Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Lubartów: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp
Numer ogłoszenia: 100600 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lubartów , ul. gen. Kleeberga 17, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552314, faks 081 8552278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.lublin.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do siedziby biura Nadleśnictwa Lubartów. 2. Elementy umundurowania powinny być wykonane według wzorów określonych: -Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013r. - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. -Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, -Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06.07.2012 r. w sprawie zmian zarządzenia nr. 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 3. Sorty bhp obejmują środki ochrony indywidualnej oraz odzież roboczą i obuwie bhp. Sorty bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m.in. odzież ochronna i robocza dostarczana dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE). Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005 nr 259 poz. 2173). Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy: -odzież ochronna (ubrania): wymagania ogólne PN-EN 340:2006; - środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012 -obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008; -odzież ochronna -ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008; - odzież ochronna- wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007. -odzież ochronna dla użytkowników pilarek łańcuchowych przenośnych -- Wymagania dotyczące ochrony nóg- PN-EN 381-5:2000 oraz Dyrektywa Rady Wspólnot Europejskich 89/686/EWG. 4. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 4825 pkt., ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 1a do SWIZ. Dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika łącznie z jej fotograficzną wersją dostępna jest również do wglądu na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu pod adresem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VHw_bGfzL14 Łączna ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania leśnika: I. Mundur wyjściowy leśnika:Marynarka - gabardyna lub tropik:męska Szt. 2, damska Szt.0; Spodnie - gabardyna lub tropik: męskie Szt. 5, damskie Szt. 0; Marynarka - gabardyna z wykończeniem oleofobowym męska Szt. 2, damska Szt. 0; Spodnie gabardyna z wykończeniem oleofobowym: męskie Szt. 2, damskie Szt. 0; Spódnica gabardyna lub tropik Szt. 0; Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym Szt. 0; Koszula biała męska długi rękaw Szt. 14; Koszula biała męska krótki rękaw Szt. 10; Bluzka biała damska z długim rękawem Szt. 0; Bluzka biała damska z krótkim rękawem Szt. 0; Koszula biała męska długi rękaw - bawełna 100% Szt.11; Koszula biała męska krótki rękaw - bawełna 100% Szt.10; Bluzka biała damska z długim rękawem - bawełna 100% Szt. 0; Bluzka biała damska z krótkim rękawem- bawełna 100% Szt. 1; Krawat Szt.4, Czapka mundurowa Szt. 2; Płaszcz wiosenno - jesienny męski Szt. 3; Płaszcz wiosenno - jesienny damski Szt.1; Kapelusz męski Szt. 5; Kapelusz damski Szt.0; Kurtka zimowa męska Szt. 4; Kurtka zimowa damska Szt. 1; Szalik Szt. 0; Rękawice damskie Par 0; Rękawice męskie Par 7; Skarpety letnie termoaktywne Par 27; Skarpety przejściowe termoaktywne Par 25; Skarpety zimowe termoaktywne Par 21; Półbuty męskie Par 12; Półbuty damskie Par 1 II Mundur codzienny leśnika: Koszula męska z długim rękawem Szt.12; Koszula męska z krótkim rękawem Szt. 10; Bluzka damska z długim rękawem Szt. 0; Bluzka damska z krótkim rękawem Szt. 0; Koszula męska długi rękaw bawełna 100% Szt. 15; Koszula męska krótki rękaw bawełna 100% Szt.10; Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100% Szt. 1; Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100% Szt. 1; Sweter (nowy wzór) Szt. 21; Kamizelka Szt. 8; Bluza z polaru typu windstoper Szt. 9; Kurtka wierzchnia Szt. 5; Czapka zimowa Szt. 1; Peleryna Szt. 0, Półbuty typu Sympatex lub równoważne Par 8; Półbuty typu Gore - tex lub równoważne Par 15 III. Mundur terenowy leśnika: Bluza z kamizelką letnią Szt. 10; Spodnie letnie Szt. 27, Czapka letnia Szt. 5; Kurtka zimowa Szt. 3, Spodnie zimowe Szt.4; Czapka zimowa Szt. 1; Trzewiki typu Sympatex lub równoważne Par 4; Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne - niskie Par 4; Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne - wysokie Par 9; Trzewiki typu Sympatex lub równoważne - z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym Par 1; Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne - niskie z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym Par 1; Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne -wysokie z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym Par 8; IV. Oznaki uzupełniające: Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem Szt. 2; Stylizowany wizerunek orła Szt. 1; Gałązka modrzewia Szt. 0 V. Przedmioty uzupełniające: Torba raportówka Szt. 0 Łączna ilość zamówienia na sorty bhp: Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni) Kpl. 27; Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą Kpl. 27; Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe Kpl. 27; Koszula robocza, długi rękaw szt. 27; Koszulka krótki rękaw t-shirt szt. 27; Bielizna: Koszulka termoaktywna, krótki rękaw szt. 27; Koszulka termoaktywna, długi rękaw szt. 27; Kalesony męskie termoaktywne, leginsy damskie termoaktywne szt. 27; Buty terenowe, wodochronne z membraną oddychającą par 27; Buty (gumowe) wodoodporne par 27; Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne par 27; Ochraniacze na buty (stuptuty) par 27; Skarpety letnie, termoaktywne par 54; Skarpety zimowe, termoaktywne par 54; Czapka letnia Szt. 27; Hełm ochronny Szt. 27; Czepek pod hełm ochronny Szt. 27; Okulary przeciwsłoneczne (polaryzacyjne) par 27; Kamizelka ostrzegawcza Szt. 27; Rękawice robocze par 27; Rękawice ocieplane par 27; Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą Kpl. 11; Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe Kpl. 11; Bielizna: Koszulka termoaktywna, krótki rękaw Szt. 11; Koszulka termoaktywna, długi rękaw Szt. 11; Kalesony męskie termoaktywne, leginsy damskie termoaktywne Szt. 11; Buty terenowe, wodochronne z membraną oddychającą Par 11; Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne Par 11; Skarpety letnie, termoaktywne Par 11; Skarpety zimowe, termoaktywne Par 11; Hełm ochronny Szt. 11; Kamizelka ostrzegawcza Szt. 11; Okulary przeciwsłoneczne (polaryzacyjne) Szt. 11; Kamizelka ciepłochronna Szt. 6; Ubranie letnie w kolorze ostrzegawczym Kpl. 1; Ubranie ocieplane w kolorze ostrzegawczym Kpl. 1; Kurtka przeciwdeszczowa w kolorze ostrzegawczym Szt. 1; Kamizelka ocieplająca Szt. 1; Koszula robocza, długi rękaw Szt. 1; Bielizna: Koszulka termoaktywna, krótki rękaw Szt. 1; Koszulka termoaktywna, długi rękaw Szt. 1; Kalesony męskie termoaktywne / leginsy damskie termoaktywne Szt. 1; Buty ochronne, podnosek ochronny par 1; Buty (gumowe) wodoodporne, podnosek ochronny par 1; Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny par 1; Skarpety letnie, termoaktywne par 2; Skarpety zimowe, termoaktywne par 2; Czapka letnia Szt. 1; Czapka ocieplana Szt. 1; Hełm ochronny Szt. 1; Czepek pod hełm ochronny Szt. 1; Rękawice robocze par 1; Ubranie letnie Kpl. 4; Ubranie ocieplane Kpl. 4; Koszula robocza, długi rękaw Szt. 4; Koszulka t-shirt, krótki rękaw Szt. 4; Bielizna: Koszulka termoaktywna, krótki rękaw Szt. 4; Koszulka termoaktywna, długi rękaw Szt. 4; Kalesony męskie termoaktywne, leginsy damskie termoaktywne Szt. 4; Trzewiki par 4; Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne par 4; Czapka letnia Szt. 4; Czapka ocieplana Szt. 4; Fartuch roboczy Szt. 4; Rękawice robocze Par 4; Rękawice ochronne par 4; Okulary ochronne / gogle Szt. 4; Ochronniki słuchu Szt. 4;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.42.30.00 - Krawaty 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.22.22.00 - Komplety odzieżowe 18.14.00.00 - Dodatki do odzieży roboczej 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy), Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj: 08.05.2015r. godz. 9:00 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r, Nr 42, poz.275, ze zmianami). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP Oddział Lubartów nr: 69 1020 3206 0000 8202 0031 6901 z dopiskiem: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4)Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust. 2. pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego, w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, nie złoży z przyczyn leżących po jego stronie, dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający również zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Miarą spełnienia powyższych warunków będzie zrealizowanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia o wartości, co najmniej 60.000 zł brutto odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty określone w dziale VI SIWZ, a także inne dowody i dokumenty uzyskane przez Zamawiającego w toku postępowania. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił wymagany warunek udziału w postępowaniu.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sytuacje opisane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP nie mogą dotyczyć żadnego z nich, natomiast warunki z art. 22 ust. 1 PZP mogą spełniać łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca polegający na wiedzy, doświadczeniu innych podmiotów winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:zakresu dostępnych dla Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem. W przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć w oryginale pełnomocnictwo dla tych osób, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dowody dotyczące głównych dostaw potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami tymi będą, poświadczenia Zamawiającego na rzecz, którego zostały wykonane dostawy, a gdy z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym Wykonawca nie może uzyskać takiego poświadczenia - oświadczenia Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwe zmiany w umowie to możliwość: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź,pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne,nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej,promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy e) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania, przy zachowaniu ilości punktów oraz do wprowadzania do umowy zmian korzystnych dla Zamawiającego. f) zmiana podwykonawców może być dokonana w sytuacji: na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac; na wniosek Wykonawcy w przypadku:nienależytego wykonywania powierzonych prac,innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_lubartow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubartów
ul. Gen. Kleeberga 17
21-100 Lubartów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubartów ul. Gen. Kleeberga 17 21-100 Lubartów pok. nr 2 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Zakup wraz z dostawą asortymentu niezbędnego przy czynnościach związanych z usuwaniem skutków powodzi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.