Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-23
Dąbrowa Górnicza: Przewóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2016/2017 z rejonu Dąbrowy Górniczej do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu.
Numer ogłoszenia: 100599 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabo Widzących i Niewidomych im. Z. Książęk , ul. Swobodna 59, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 261 22 45, faks 32 261 22 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osw.dabrowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna: placówka oświatowo-wychowawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2016/2017 z rejonu Dąbrowy Górniczej do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 t.j.) o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2016/2017 z rejonu Dąbrowy Górniczej do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadanie A i(-lub) Zadanie B i(-lub), Zadanie C i(-lub) Zadanie D i(-lub) Zadanie E i(-lub) Zadanie F i(-lub) Zadanie G, i(-lub) Zadanie H i(-lub) Zadanie I i(-lub) Zadanie J i (-lub) Zadanie K. Opis tras, długość i przystanki na poszczególnych zadaniach zawiera załącznik do umowy nr 8/A, 8/B, 8/C, 8/D, 8/E, 8/F, 8/G, 8/H, 8/I , 8/J, 8/K stanowiące załącznik do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia 02.09.2016 do ostatniego dnia zajęć lekcyjnych w roku szkolnym 2016/2017 tj. 22.06.2017r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego i innych dni wolnych od zajęć. Wstępne oszacowanie długości tras na poszczególne zadania: Zadanie A: 62 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 14 uczniów niepełnosprawnych w tym 1 uczeń na elektrycznym wózku inwalidzkim+opiekun; Zadanie B: 32 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich + opiekun; Zadanie C: 42 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 14 uczniów niepełnosprawnych w tym 1 uczeń na elektrycznym wózku inwalidzkim + opiekun; Zadanie D: 25 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 17 uczniów niepełnosprawnych + opiekun; Zadanie E: 30 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich + opiekun; Zadanie F: 22 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich + opiekun; Zadanie G: 16 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich + opiekun; Zadanie H: 27 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 22 uczniów niepełnosprawnych + opiekun; Zadanie I: 25 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 15 uczniów w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich + opiekun; Zadanie J: 10 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich + opiekun; Zadanie K: Trasa K1: 26 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 7 uczniów niepełnosprawnych w tym 4 uczniów na wózkach inwalidzkich na zajęcia rozpoczynające się ok. godz. 12.00 i odwóz po godz. 16.00 + opiekun; Trasa K2: 23 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 7 uczniów niepełnosprawnych w tym 4 uczniów na wózkach inwalidzkich ok. godz. 7.50 i odwóz ok. godz. 14.30 + opiekun. Zamawiający dopuszcza zmianę trasy w sytuacji niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy spowodowaną np. objazdami, większą liczbą przystanków, zmianą miejsc zamieszkania uczniów, zmianą ilości uczniów. Harmonogram przewozu (tj. czas przywozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych) uzależniony będzie od rozkładu zajęć uzgodnionego z dyrektorem placówki. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, w szczególności pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym wyposażonym w: dotyczy Zadania A, C: -w windę do podnoszenia wózków inwalidzkich elektrycznych, -mechanizm mocowania wózków (minimum dwa), -pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim, -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, -minimum 14 miejsc dla pasażerów w tym 1 miejsce na elektryczny wózek inwalidzki + miejsce dla opiekuna, -aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadanie B, E, F, G, I, J: -w windę lub podjazd do podnoszenia wózków inwalidzkich, -mechanizm mocowania wózków (minimum dwa), -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, -minimum 15 miejsc dla pasażerów w tym 2 miejsca na wózki inwalidzkie + miejsce dla opiekuna, -aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania D: -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, -minimum 17 miejsc dla pasażerów + miejsce dla opiekuna, -aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania H: -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, -minimum 22 miejsca dla pasażerów + miejsce dla opiekuna, -aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania K: -w windę lub podjazd do podnoszenia wózków inwalidzkich, -mechanizm mocowania wózków (minimum dwa), -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, -minimum 7 miejsc dla pasażerów w tym 4 miejsca na wózki inwalidzkie + miejsce dla opiekuna, -aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW. Zamawiający wymaga, aby dla każdej trasy Wykonawca podał oddzielnie pojazdy do przewozu uczniów, tzn. jeden pojazd nie może obsługiwać więcej niż jedną trasę. Zamawiający wymaga użycia do realizacji zadań od A do K pojazdów wyprodukowanych po roku 2000. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie, nie później niż w ciągu 1 godziny od zaistnienia zdarzenia. Przez równorzędny standard rozumiane są parametry techniczne podane w formularzu ofertowym. Pojazd zastępczy nie może być wyprodukowany przed rokiem 2000r. Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego i prawidłowo oznakowany zgodnie z art. 57 ust. 1 oraz art. 58 ust. 2 Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na każde zadanie kierowcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju, która posiada prawo jazdy kategorii D. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna, który sprawuje opiekę nad uczniami w trakcie przewozu i spełnia co najmniej jedno z wymienionych niżej kryteriów: -posiada przygotowanie pedagogiczne, -posiada wykształcenie medyczne, -posiada przygotowanie w zakresie udzielania pierwszej pomocy, -posiada wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego albo pracownika socjalnego. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa podczas wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów przewozem aż do momentu odebrania dziecka przez pracowników szkoły lub rodzica/ opiekuna prawnego ucznia. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć kierowcę w telefon komórkowy i podać ten numer Zamawiającemu. Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 zł w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (dot. równoważności pod względem np. parametrów technicznych, roku produkcji)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013r., poz. 1414 późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie 1 usługę polegającą na całorocznym przewozie osób o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań za spełnienie warunku jw. uznana zostanie odpowiednio realizacja jednego zadania jw. Uwagi: 1. Jeżeli zakres usługi przedstawionej w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że usługa została wykonana w sposób należyty jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie usług podać wartość usługi odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że dysponuje środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego w szczególności ogrzewanym i klimatyzowanym pojazdem samochodowym wyposażonym w: dotyczy zadania A, C: -w windę do podnoszenia wózków inwalidzkich elektrycznych, -mechanizm mocowania wózków (minimum dwa), -pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim, -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, -minimum 14 miejsc dla pasażerów w tym 1 miejsce na elektryczny wózek inwalidzki + miejsce dla opiekuna, -aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy zadanie B, E, F, G, I, J: -w windę lub podjazd do podnoszenia wózków inwalidzkich, -mechanizm mocowania wózków (minimum dwa), -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, -minimum 15 miejsc dla pasażerów w tym 2 miejsca na wózki inwalidzkie + miejsce dla opiekuna, -aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy zadania D: -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, -minimum 17 miejsc dla pasażerów + miejsce dla opiekuna, -aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy zadania H: -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, -minimum 22 miejsc dla pasażerów + miejsce dla opiekuna, -aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy zadania K: -w windę lub podjazd do podnoszenia wózków inwalidzkich, -mechanizm mocowania wózków (minimum dwa), -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, -pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, -minimum 7 miejsc dla pasażerów w tym 4 miejsca na wózki inwalidzkie + miejsce dla opiekuna, -aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW wraz z informacją o podstawie dysponowania danym środkiem transportu (załącznik nr 4 A-K).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia: - min. 1 osobą na każde zadanie posiadającą uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju, która posiada prawo jazdy kategorii D; - min. 1 osobą na każde zadanie do sprawowania opieki nad uczniami, która spełnia co najmniej jedno z wymienionych niżej kryteriów: posiada przygotowanie pedagogiczne, posiada wykształcenie medyczne, posiada przygotowanie w zakresie udzielania pierwszej pomocy, posiada wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego albo pracownika socjalnego wraz z informacją o na temat kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 A-K SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. /dotyczy Zadania A do K/. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań za spełnienie warunku jw. uznane zostanie posiadanie jednej polisy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy przedłożyć: 1.formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. dowód oddania przez Podmiot niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach Podmiotu - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Rok produkcji busa - 25
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1. w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; 2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a. zmiany trasy i jej długości w sytuacji niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy spowodowanej np. objazdami, większą ilością przystanków, zmianą miejsc zamieszkania uczniów, zmianą ilości uczniów, b. w zakresie zmiany obowiązujących przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, c. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy bądź Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo- personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności kompetencji i uprawnień, d. zmiany samochodów na skutek zdarzeń losowych z zastrzeżeniem równoważności spełnienia warunku określonego w SIWZ, e. poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu zamówienia, f. zmiany obowiązujących przepisów prawa, g. zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych: - w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy, - w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu i w dobrej wierze rozpatrzą możliwość realizacji bądź rozwiązania umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących niedotrzymaniem terminu realizacji zamówienia, stanowiących podstawę do zmiany ustalonych terminów, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 8 A-K do SIWZ - projekt umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osw.dabrowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabo Widzących i Niewidomych
im. Zofii Książek-Bregułowej,
ul. Swobodna 59,
41-303 Dąbrowa Górnicza,
Pawilon 2, pok. 1.20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 08:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabo Widzących i Niewidomych im. Zofii Książek-Bregułowej, ul. Swobodna 59, 41-303 Dąbrowa Górnicza, Pawilon 2, pok. 1.20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Świadczenie usługi przewozowej wraz z zapewnieniem opiekuna dla osób z niepełnosprawnościami - uczestników siedziby (ul. Morcinka 15) oraz filii (...)
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU - ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.