eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRemont pomieszczeń biurowych, piwnic, balkonów, korytarzy oraz remont schodów zewnętrznych i chodnika.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Lublin: Remont pomieszczeń biurowych, piwnic, balkonów, korytarzy oraz remont schodów zewnętrznych i chodnika.
Numer ogłoszenia: 100683 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych, piwnic, balkonów, korytarzy oraz remont schodów zewnętrznych i chodnika..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych, piwnic, balkonów, korytarzy oraz remont schodów zewnętrznych i chodnika w budynku administracyjnym GDDKiA Oddział w Lublinie przy ul. Ogrodowej 21.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokoci 3000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki merytoryczne: 1) Doświadczenie: Wykonawca musi udowodnić, ze w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał przynajmniej 1 robotę ogólnobudowlaną o podobnym zakresie oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 2) Potencjał osobowy: Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym personelem, umożliwiającym wykonanie zadania. Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko: kierownik budowy, który powinien posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami ogólnobudowlanymi oraz być członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 3) Potencjał techniczny: Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca powinien dysponować (na podstawie umowy dzierżawy, umowy najmu lub w inny sposób) środkiem transportu umożliwiającym dowożenie materiałów na bieżąco oraz odbiór gruzu i odpadów. Ww. sprzęt musi spełniać wymagania szczegółowo określone w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków formalnych: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych: 1) Doświadczenie: Informacje o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje). 2) Potencjał kadrowy: Informacje dotyczące kandydata na stanowisko kierownika budowy na. 3) Potencjał techniczny: Informacje o pozostających w dyspozycji Wykonawcy (na podstawie umowy dzierżawy, umowy najmu lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostkach sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej www.gddkia.gov.pl lub uzyskać w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego, przy. ul. Ogrodowej 21 w Lublinie, pok. nr 58 (2 piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, Lublin, ul. Ogrodowa 21, pok. nr 58 (2 piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.