamentów oraz konstrukcji dróg wewnętrznych i placu zabaw oraz rozbiórka i wywóz istniejących naniesień oraz gruzu, ziemi i śmieci z terenu objętego realizacją, 3) uzupełnienie inwentaryzacji zieleni z programu funkcjonalno-użytkowego i opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki oraz złożenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów ze zgodą na wycinkę w okresie lęgowym, 4) budowę budynku zgodnie z dokumentacją wykonaną w Etapie I, a w szczególności: a) wykonanie instalacji sanitarnych: instalacji grzewczej (instalacja c.o. zasilana z kotłowni gazowej), instalacji wod-kan (wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z dachu), instalacji gazowej, kotłowni gazowej, instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, b) wykonanie instalacji elektrycznych: oświetlenia podstawowego, instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, instalacji siły i sterowania, instalacji uziemiającej, instalacji napięcia gwarantowanego, instalacji odgromowej dla urządzeń montowanych na dachu budynku, systemu ochrony przed skutkami przepięć i porażenia prądem oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, c) wykonanie instalacji teletechnicznych: instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), instalacji sieci LAN (sieć komputerowa), instalacji Systemu Sygnalizacji Włamań i Napadu (SSWiN), instalacji Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV), instalacji wideofonowej oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, d) wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii typu: instalacja solarna lub/i instalacja pompy ciepła powietrze-powietrze, e) wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchni i wyposażenie stałe obiektu, f) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe, g) wycinkę kolidujących drzew, h) zagospodarowanie terenu w tym: - odwodnienie terenu, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów, - urządzenie placów zabaw, - montaż elementów małej architektury, - uzupełnienie ziemi oraz nowe nasadzenia zgodnie z projektem zieleni, - oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, - stojaki rowerowe dla min. 8 rowerów, i) budowa przyłącza wodociągowego, j) budowa przyłącza gazowego ze stacją redukcyjną, k) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, l) budowa przyłącza telekomunikacyjnego, m) wdrożenie stałej organizacji ruchu, 5) wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), 6) wykonanie świadectwa energetycznego i instrukcji pożarowej, 7) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu/inwestycji; Uwaga: Zestawienie wyposażenia stałego do wyceny przez Wykonawcę stanowi załącznik nr 10A Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b) Koncepcji architektonicznej. 1.3. Rozwiązania równoważne. 1. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji architektoniczno-budowlanej, za pomocą znaków towarowych, patentów, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień określonych w SIWZ i wzoru umowy. 1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 15 wzoru umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.23.00.00 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Gen Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4399746,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5157166,31
Oferta z najniższą ceną: 5157166,31 / Oferta z najwyższą ceną: 5751216,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.