eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Remont oświetlenia ul. Wrocławskiej ( od ul. Aleja Juliusza Słowackiego do stadionu żużlowego) oraz ul. Działkowej ( sięgacz) w Zielonej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Zielona Góra: Remont oświetlenia ul. Wrocławskiej ( od ul. Aleja Juliusza Słowackiego do stadionu żużlowego) oraz ul. Działkowej ( sięgacz) w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 100573 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oświetlenia ul. Wrocławskiej ( od ul. Aleja Juliusza Słowackiego do stadionu żużlowego) oraz ul. Działkowej ( sięgacz) w Zielonej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont oświetlenia ul. Wrocławskiej ( od ul. Aleja Juliusza Słowackiego do stadionu żużlowego) oraz ul. Działkowej ( sięgacz) w Zielonej Górze. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Ulica Wrocławska: a. montaż słupów stalowych oświetleniowych ocynkowanych jednoramiennych (h= 10m - wysokość zawieszenia oprawy) - 14 kpl; b. montaż słupów stalowych oświetleniowych ocynkowanych dwuramiennych (h= 10m - wysokość zawieszenia oprawy) - 1 kpl; c. montaż opraw sodowych SGS 203 150W (lub równoważnych) - 15 kpl; d. montaż opraw sodowych SGS 203 100W (lub równoważnych) - 1 kpl; e. wykonanie linii kablowej oświetlenia ulic YKY 4x16 - 754 m; f. rury osłonowe AROT DVK110 - 96 m; g. demontaż istniejących latarni - 20 kpl; h. demontaż istniejących przewodów linii napowietrznej nn - 3,71 km; Uwaga: W celu zachowania ciągłości oświetlenia ulicy należy w pierwszej kolejności wykonać projektowaną kablową linię oświetleniową, z pozostawieniem zapasów kabla w miejscu lokalizacji słupów oświetleniowych, następnie ustawić odcinkami latarnie, rozpoczynając od Stadionu Żużlowego, łącznie z demontażem istniejącego oświetlenia na tym samym odcinku. 3.2.2. Ulica Działkowa: a. wykonanie linii kablowej oświetlenia ulic YKY 4x16 - 33 m. 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowaną przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JATTEH Sp. z o.o. dokumentację projektową oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik Nr 9 dla ulicy Wrocławskiej i załącznik Nr 10 dla ulicy Działkowej do niniejszej SIWZ. 3.4. Wyszczególnienie prac zawiera Tabela Elementów Rozliczeniowych ( kosztorysy ofertowe) stanowiące załącznik Nr 7 do SIWZ oraz dokumenty , o których mowa w pkt.3.3. SIWZ. 3.5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 3.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz zobowiąże się do przedłużenia terminu ważności w/w polisy do czasu trwania robót objętych niniejszą umową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Warunki udziału w postępowaniu: 7.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 7.1.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz.1118- tekst jednolity z późn. zm.): 1) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego; b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi: 1) aktualne uprawnienia ( świadectwo kwalifikacyjne ) E i D w zakresie prac kontrolno- pomiarowych elektrycznych do 1 kV i sieci elektrycznego oświetlenia drogowego w celu wykonywania pomiarów elektrycznych, c. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, licząc od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej jedno zadanie o minimalnej wartości 50.000,00 zł brutto w zakresie remontu oświetlenia drogowego, udokumentowane, że zostało wykonane należycie. 7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.4) - 6.1.8) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Dokumenty lub oświadczenia: 8.1.Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ ( Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prac elektroenergetycznych); 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.c SIWZ; 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika Nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.a 1) i b 1) SIWZ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.1.a 1) SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego a także dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać prace elektryczne posiadają wymagane uprawnienia zgodne z punktem 5.1.1.b 1)- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.a 1) i b 1) SIWZ; 9) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 10) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 11) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 8.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra Fax nr 068 456 44 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra , 65-424 Zielona Góra , ul. Podgórna 22, pokój 407..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.