eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potrzebowice › Remont tynków elewacji wraz z kolorystyką oraz aranżacją wejścia głównego do budynku Nadlesnictwa w Potrzebowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-13

Potrzebowice: Remont tynków elewacji wraz z kolorystyką oraz aranżacją wejścia głównego do budynku Nadlesnictwa w Potrzebowicach.
Numer ogłoszenia: 100654 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Potrzebowice, Potrzebowice 1, 64-730 Potrzebowice, woj. wielkopolskie, tel. 067 2561038, fax 067 2452492.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/potrzebowice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont tynków elewacji wraz z kolorystyką oraz aranżacją wejścia głównego do budynku Nadlesnictwa w Potrzebowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont tynków elewacji wraz z kolorystyką oraz aranżacją wejścia głównego do budynku Nadleśnictwa w Potrzebowicach, poprzez: naprawę odspojonych oraz osłabionych tynków, naprawę miejsc zniszczonych, wyrównanie gzymsów opierzenie parapetów blachą, a następnie pomalowanie elewacji farbami podkładową i nawierzchniową. Aranżacja wejścia głównego poprzez: rozebranie istniejącego spocznika i resztki starych fundamentów, wykonanie bocznych ścian oporowych pokrytych czapkami granitowymi, wykonanie zadaszenia nad wejściem o konstrukcji drewnianej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 1000 złotych słownie: jeden tysiąc złotych. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy: - Bank PKO BP S.A. oddział w Czarnkowie - Nr rachunku: 83 1020 3844 0000 1202 0007 1779 z dopiskiem na blankiecie przelewu \wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej na remont elewacji budynku Nadleśnictwa\. Inne formy oraz termin i miejsce wnoszenia wadium określa SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywanej działalności, czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Spełnienie wymogu następuje przez złożenie oświadczenia - załącznik 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Spełnienie wymogu następuje przez złożenie oświadczenia - załącznik 2 do SIWZ, wykazu wykonanych robót - załącznik 4 do SIWZ wraz z opiniami Zamawiających, gdzie wykonawca wykonywał roboty odpowiadające swoim rodzajem jak zamówienie, oraz wykazu, dane osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. Opinie(referencje) zawierać powinny rodzaj wykonanych robót i ich wartość, termin i miejsce wykonania oraz informacje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Dodatkowo należy załączyć wykaz podwykonawców w przypadku ich występowania przy realizacji zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Spełnienie wymogu następuje przez złożenie oświadczenia - załącznik 3 do SIWZ. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty: a. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów (osobie fizycznej) przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,, b. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia. 2) Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że: każdy z osobna: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, natomiast wspólnie muszą wykazać, że: 1. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 2. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/potrzebowice w dziale - przetargi.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Potrzebowice Potrzebowice 1 64-730 Wieleń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Potrzebowice Potrzebowice 1 64-730 Wieleń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.