eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUtrzymanie i administrowanie cmentarzy komunalnych od 1 lipca 2008 do 31 grudnia 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Rzeszów: Utrzymanie i administrowanie cmentarzy komunalnych od 1 lipca 2008 do 31 grudnia 2008 r.
Numer ogłoszenia: 100672 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, fax 017 8754634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i administrowanie cmentarzy komunalnych od 1 lipca 2008 do 31 grudnia 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. utrzymania porządku i czystości na terenie cmentarzy oraz urządzeń cmentarnych jak kaplice, budynki administracyjne i gospodarcze, ogrodzenia, drogi 2. utrzymania i ochrony zieleni cmentarnej 3. obsługa pogrzebów, odpłatne udostępnienia urządzeń cmentarnych zgodnie z ich przeznaczeniem, 4. prowadzenie stałych spraw administracyjnych cmentarzy 5. prowadzenia spraw administracyjnych zmiennych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.71.11.10 - Usługi utrzymania cmentarzy Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy Oryginalny kod CPV: 93.71.00.00 - Usługi pogrzebowe Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.10.00 - Usługi pogrzebowe Oryginalny kod CPV: 93.71.11.00 - Usługi cmentarne Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.10 - Usługi cmentarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia. 2) wykażą się doświadczeniem zawodowym w realizacji usług związanych z administrowaniem i utrzymaniem cmentarzy komunalnych, w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonanie powyższych prac musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza do realizacji czynności związanych z administrowaniem cmentarzy w systemie podwykonawstwa. 3) dysponują potencjałem kadrowym: wykażą informację o osobach wyznaczonych do realizacji zamówienia - co najmniej: - jednego pracownika posiadającego licencję zawodową zarządcy nieruchomości, w załączeniu kserokopia licencji potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - dwóch pracowników z minimum średnim wykształceniem, którzy w ciągu pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej trzy lata wykonywali prace administracyjno - biurowe związane z administrowaniem cmentarzy - spełnienie warunku poprzez wypełnienie oświadczenia. 4) dysponują potencjałem technicznym: wykażą sprzęt niezbędny do wykonania umowy: co najmniej 1 zamiatarka samozbierająca, samochód ciężarowy i osobowy, chłodnia na co najmniej 12 stanowisk. 5) w dniu podpisania umowy posiadają aktualne zezwolenia Prezydenta Miasta Rzeszowa na wykonywanie usług wywozu odpadów komunalnych na terenie objętym przedmiotem zamówienia, lub gwarancję zawarcia umowy z innym podmiotem gospodarczym, który posiada stosowne zezwolenie na wywóz odpadów z terenu Miasta Rzeszowa. 6) dysponują odpowiednim zapleczem lokalowym o charakterze biurowym, które przeznaczy na biuro cmentarne, składające się z: - dwóch pomieszczeń biurowych o powierzchni łącznej nie mniejszej niż 50 m² . W jednym z pomieszczeń co najmniej 2 skomputeryzowane stanowiska obsługi klienta w drugim Kierownik Administracji Cmentarzy, wyposażone w środki łączności: telefon, fax urządzenia monitorujące kaplicę cmentarza Wilkowyja. - poczekalni dla klientów o powierzchni nie mniejszej niż 15 m² - toalety dla klientów, wyposażonej co najmniej w 1 oczko sanitarne i umywalkę, - pomieszczenie na archiwum o powierzchni nie mniejszej niż 20 m², posiadające stały całodobowy dozór oraz zabezpieczenie przeciwpożarowe. Pomieszczenie to powinno być suche i przewiewne oraz powinno posiadać zabezpieczenia antywłamaniowe, uniemożliwiające zniszczenie i kradzież ksiąg cmentarnych oraz dostęp osób trzecich. Obiekt przeznaczony na biuro cmentarne powinien znajdować się w odległości nie przekraczającej 1 km od bramy głównej na cmentarzu Wilkowyja od strony ul. Cienistej, na parterze budynku jedno lub wielokondygnacyjnego wyposażonego w windę przystosowaqną dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz powinien posiadać podjazd dla wózków osób niepełnosprawnych. Przed podpisaniem umowy wykonawca udokumentuje posiadanie na terenie cmentarza zaplecza lokalowego. 7) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 200.000 zł. Spełnienie warunków: Spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji, 2) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację usługi, na załączniku do niniejszej specyfikacji z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych oraz gotowości do współpracy z wykonawcą (umowy przedwstępne, oświadczenia o gotowości współpracy) - w przypadku gdyby osoby przewidywane przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami, 3) wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat związanych z administrowaniem i utrzymaniem cmentarzy komunalnych, na załączniku do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia 5) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 6) oświadczenie o posiadaniu zaplecza lokalowego o charakterze biurowym, które przeznaczy na biuro cmentarne albo przyrzeczenie zawarcia stosownej umowy z innym podmiotem na okres trwania umowy - umowa przedwstępna 7) parafowany na wszystkich stronach projekt umowy 8) pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 10) licencja zawodowa zarządcy nieruchomości, 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 200 000 zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.erzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych UM Rzeszowa, Rzeszów ul. Joselewicza 4, pok. 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych UM Rzeszowa, Rzeszów ul. Joselewicza 4, pok. 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.