eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie pn.Szkoła pełna pomysłów

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Ozimek: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie pn.: Szkoła pełna pomysłów
Numer ogłoszenia: 100664 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65680 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie pn.: Szkoła pełna pomysłów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Ozimek oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych uczniów i uczennic tych szkół w projekcie Szkoła pełna pomysłów. 2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów i uczennic w 5 wiejskich szkołach prowadzonych przez Gminę Ozimek dzięki wdrożeniu 3 elementów programu rozwojowego w latach 2013-2014 dla 119k/106m. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 62 części: Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku: Część 1: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki kl. VI, 30 godzin w 2013 roku w roku szkolnym 2012/2013; Część 2: zajęcia - wykorzystanie technologii ICT w rozwijaniu zdolności matematycznych, 2013 r. - 26 godzin, 2014 r. - 34 godziny; łącznie 60 godzin w roku szkolnym 2013/2014; Część 3: zajęcia z doskonalenia kompetencji językowych poprzez pracę w gazetce szkolnej, 2013 r. - 56 godzin (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 26 godzin w roku szkolnym 2013/2014), 2014 r. - 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 90 godzin; opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu - w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic w I 2014 roku, przewidywany czas do 5 godzin, łącznie 10 godzin; opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic - Muzeum Wsi Opolskiej łącznie 10 godzin w V i X 2013 roku; Część 4: zajęcia: nauka języka angielskiego poprzez teatr - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne; 2013r. - 56 godzin (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 26 godzin w roku szkolnym 2013/2014), 2014r. - 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 90 godzin; opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu - w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic w I 2014 roku, przewidywany czas do 5 godzin, łącznie 10 godzin; opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic- Muzeum Wsi Opolskiej łącznie 10 godzin w V i X 2013 roku; Część 5: zajęcia: Żyj kolorowo warsztaty plastyczne, 2013r. - 56 godzin (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 26 godzin w roku szkolnym 2013/2014), 2014r. - 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 90 godzin; opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu - w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic w I 2014 roku, przewidywany czas do 5 godzin, łącznie 10 godzin; opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic- Muzeum Wsi Opolskiej łącznie 10 godzin w V i X 2013 roku; Część 6: zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki kl. V; 2013r. - 26 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014r. - 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin; Część 7: opieka podczas 45 wyjazdów na basen; 27 wyjazdów w 2013 roku (15 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 a 12 w roku szkolnym 2013/2014) i 18 wyjazdów w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014, łącznie 90 godzin; Część 8: opieka podczas 45 wyjazdów na basen 27 wyjazdów w 2013 roku (15 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 a 12 w roku szkolnym 2013/2014) i 18 wyjazdów w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014, łącznie 90 godzin; Część 9: opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu - w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic w I 2014 roku, przewidywany czas do 5 godzin, łącznie 10 godzin; Część 10: opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic- Muzeum Wsi Opolskiej łącznie 10 godzin w V i X 2013 roku; Szkoła Podstawowa w Krasiejowie: Część 11: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki, 2013r. - 24 godziny, z czego 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 9 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014r. - 12 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 36 godzin; Część 12: zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne ukierunkowane na j. obce Poznajemy kulturę i literaturę krajów anglosaskich; 2013r. - 20 godzin, z czego 11 godzin w roku szkolnym 2012/2013 a 9 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 - 10 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin; opieka podczas 2 wyjazdów do biblioteki językowej w Opolu w IV 2013 roku i w X 2013, każdy wyjazd po 4 godziny, łącznie 8 godzin; opieka podczas wyjazdu do teatru na sztukę anglojęzyczną - 6 godz. w XII 2013 roku; opieka podczas 2 wyjazdów w I i V 2014 roku do Opola na lekcje z native speakerem; po 4 godziny na wyjazd, łącznie 8 godzin; Część 13: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j. polskiego Aby język giętki...potrafił i chciał; 2013r. - 20 godzin, z czego 13 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 7 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014r. - 10 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin; opieka podczas wyjazdu do teatru w Opolu w V 2013 roku, 6 godzin opieka podczas wyjazdu na projekcję filmu w Opolu w X 2013 roku, 6 godzin; opieka podczas wyjazdu do Muzeum Śląska Opolskiego w IV 2014 roku, 6 godzin; Część 14: zajęcia Poszukiwacze skarbów - innowacyjne formy nauczania - architektoniczne i językowe; 11 w roku szkolnym 2012/2013, a 9 w roku szkolnym 2013/2014 łącznie w roku 2013 20 godzin; opieka podczas wyjazdu do Biblioteki Wojewódzkiej w Opolu w IV 2014 roku, 5 godzin; opieka podczas wyjazdu do Brzegu w V 2014 roku, 5 godzin; opieka podczas wyjazdu do Moszna - Rogów Opolski - Kamień Śląski w V 2014 roku, 5 godzin; Część 15: zajęcia z j. ojczystego niemieckiego Bliżej tradycji, obyczajów, uroczystości naszej małej ojczyzny - 2013r. - 2 godziny w roku szkolnym 2012/2013, 2014r. - 8 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 10 godzin; opieka podczas wyjazdu do biblioteki językowej w Opolu w IV 2013 roku, 4 godziny; opieka podczas dwóch wyjazdów do Bierkowic 4 godziny w XII 2013 roku i 4 godziny w IV 2014 roku, łącznie 8 godzin; opieka podczas wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w X 2013 roku 4 godziny; Część 16: zajęcia - doradztwo i opieka pedagogiczna w roku szkolnym 2012/2013 - 9 godzin; Część 17: opieka podczas 15 wyjazdów na basen - innowacyjne formy nauczania po 2 godz. każdy wyjazd, łącznie 30 godzin w 2013 roku (IX - 4 wyjazdy, X - 5 wyjazdów, XI - 4 wyjazdy, XII - 2 wyjazdy); Część 18: opieka podczas 15 wyjazdów na basen - innowacyjne formy nauczania po 2 godz. każdy wyjazd, łącznie 30 godzin w 2013 (IX - 4 wyjazdy, X - 5 wyjazdów, XI - 4 wyjazdy, XII - 2 wyjazdy); Część 19: opieka podczas 2 wyjazdów do biblioteki językowej w Opolu w IV 2013 roku i w X 2013, każdy wyjazd po 4 godziny, łącznie 8 godzin; Część 20: opieka podczas wyjazdu do teatru na sztukę anglojęzyczną - 6 godz. w XII 2013 roku; Część 21: opieka podczas 2 wyjazdów w I i V 2014 roku do Opola na lekcje z native speakerem; po 4 godziny na wyjazd, łącznie 8 godzin Część 22: opieka podczas wyjazdu do biblioteki językowej w Opolu w IV 2013 roku, 4 godziny; Część 23: opieka podczas dwóch wyjazdów do Bierkowic 4 godziny w XII 2013 roku i 4 godziny w IV 2014 roku, łącznie 8 godzin; Część 24: opieka podczas wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w X 2013 roku 4 godziny; Publiczna Szkoła Podstawowa w Grodźcu: Część 25: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2012/2013 , 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin; Część 26: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin; Część 27: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2012/2013, 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin; Część 28: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin; Część 29: zajęcia logopedyczne; 2013-10 godzin, 2014-10 godzin; łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; Część 30: zajęcia matematyczno-przyrodnicze (dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne); 2013r. - 15 godzin; 2014r. - 25 godzin; łącznie 40 godzin w roku szkolnym 2013/2014; opieka podczas wyjazdu do Izby Leśnej w Kupach w IX 2013 roku 5 godzin; opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie we IX 2013 roku, 10 godzin; Część 31: zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne ukierunkowane na język niemiecki; 2013r. - 8 godzin, 2014r. - 12 godzin; łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; opieka podczas wyjazdu do Biblioteki Austriackiej w Opolu w XII 2013 4 godziny; opieka podczas wyjazdu do Biblioteki Austriackiej w Opolu w V 2014 4 godziny; Część 32: zajęcia historyczne (dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne); 2013- 15 godzin, 2014 - 15 godzin; łącznie 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014; opieka podczas wyjazdu do Grodu Rycerskiego w Byczynie w IX 2013 roku - 5 godzin; opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie we IX 2013 roku, 10 godzin; Część 33: zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z języka angielskiego; 2013 - 15 godzin, 2014 - 15 godzin; łącznie 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014; Część 34: zajęcia sportowe; 2013 - 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013, 2014 - 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin; opieka podczas 5 (XI i XII 2013) wyjazdów na lodowisko w roku szkolnym 2013/2014 - łącznie 15 godzin; opieka podczas 15 wyjazdów na basen w 2014 roku w II - 2 wyjazdy, III - 4 wyjazdy, IV - 3 wyjazdy, V - 3 wyjazdy, VI - 3 wyjazdy, łącznie 30 godzin; Część 35: zajęcia plastyczne (dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne); 2013 - 8 godzin, 2014 - 12 godzin; łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; opieka podczas wyjazdu do Muzeum Wsi Opolskiej -w XI 2013 roku, 5 godzin; opieka podczas wyjazdu do Muzeum Wsi Opolskiej -w III 2014 roku, 5 godzin; Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach: Część 36: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; 2013 - 30 godzin z czego 10 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin; Część 37: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego; 2013 - 30 godzin, z czego 10 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 30 godzin; łącznie 60 godzin; Część 38: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego; 2013 - 20 godzin, 2014 - 30 godzin; łącznie 50 godzin w roku szkolnym 2013/2014; Część 39: doradztwo i opiekę psychologiczno-pedagogiczną; 2013 - 9 godzin, z czego 7 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 2 godziny w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 6 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 15 godzin; Część 40: zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne - kółko matematyczno-przyrodnicze; 2013 - 10 godzin, 2014 - 15 godzin; łącznie 25 godzin w roku szkolnym 2013/2014; opieka podczas 2 wycieczek na Górę św. Anny w IX 2013 i V 2014 roku; łącznie 10 godzin; Część 41: dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne - kółko filmowo-teatralne; 2013 - 10 godzin, 2014 - 15 godzin; łącznie 25 godzin w roku szkolnym 2013/2014; opieka podczas 2 wyjazdów do teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu w X 2013 roku i III 2014 roku; łącznie 10 godzin; Część 42: zajęcia dla uczniów zdolnych z języka angielskiego; 2013 - 20 godzin, 2014 - 30 godzin; łącznie 50 godzin w roku szkolnym 2013/2014; Część 43: opieka podczas 2 wycieczek na Górę św. Anny w IX 2013 i V 2014 roku; łącznie 10 godzin; Część 44: opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie w V 2014 roku; łącznie 10 godzin; Część 45: opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie w V 2014 roku; łącznie 10 godzin; Część 46: opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie w V 2014 roku; łącznie 10 godzin; Szkoła Podstawowa w Antoniowie Część 47: zajęcia wyrównawcze z języka polskiego W labiryncie ortografii; 2013- 30 godzin z czego 17 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 13 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 50 godzin; Część 48: zajęcia wyrównawcze z języka polskiego W labiryncie ortografii; 2013- 30 godzin z czego 17 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 13 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 50 godzin; Część 49: zajęcia z terapii logopedycznej; 2013 - 20 godzin, z czego 13 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 7 godzin w roku 2013/2014; 2014 - 10 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin; Część 50: zajęcia rewalidacji indywidualnej; 2013 - 30 godzin z czego 16 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 14 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin; Część 51: zajęcia z języka polskiego przygotowujące do sprawdzianu - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne; 2013 - 20 godzin z czego 8 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 12 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 - 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 35 godzin; Część 52: zajęcia z matematyki -przygotowujące do sprawdzianu - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne; 2013 - 20 godzin, z czego 7 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 13 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 - 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 35 godzin; Część 53: zajęcia warsztaty językowo-przyrodnicze - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne 16 godzin w 2013 roku, z czego 8 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 8 godzin w roku szkolnym 2013/2014 i 10 godzin w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014 - 26 godzin; Część 54: zajęcia warsztaty językowo-przyrodnicze - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne 16 godzin w 2013 roku, z czego 8 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 8 godzin w roku szkolnym 2013/2014 i 10 godzin w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014 - 26 godzin; Część 55: zajęcia Przyroda w obiektywie - informatyczno -przyrodnicze warsztaty fotografii cyfrowej - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne; 2013 - 25 godzin, z czego 12 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 13 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 - 13 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 38 godzin; opieka podczas warsztatów edukacji przyrodniczej na Górze św. Anny w V 2013 roku - 5 godzin; opieka podczas wyjazdu do Wrocławia (ogród botaniczny) - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w V 2014 roku - 7 godzin; opieka podczas wyjazdu do zoo w Opolu - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w X 2013 - 6 godzin; Część 56: zajęcia Na tropach przyrody - warsztaty przyrodnicze; 2013 - 20 godzin, z czego 12 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 8 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 35 godzin; opieka podczas 3 warsztatów edukacji przyrodniczej na Górze św. Anny w V 2013 roku, I 2014 roku i III 2014 roku - łącznie 15 godzin; opieka podczas wyjazdu do Wrocławia (ogród botaniczny) - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w V 2014 roku - 7 godzin; opieka podczas wyjazdu do zoo w Opolu - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w X 2013 - 6 godzin; Część 57: zajęcia - Mistrzowie unihokeja; 2013 - 35 godzin, z czego 20 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 25 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin; Część 58: zajęcia -gimnastyka korekcyjna; 2013 - 30 godzin, z czego 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 - 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 50 godzin;Część 59: zajęcia psychoedykacyjne (doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna); 2013 - 20 godzin, z czego 11 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 9 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 - 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 35 godzin; Część 60: zajęcia poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne; 2013 - 16 godzin, z czego 9 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 7 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 - 12 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 28 godzin; Część 61: opieka podczas 15 wyjazdów na basen (łącznie 45 godzin opieki); 5 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 i 10 wyjazdów w roku szkolnym 2013/2014, z czego 4 wyjazdy w 2013 roku i 6 wyjazdów w 2014 roku; Część 62: opieka podczas 15 wyjazdów na basen (łącznie 45 godzin opieki); 5 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 i 10 wyjazdów w roku szkolnym 2013/2014, z czego 4 wyjazdy w 2013 roku i 6 wyjazdów w 2014 roku; 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 6. W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) współpracy z dyrektorem szkoły podstawowej oraz koordynatorem projektu, 2) przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych(zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z wyłączeniem ferii i dni świątecznych), obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Szkoła pełna pomysłów dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie koordynatorowi projektu, 3) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu, 4) przekazywania konspektu zajęć koordynatorowi projektu, 5) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu, 6) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów, 7) sprawowania opieki nad uczniami na organizowanych wyjazdach edukacyjnych, jeśli zajęcia takie wyjazdy przewidują, 8) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- w szczególności informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu, 9) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 10) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie, 11) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć, 12) umożliwienia uczestnictwa rodziców w zajęciach, informowania rodziców o postępach dziecka, ankietowania rodziców w trakcie trwania projektu w celu analizy postępów dzieci (treść ankiety zostanie uzgodniona wcześniej z koordynatorem projektu), 13) wystawienia opinii dla każdego ucznia dwa razy w semestrze nt. stopnia zaspokojenia zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów, 14) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć i wyjazdów edukacyjnych, jeśli zajęcia takie wyjazdy przewidują - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej) 15) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie, 16) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl 17) informowanie na bieżąco koordynatora projektu lub asystenta koordynatora projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 18) informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 19) przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów, 20) oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej, 21) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, 22) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach. 23) udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Dyrektorowi Szkoły, organowi kontrolującemu, 24) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 7. W ramach sprawowania opieki podczas wyjazdów edukacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do: 1) sprawowania opieki nad uczniami w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, 2) zapewnienie bezpieczeństwa uczniom oraz prowadzenie innych zadań zleconych przez organizatora wycieczki 3) sprawdzania stanu liczbowego uczniów przed wyruszeniem z każdego miejsca pobytu oraz po przybyciu do punktu docelowego 4) współpracy z osobą prowadzącą zajęcia, w ramach których organizowany jest wyjazd, dyrektorem szkoły podstawowej, koordynatorem szkolnym, kierownikiem projektu i jego zastępcą, 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć 2) bezpieczeństwo uczniów podczas wyjazdów edukacyjnych, 3) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 4) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 5) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 6) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu. 9. Jednej godzinie: a) zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz rozwijających uzdolnienia odpowiada czasowo - 45 minut. b) zajęć specjalistycznych (tj, wymienionych w cz. 16, 29, 39, 49, 50, 59, i 60) odpowiada czasowo - 60 minut c) opieki podczas wyjazdów odpowiada czasowo - 60 minut..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 11   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Danuta Jaskulska, ul. Dębowa 7, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1646,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Matracka, ul. Zamoście 39, 46-040 Krasiejów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3475,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2270,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2270,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regina Mańkowska, ul. Celna 23/10, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3231,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2130,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2130,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Julita Matuszewska, ul. Słowackiego 12c/3, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2337,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1525,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1525,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1525,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bernadeta Urbanowska, ul. Sporacka 18, 46-040 Krasiejów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1686,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1060,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Przybytniowska, ul. Dzierżóna 2/4, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 640,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Kowalczyk-Stasiuk, ul. Buczka 1, 46-042 Szczedrzyk, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2134,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1050,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artur Czichos, ul.Ks.M.Senfta 2, 46-040 Krasiejów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2134,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1050,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 19   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Pluta, ul. Sikorskiego 29/1, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 21   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Kowalczyk-Stasiuk, ul. Buczka 1, 46-042 Szczedrzyk, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 22   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Pluta, ul. Sikorskiego 29/1, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 23   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elbieta Pluta, ul. Sikorskiego 29/1, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 24   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Pluta, ul. Sikorskiego 29/1, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 25   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mieczysława Jabłońska, ul. Częstochowska 119/3, 46-040 Grodziec, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 26   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mieczysława Jabłońska, ul. Częstochowska 119/3, 46-040 Grodziec, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 29   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klaudia Troszyńska, ul. Słoneczna 16, 46-040 Krasiejów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1422,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1446,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 31   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Adamiec, ul. Robotnicza 15, 46-040 Grodziec, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2056,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 32   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Łęgosz, ul. Częstochowska 70, 46-040 Grodziec, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3216,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2025,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2025,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2025,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 33   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Pędzik, ul. Słowackiego 4d/9, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2134,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 35   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Adamiec, ul. Robotnicza 15, 46-040 Grodziec, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2093,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 47   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marzena Pikos, Plac Wolności 2c/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2042,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 48   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marzena Pikos, Plac Wolności 2c/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2042,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 49   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marzena Pikos, Plac Wolności 2c/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1237,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2169,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 50   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Olszewska, ul. Dłuskiego 3b/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2402,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 51   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marzena Pikos, Plac Wolności 2c/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1408,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 52   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Musiał, ul. Leśna 9c/5, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1422,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 53   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Maciak, ul. Leśna 5a/14, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 982,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 54   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Maciak, ul. Leśna 5a/14, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 982,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 55   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Maciak, ul. Leśna 5a/14, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1933,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2530,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2530,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 56   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roman Sandorski, ul. Kolejowa 3, 47-110 Kolonowskie, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2096,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2730,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2730,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 57   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiesław Podborączyński, ul. Sikorskiego 35b/6, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2463,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 58   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiesław Podborączyński, ul. Sikorskiego 35b/6, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1880,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 59   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Juros, ul. Dąbrowska 1, 46-070 Wawelno, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1308,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 60   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Juros, ul. Dąbrowska 1, 46-070 Wawelno, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1047,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 61   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Olszewska, ul. Dłuskiego 3b/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1399,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1575,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1575,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 62   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiesław Podborączyński, ul. Sikorskiego 35b/6, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1399,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1575,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1575,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.