eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiWykonanie studium lokalizcyjnego nowego przebiegu ulicy Jabłowskiej w Starogardzie Gdańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Starogard Gdański: Wykonanie studium lokalizcyjnego nowego przebiegu ulicy Jabłowskiej w Starogardzie Gdańskim
Numer ogłoszenia: 100566 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, fax 058 5306111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studium lokalizcyjnego nowego przebiegu ulicy Jabłowskiej w Starogardzie Gdańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: 1.Inwentaryzację stanu istniejącego, która winna zawierać: 1)informacje z Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego w otoczeniu planowanego przebiegu drogi, 2)parametry techniczne i stan istniejących dróg w strefie powiązań z planowanym przebiegiem drogi, 3)informacje dotyczące własności terenów pod planowaną drogę, 4)informacje dotyczące prognoz: natężeń, struktury i bezpieczeństwa ruchu drogowego zawierające także wariant (zerowy) (mówiący, jakie skutki wywoła brak realizacji inwestycji), 5)inwentaryzację głównego uzbrojenia podziemnego i naziemnego (np. linie energetyczne, gaz, kanalizacja itp. na bazie map do celów informacyjnych) Powyższą inwentaryzację należy uzgodnić z właściwymi instytucjami w zakresie: - urządzeń projektowanych w przewidywanym korytarzu oraz w bezpośredniej strefie wpływu planowanej drogi, - obowiązujących planów zagospodarowania i realizowanych opracowań planistycznych, - wydanych decyzji i złożonych wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (lub lokalizacyjnych) w strefie oddziaływania projektowanej drogi, - wydanych decyzji pozwoleń na budowę w strefie oddziaływania projektowanej drogi. 2.Wykonanie studium lokalizacyjnego, które winno zawierać: 1)założenia projektowe, określenie parametrów technicznych drogi, skrzyżowań i powiązań z otoczeniem oraz założenia technologiczne w oparciu o prognozy ruchu na rok 2020, 2)część rysunkową zawierającą plan sytuacyjny z przebiegiem drogi w skali 1:500, wstępne profile podłużne i przekroje normalne, 3)analizę uwarunkowań planistycznych, 4)określenie potrzeb terenowych, ustalenie właścicieli gruntów i niezbędnych wykupów, 5)ustalenie zakresu kolizji z ważniejszymi uzbrojeniami terenu (linie energetyczne, gazociągi, kanalizacja, itp.), 6)ustalenie zakresu prac rozbiórkowych i wyburzeniowych istniejących budynków i obiektów budowlanych, 7)określenie szacunkowych kosztów planowanej inwestycji, 8)ustalenie występowania obiektów zabytkowych, pomników przyrody oraz stanowisk archeologicznych. Lokalizację wszelkich kolizji należy przedstawić w formie graficznej na stosownej mapie, 9)część mostową zawierającą projekt koncepcyjny obiektu mostowego nad rzeką Wierzycą składającą się z części opisowej i rysunkowej wraz z wskaźnikowym określeniem kosztów obiektu , 10) ocenę oddziaływania na środowisko, 11)uzyskanie wstępnych opinii z innych jednostek administracji samorządowej oraz organów właściwych w sprawach: - z zakresu ochrony środowiska, - z zakresu ochrony przyrody i ochrony archeologicznej, - linii kolejowych, - cieków i zbiorników wodnych, - właściwych zarządców dróg, 12)rekomendacje do dalszych prac, 13)badania geologiczne dla nowego odcinka drogi i posadowienia mostu. Dokumentację należy opracować w ilości 5-ciu egzemplarzy w formie tradycyjnej oraz 2 egz. w formie elektronicznej na płycie CD. Zakup niezbędnych map na potrzeby powyższego opracowania leży w obowiązku Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy winni złóżyć nastepujace dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w druku oferty 3)wykaz prac projektowych potwierdzający wykonanie w okresie minionych 3 lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 usługi projektowej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (projekt budowlany drogowy, studium lokalizacyjne, koncepcja itp.) o wartości zamówienia nie niższej niż 50 tys. zł, z podaniem wartości, daty wykonania, nazwy inwestora oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych prac, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymaga się, aby wykonawca dysponował stałym lub wynajętym personelem branży drogowej oraz mostowej z uprawnieniami do wykonywania podanych prac (minimum po jednej osobie), 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ( uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) 6)oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonaniezamówienia - w druku oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Starogardzie Gdańskim ul. Gdańska 6 83-200 Starogard Gdański.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Starogardzie Gdańskim ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.