To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100688 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Warszawa: Zagospodarowanie terenu oraz założenie szaty roślinnej nad kanałem Konotopa po jego przebudowie". Zadanie realizowane w ramach zadania głównego pod nazwą: Przebudowa kanału Konotopa wraz z jego częściowym ujęciem w rurociąg na odcinku od granicy m. st. Warszawy do ul. Magnackiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510245-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, krajowy numer identyfikacyjny
01525966001220, ul.
Plac Czerwca 1976 roku nr 1
-,
02-495
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 60 00, faks
22 443 60 11, e-mail
imagdziarz@um.warszawa.pl,
ursus.zzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursus.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu oraz założenie szaty roślinnej nad kanałem Konotopa po jego przebudowie". Zadanie realizowane w ramach zadania głównego pod nazwą: Przebudowa kanału Konotopa wraz z jego częściowym ujęciem w rurociąg na odcinku od granicy m. st. Warszawy do ul. Magnackiej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD-XI-ZZP.271.11.WOŚ.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zagospodarowanie terenu oraz założenie szaty roślinnej nad kanałem Konotopa po jego przebudowie". Zadanie realizowane w ramach zadania głównego pod nazwą: Przebudowa kanału Konotopa wraz z jego częściowym ujęciem w rurociąg na odcinku od granicy m. st. Warszawy do ul. Magnackiej. Kody CPV: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne; 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby; 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg; 45233340-4 Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego; 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg; 45342000-6 Roboty w zakresie instalacji budowlanych; 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń; 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: do 31.10.2017r Okres gwarancji: zgodny z kryterium oceny oferty Dokumentacja projektowa przedmiotowego zamówienia składa się z dwóch części. Pierwsza pod nazwą: "Projekt zagospodarowania terenu oraz założenia szaty roślinnej nad Kanałem Konotopa", wykonana została w grudniu 2016r i swoim zakresem obejmuje prace ogrodnicze (zakładanie trawników, sadzenie roślin) oraz prace budowlane - zakładanie ścieżek oraz budowa placu zabaw. Realizacja przedmiotu zamówienia w stosunku do powyższej dokumentacji nie obejmuje zarówno budowy placu zabaw jak i zakładania ścieżek. Miejsce realizacji: "łącznik" powstały po przebudowie Kanału Konotopa łączący obecny sąsiadujący z nim zieleniec zlokalizowany przy ul. Zaczarowanej Dorożki. Wszystkie dokumenty dotyczące w/w dokumentacji noszą nazwę "Dorożka". Druga część dokumentacji projektowej wykonana została w kwietniu bieżącego roku i nosi nazwę: "Projekt zagospodarowania terenu oraz założenia szaty roślinnej nad Kanałem Konotopa po jego przebudowie na odcinku od zieleńca Zaczarowanej Dorożki do ul. Henryka Brodatego w Warszawie". Swoim zakresem obejmuje wykonanie prac budowlanych w postaci: zakładania nawierzchni mineralnej, zakładania obrzeży, zakupie i montażu urządzeń architektury miejskiej oraz montażu ogrodzenia ogrodniczych jak również pracach ogrodniczych (m. inn., dosadzenie roślin, zakładanie trawników) na terenie obecnego zieleńca przy ul. Zaczarowanej Dorożki. Wszystkie dokumenty dotyczące w/w dokumentacji noszą nazwę "Konotopa". Teren objęty planowaną inwestycją stanowi obszar położony na terenie działek o nr ewidencyjnych: 10/3, 11/5, 12/5, 19 oraz 89/3 z obrębu 20904. Obszar realizacji inwestycji zlokalizowany jest na terenie osiedla Gołąbki, w sąsiedztwie zabudowy wielorodzinnej jak również jednorodzinnej pomiędzy ulicą Zaczarowanej Dorożki a Kanałem Konotopa (Żbikówka) w dzielnicy Ursus w Warszawie. Realizacja zadania zakłada zagospodarowane terenu w sposób uporządkowany i estetyczny. W ramach realizacji projektu należy wykonać następujące prace: - oczyszczenie ternu z gruzu i innych zanieczyszczeń, - wykonanie nawierzchni mineralnych z obrzeżem, - wykonanie ogrodzenia terenu, - umocnienie skarpy, - montaż d.f.a - wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin, - renowacje trawników, założenie nowych trawników, - wymianę ziemi w miejscu nasadzeń na głębokość 30 cm, - uzupełnienie istniejących nasadzeń na rabatach i wprowadzenie nowych nasadzeń bylin i krzewów, - montaż elementów małej architektury miejskiej; - pielęgnację roślin po ich posadzeniu (drzew, krzewów, bylin, trawników) Obszar inwestycji podzielić można na 3 części o różnym zagospodarowaniu: o Obszar A stanowiący nowo powstały teren o niewielkim spadku nad przebudowanym Kanałem Konotopa - pas zieleni ze ścieżką wypoczynkową ma stanowić kontynuację zieleńca "Zaczarowana Dorożka" i stanowić miejsce wypoczynkowe dla okolicznych mieszkańców. Głównym założeniem jest włączenie nowo powstałego terenu w istniejący już układ przestrzenny ciągu zieleni nad przebudowanym Kanałem Konotopa, gdzie wejście na teren prowadzi od strony placyku wypoczynkowego w zachodniej części zieleńca. Układ komunikacyjny tworzy ścieżka biegnąca równolegle do Kanału, zaś na jej zakończeniu umiejscowiony jest placyk wypoczynkowy z ławkami. Przy ścieżce rozmieszczone są ławki i kosze na śmieci swoim charakterem nawiązujące do elementów małej architektury na terenie zieleńca. Teren od strony pola (północnej) oraz ujście rurociągu na zachodnim krańcu terenu maja być zabezpieczone ogrodzeniem panelowym poprowadzonym w odległości min. 50 m od korony skarpy i obsadzone pnączami. Skarpa w celu stabilizacji gruntu zostanie zabezpieczona geowłókniną oraz obsadzona krzewami płożącymi. Ścieżka oraz plac wypoczynkowy zostaną wykonane z nawierzchni mineralnej przepuszczalnej i zwartej dostosowanej do ruchu osób na wózkach inwalidzkich (proponuje się zastosowanie nawierzchni HanseGrand lub równoważną). Nowonasadzona zieleń ma pełnić funkcję izolacyjną terenu. Bezpośrednio nad rurą posadzone zostaną jedynie niewielkie krzewy, trawy, byliny cebulowe i rośliny okrywowe nawiązujące charakterem do sąsiedniego zieleńca. Od strony północnej, przed istniejącą skarpą oraz od strony zachodniej, jako zabezpieczenia skarpy przy ujściu rurociągu projektuje się ogrodzenie pokryte pnączami - winobluszczem i bluszczem. Jako dodatkowe osłonięcie placu wypoczynkowego projektuje się zwarte grupy krzewów. Od strony północnej zostanie obsadzona niskimi krzewami irgi płożącej. Powierzchnia geowłókniny - 220 m2; Ilość krzewów - 539 szt. Powierzchnia terenu: 928 m2 - nawierzchnia mineralna 134 m2; - zieleń 794 m2 (powierzchnia pod krzewami 5 m2, krzewy 200 m2, krzewy na skarpie 130 m2, pnącza okrywowe 16 m2, byliny 19 m2, trawniki 360 m2, trawnik rolowany 64 m2). o Obszar B to istniejący pas trawnika pomiędzy główną ścieżką a rabatą bylinową, zniszczony na skutek prac budowlanych związanych z przebudowa kanału. o Obszar B1 to trawnik o luźnej strukturze z miejscami wydeptanymi znajdujący się pomiędzy głównym placem wejściowym a ścieżka od strony zachodniej. o Obszar C stanowi rabata bylinowa z ubytkami roślin znajdująca się w północnej części terenu - wzdłuż alejki a nieregularnie położonych płyt i nawierzchni żwirowo - tłuczniowej, przy której usytuowane są ławki z pergolami. Na obszarze A planuje się wykonanie nasadzeń osłaniającej teren skweru od istniejącego parkingu zlokalizowanego po drugiej stronie kanału i budynków osiedla. Pojedyncze grupy brzóz oraz grupy klonu tatarskiego w formie krzewiastej maja za zadanie oddzielić wnętrze zieleńca od osiedla. Bezpośrednio nad rurą posadzone zostaną jedynie trawy, byliny i rośliny okrywowe oraz założona zostanie murawa ze stokrotką, mikrokoniczyną oraz grupami krokusów. Obszar B zlokalizowany między granicą zachodnią terenu a głównym wejściem na teren zieleńca stanowić ma nowy trawnik zaś na obszarze pomiędzy głównym wejściem a ścieżką B1 przewiduje się przeprowadzenie renowacji trawnika. Powierzchnia trawników do renowacji - 405 m2 Na obszarze C projektuje się uzupełnienie istniejącej roślinności oraz wprowadzenie nowych nasadzeń krzewów, bylin i traw w pustych miejscach na rabacie. KLAUZULE SPOŁECZNE 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 2 osoby (umowa na pełny etat) wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: zakładanie nawierzchni mineralnej, zakładanie obrzeży, montaż ogrodzenia oraz elementów małej architektury miejskiej - ławki, kosze na smieci, oczyszczanie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci, prace ogrodnicze: odchwaszczanie, rozścielenie ziemi urodzajnej, przygotowanie terenu pod obsadzenie kwiatowe z wymianą gleby rodzimej, sadzenie drzew liściastych form piennych na terenie płaskim, sadzenie dużych krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie, sadzenie pnączy z zaprawą do połowy głębokości dołów, sadzenie bylin, zakładanie i renowacja trawników, palikowanie drzew liściastych, rozścielenie kory drzewnej pod bylinami i krzewami itp. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111000-8
Dodatkowe kody CPV:
45112000-5,
45233000-9,
45233340-4,
45233250-6,
45342000-6,
45342000-6,
77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT199269.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 201499 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZAPYTANIE OFERTOWE: Mycie posadzek w garażach podziemnych w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w budynkach przy ulicy Kochanowskiego 29 i 37 w Warszawie
- Badanie próbek gazu skroplonego (LPG) w ramach systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw - rejon północ
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Oddziale Terenowym Mazowieckim
- Świadczenie usług pralniczych dla filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku, Białobrzegach, Krakowie, Jastrzębiej Górze, Muszynie, Przemyślu, Wrocławiu i Kamionie.
- ZP.RB.SE.27.2024 Wykonanie robót remontowych wytypowanych pomieszczeń sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim P W "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej nad kandydatami do pracy oraz pracownikami Prokuratury Okręgowej w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.