Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-28
Grodzisk Mazowiecki: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektów budowlanych przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki. ZP-341/46/2010
Numer ogłoszenia: 100605 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektów budowlanych przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki. ZP-341/46/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektów budowlanych przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w zakresie następujących części przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Okrężnej w Grodzisku Mazowieckim Część nr 2: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni drogi w Makówce Część nr 3: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Polnej Róży w Opypach Część nr 4: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni drogi w Kraśniczej Woli Część nr 5: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Diamentowej w Izdebnie Kościelnym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r.,, Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Brak
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to winno być podpisane albo przez Pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia, albo przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, o treści zgodnej z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych usług (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt. 7.1 ppkt. 2 SIWZ), wykonanych w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego i.t.p.) - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku). Dla udokumentowania stosownego doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, bądź w okresie prowadzonej działalności, jeżeli jest on krótszy niż wskazany, wykonał dokumentację projektową nie mniej dwóch usług polegających na wykonaniu projektu drogowego (budowy/przebudowy/modernizacji) drogi klasy D lub wyższej o długości nie mniejszej niż 200 mb każda lub jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu drogowego (budowy/przebudowy/modernizacji) drogi klasy D lub wyższej o długości nie mniejszej niż 500 mb. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia- sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana taka może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi będą w szczególności: a) działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procedurze opiniowania i uchwalania), b) złożenie skargi lub wniosku do właściwych organów administracyjnych lub sądowych lub odwołania od ich rozstrzygnięcia, o ile będą mogły mieć wpływ na zmianę terminu realizacji, c) ograniczenia w dostępie do terenu objętego robotami, d) zmiany w uzbrojeniu i naniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, e) dłuższe niż 21 dni oczekiwanie na dokumenty formalne. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 206 IIp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sali obsługi mieszkańców na stanowisku ds. informacji lub nadesłać pocztą na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Okrężnej w Grodzisku Mazowieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulica Okrężna w Grodzisku Mazowieckim (szacunkowa długość około 800 mb).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni drogi w Makówce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga w Makówce (szacunkowa długość około 500 mb).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Polnej Róży w Opypach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulica Polnej Róży w Opypach (szacunkowa długość około 1500 mb)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni drogi w Kraśniczej Woli..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga w Kraśniczej Woli (szacunkowa długość około 1500 mb).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Diamentowej w Izdebnie Kościelnym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulica Diamentowa w Izdebnie Kościelnym (szacunkowa długość około 1500 mb)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- " Prowadzenie prac remontowych zewnętrznych elewacji zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Izdebnie Kościelnym - postępowanie nr ZP.272.1.10.2024"
- Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Zielony Rynek 2
- Wykonanie modernizacji, przebudowy, doposażenie SOR-u i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR dla zwiększenia dostępności , efektywności i bezpieczeństwa pacjentów
- "Realizacja robót budowlanych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji "Budowa obiektów sportowych" zgodnie z założeniami programu Olimpia - Program budowy przyszkolnych hal sportowych - III post.
- "Przebudowa urządzeń wodnych zlokalizowanych na terenie gminy Ciasna - Staw Glinica"
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Projekt termomodernizacji i adaptacji budynku byłego ośrodka zdrowia w Pilchowicach
- Remont zabytkowego Kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Obszy oraz zabytkowej dzwonnicy przy kościele
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Szpitala Św. Wincentego a Paulo w Gdyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.