Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Ostrów Mazowiecka: Zorganizowanie pikniku integracyjnego w ramach projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy
Numer ogłoszenia: 100609 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63721 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 645 53 98, faks 29 645 53 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pikniku integracyjnego w ramach projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zorganizowanie pikniku integracyjnego. 2. Termin i miejsce wykonania usługi: 04.07.2014r., boisko przy ul. Rubinkowskiego 8 w Ostrowi Mazowieckiej, w godz. 13:00-22:00. Wykonawca musi zapewnić program z uwzględnieniem poniższych warunków oraz krótkimi prezentacjami dotyczącymi realizowanego projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach. Treść tych prezentacji zostanie uzgodniona przez Koordynatora projektu z wyłonionym w postępowaniu Wykonawcą; 3. Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty: 3.1. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania sceny o wymiarach co najmniej 6m x 8m, wys. podestu: 0,7m, na potrzeby występujących osób. Scena musi być zadaszona. Zadaszenie powinno przykrywać całą powierzchnię sceny i posiadać zasłonięte boki oraz tylną część sceny. Wysokość zadaszenia po rozstawieniu powinna pozwalać na swobodne poruszanie się po scenie dorosłych osób. Minimum jakie uważamy za stosowne to 3,5m od ziemi. Zadaszenie powinno być tak umocowane, aby średnia siła wiatru nie naruszała i nie budziła wątpliwości odnośnie bezpieczeństwa uczestników pikniku i osób występujących na scenie; 3.2. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania nagłośnienia oraz oświetlenia, niezbędnego do występów oraz obsługa tych urządzeń podczas trwania pikniku; Zamawiający zapewni dostęp do gniazda siłowego oraz gniazd 230V, jednak w celu uniknięcia przerwy spowodowanej ewentualną awarią Wykonawca musi mieć ze sobą sprawny agregat umożliwiający podłączenie nagłośnienia i oświetlenia w przypadku ewentualnej awarii prądu. 3.2.1. minimalne wymagania odnośnie nagłośnienia: - moc nagłośnienia 5 KW - 6 KW na stronę - mikser frontowy min. 24 kanałowy- co najmniej 1 szt. - procesory efektów: bramki, kompresory, korektor graficzny - konsola monitorowa 24 kanałowa- co najmniej 1 szt. - co najmniej 6 szt. torów monitorowych - co najmniej 2 szt. głośniki monitorowe 500 W każdy +drumfeel 1000 W - na każdy tor korektor graficzny 31-jedno pasmowy - mikrofony bezprzewodowe, pojemnościowe, dynamiczne- co najmniej 5szt. System nagłośnienia musi zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni (ok. 4000m2). 3.2.2. minimalne wymagania odnośnie oświetlenia: - co najmniej 6 szt. - głowy ruchome - co najmniej 6 szt. reflektory typu PAR 64 RGB - co najmniej 6 szt. reflektory typu PAR 54 RGB - co najmniej 6 szt. belki LED RGB minimum 1m. każda - co najmniej 2 szt. stroboskop minimum po 1500 W każdy - co najmniej 1 szt. wytwornica dymu min. 1500 W; 3.3. zapewnienie osób: 3.3.1. do obsługi nagłośnienia- co najmniej 1 osoba, 3.3.2. do obsługi oświetlenia- co najmniej 1 osoba, 3.3.3. co najmniej 1 konferansjer, 3.3.4. co najmniej 3 animatorów; 3.4. przygotowania programu animacji edukacyjno- kulturalnej z tematem przewodnim , np. świat magii, świat bajek, dżungla i jej mieszkańcy, podwodny świat i jego mieszkańcy, kosmos dla uczestników pikniku, obejmującego zestawy zabaw dla dzieci i dorosłych, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych tj. malowanie twarzy, gry zespołowe, pokazy dużych baniek mydlanych, konkursy z nagrodami; całość programu musi trwać co najmniej w godzinach 1500-1930; 3.5. przygotowania i przeprowadzenia konkursów (nagrody zapewni Zamawiający); 3.6. zorganizowania występu gwiazdy wieczoru tj. jednego z wymienionych artystów bądź zespołów muzycznych: Monika Kuszyńska, Alicja Majewska, Robert Rozmus, Stachursky, Buenos Ares, ABBA Cover Show, Boys, Top One, Akcent, Skaner, Cliver, Toples, Czerwone Gitary, Andrzej Sikorowski, Michał Milowicz, Renata Dąbkowska, Norbi, Krzysztof K.A.S.A. Kasowski, Sylwia Grzeszczak, LemOn, Strachy na Lachy, Czarno Czarni, Wanda i Banda, Farba, Jeden Osiem L, lub Big Day, trwającego co najmniej 1 godzinę. W ofercie można przedstawić propozycję więcej niż jednego z artystów lub zespołów tu wymienionych do wyboru dla Zamawiającego.Cena dotycząca występu gwiazdy wieczoru przedstawiona w ofercie musi pozostać bez zmian bez względu na wybór dokonany przez Zamawiającego; 3.7. zorganizowania występu zespołu coverowego lub disco-polo trwającego co najmniej 1,5 godz. 3.8. zorganizowania w trakcie trwania pikniku występu kabaretu lub iluzjonisty z pokazem magii lub przedstawienia; 3.9. należności ZAIKS; 3.10. bezpłatnego wesołego miasteczka dla dzieci uczestniczących w pikniku: co najmniej 4 atrakcje: w tym koniecznie duża dmuchana zjeżdżalnia o wys. o najmniej 3 m, 3-stanowiskowa trampolina z bungee, zamek z piłeczkami oraz do wyboru: gigantyczne piłkarzyki z nadmuchiwanymi obrzeżami, w których zawodnikami będą uczestnicy pikniku o wielkości odpowiedniej dla jednoczesnego korzystania z tego sprzętu przez co najmniej 10 osób, kule wodne wraz z basenem o średnicy co najmniej 4m (w przypadku tej atrakcji Wykonawca musi zapewnić we własnym zakresie i na swój koszt napełnienie basenu wodą), byk- rodeo, ścianka wspinaczkowa o wys. co najmniej 4,5m, kula- zorbing, nadmuchiwana duża bramka celnościowa o wymiarach co najmniej 2,5m wysokości na 4,5m szerokości, duży tunel nadmuchiwany umożliwiający swobodne przemieszczenie się w nim 10-letniego dziecka lub dmuchany tor przeszkód. Do oferty należy załączyć, aktualny dla każdego z urządzeń, polską normą PN-EN 14960 określającej wymagania dla nadmuchiwanego sprzętu do zabawy: 3.10.1. Certyfikat wystawiony przez zewnętrzną instytucję (stronę trzecią) lub 3.10.2. Deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub 3.10.3. Świadectwo lub Sprawozdanie z Inspekcji wystawiane przez zewnętrzną instytucję, na podstawie kontroli placu zabaw z natury. Wszystkie urządzenia muszą być czyste i w stanie technicznym umożliwiającym bezpieczne ich użytkowanie przez uczestników pikniku; 3.11. zapewnienia bezpłatnego kącika zabaw dla dzieci- klocki, malowanki, malowanie twarzy, bańki mydlane itp., kącik ma być zorganizowany w zadaszonym namiocie zapewnionym przez Wykonawcę; 3.12. zapewnienia krzeseł np. plastikowych do ustawienia przed sceną w ilości 80 szt.; krzesła muszą być w stanie umożliwiającym bezpieczne ich użytkowanie; 3.13. zapewnienia namiotu, z bocznymi ściankami z plandeki umożliwiającymi ich podniesienie lub bez bocznych ścianek; namiot ma mieć co najmniej wymiary: 6m x 10m; 3.14. zapewnienia co najmniej 3. przenośnych kabin sanitarnych, w tym co najmniej 1 przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych dla uczestników pikniku, które zostaną ustawione w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie, na którym odbywać się będzie piknik (dostarczenie kabin najwcześniej 1 dzień przed piknikiem i ich odbiór po zakończonym pikniku, nie później niż 3 dni po jego zakończeniu).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Twoja przyszłość w Twoich rękach jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie pikniku integracyjnego w ramach projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DADEJ KRZYSZTOF, Chorupnik 77, Gorzków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33438,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24890,00
Oferta z najniższą ceną: 248790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85109,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Zakup ciągnika dla Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrowi Mazowieckiej"
- Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu gminy Ostrów Mazowiecka - etap XIII
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej obsługi (Obsługa techniczna, sprzęt i realizacja transmisji online z konferencji) podczas konferencji międzynarodowych i spotkań w 2025r. dla CTK AGH - DE-dzp.272-178/25
- Usługa techniczna podczas spotkania Prezydenta z mieszkańcami Białegostoku
- Organizacja wydarzeń dla ARP S.A. na terenie m. st. Warszawy, w 2 częściach
- Utworzenie strefy rekreacyjnej "Łazarskie Lato 2025"
- organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka
- Organizacja konferencji naukowej pt. "ESG (środowisko, odpowiedzialność społeczna, ład korporacyjny) - implikacje ekonomiczne i społeczne" w dniach 23-24.06.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.