Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-29
Bydgoszcz: Zorganizowanie wycieczek-zajęć w terenie dla 57 szkół w ramach projektu W DRODZE DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 100679 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SOSW Nr 1 im. L. Braille`a w Bydgoszczy , ul. Krasińskiego 10, 85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3221787, 3227625, faks 0-52 3221787.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.braille.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczek-zajęć w terenie dla 57 szkół w ramach projektu W DRODZE DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie łącznie 57 jednodniowych wycieczek - zajęć w terenie łącznie dla 899 uczestników wycieczek (743 uczniów i 156 opiekunów/nauczycieli ) zgodnie z załącznikami nr 1 do SIWZ - OPISEM WYCIECZEK i załącznikiem nr 2 do SIWZ- WYKAZEM WYCIECZEK. b. Zajęcia w terenie są organizowane w związku z realizacją projektu systemowego pn. W DRODZE DO SUKCESU Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania : 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. c. Projekt W DRODZE DO SUKCESU jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. d. Projekt realizuje Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille`a w Bydgoszczy. e. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia, opisany w CZĘŚCI II SIWZ w terminach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - WYKAZIE WYCIECZEK. f. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować poszczególne wycieczki - zajęcia w terenie zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do SIWZ oraz zapewnić w zakresie realizacji każdej wycieczki, w szczególności: a) transport na całej trasie wycieczki wraz z opłatą za toalety i miejsca parkingowe, b) wyżywienie, c) bilety wstępu do obiektów/ broszury dostępne w danym miejscu wycieczki oraz lekcje/atrakcje danego miejsca wycieczki dla wszystkich uczestników wycieczki zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - OPISEM WYCIECZEK, d) opiekę sprawowaną przez pilota wycieczki i opiekę medyczną, e) ubezpieczenie. g. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zapewnienia oraz wynagrodzenia opiekunów/nauczycieli. h. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części określone szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - WYKAZIE WYCIECZEK..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten spełni wykonawca, który wykażą, że jest wpisany w rejestrze działalności organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tj. Dz. U. 2004 Nr 223 poz.2268 z późn. zm) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - aktualny odpis/wypis z rejestru działalności organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tj. Dz. U. 2004 Nr 223 poz.2268 z późn. zm ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten spełnią ci wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 3 całodniowych wycieczek, w jednym dniu, dla co najmniej 20 dzieci i młodzieży w wieku do lat 18 - każda oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, także wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 całodniowych wycieczek, w jednym dniu, dla co najmniej 20 dzieci i młodzieży w wieku do lat 18 - każda wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - WYKAZ USŁUG - referencje potwierdzające, że zmówienie zostało wykonane lub jest wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek ten spełnią ci wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować 6 autokarami turystycznymi wysokopodłogowych, z 49 miejscami siedzącymi, bez uwzględnienia miejsca dla pilota i kierowcy, wyposażonych w klimatyzację lub z nawiewem, nagłośnieniem z mikrofonem, toaletę, spełniającymi wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005 Nr 108 poz. 908 z późn. zm ) i ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2007 Nr 125poz. 874 z późn. zm ) W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia tj. wykaz co najmniej 6 autokarów turystycznych wysokopodłogowych, z 49 miejscami siedzącymi, bez uwzględnienia miejsca dla pilota i kierowcy, wyposażonych w klimatyzację z nawiewem, nagłośnieniem z mikrofonem, toaletę, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005 Nr 108 poz. 908 z późn. zm ) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2007 Nr 125poz. 874 z późn. zm ) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg załącznika nr 6 do SIWZ - WYKAZ ŚRODKOW TRANSPORTU
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, tj. dysponują lub będą dysponować co najmniej 6 kierowcami posiadających uprawnienia do kierowania autobusami turystycznymi zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005 Nr 108 poz. 908 z późn. zm )i ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2007 Nr 125poz. 874 z późn. zm ) oraz co najmniej 6 pilotami wycieczek posiadającymi uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych ( Dz. U 2004 Nr 223 poz. 2268 z późn. zm). OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, tj. co najmniej 6 kierowców posiadających uprawnienia do kierowania autobusami turystycznymi zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005 Nr 108 poz. 908 z późn. zm ) oraz co najmniej 6 pilotów wycieczek posiadających uprawnienia zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U 2004 Nr 223 poz. 2268 z późn. zm) wg załącznika nr 7 do SIWZ - WYKAZ OSÓB wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten spełnią ci wykonawcy, którzy posiadają aktualną opłacona polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 do SIWZ -OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.braille.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy Nr 1 im. Luoisa Braillea w Bydgoszczy
ul. Z. Krasińskiego 10
85-008 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy Nr 1 im. Luoisa Braillea w Bydgoszczy ul. Z. Krasińskiego 10 85-008 Bydgoszcz pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy W DRODZE DO SUKCESU współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.