To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100689 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Ścinawa: Zaadaptowanie zabytkowego pałacyku w Ścinawie z przeznaczeniem na centrum pracy twórczej z funkcją schroniska młodzieżowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, działanie 4.3 Dziedzictwo kulturowe, RPDS.04.03.01-02-0055/16-00 z 19 czerwca 2017 r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 69055-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 79874-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa, krajowy numer identyfikacyjny
39064756400000, ul.
Rynek
17,
59-330
Ścinawa, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
76 7400225, 76 7400245, faks
76 7400201, e-mail
plinda@scinawa.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaadaptowanie zabytkowego pałacyku w Ścinawie z przeznaczeniem na centrum pracy twórczej z funkcją schroniska młodzieżowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis ogólny 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją opracowaną przez JS Architekci Julitta Chmiel-Sobieralska, Szymanów ul. Lotnicza 107, 51-180 Wrocław. 2. Adres inwestycji: ul. Jana Pawła II nr 17, 59-330 Ścinawa, działka nr 225/8, 225/7, 363/2 w obrębie 2. miasta Ścinawa, powiat lubiński, województwo dolnośląskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacja budynku zabytkowego znajdującego się przy ul. Jana Pawła II 17 wraz z zakupem wyposażenia do tego budynku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią udostępnione wraz z niniejszą SIWZ: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ- Dokumentacja projektowa 2) Załącznik nr 10 do SIWZ- Przedmiar robót budowlanych 3. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy pzp a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. 4. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, tj. klasa, wytrzymałość, ścieralność, trwałość lub inne, nie będą gorsze od materiałów, urządzeń jakie zostały przyjęte w dokumentacji. Zastosowanie materiałów równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. Wszystkie wskazane w opracowaniach projektowych nazwy własne produktów należy traktować tylko jako wskazanie parametrów nie gorszych niż wymienione w projektach. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca każdorazowo musi uzgadniać ostatecznie zakres i jakość materiałów i sprzętu oraz kolorystykę wykorzystywanych elementów z Zamawiającym. Dla określenia zakresu i jakości materiałów oraz ich specyfikacji należy uwzględnić zapisy, rysunki projektu budowlanego, wykonawczego, projektu wnętrz oraz każdorazowo uzgodnić spójność z wizualizacjami wnętrz dla obiektu z zamawiającym, głównym projektantem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45230000-8,
45320000-6,
45330000-9,
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45450000-6,
45313100-5,
39000000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6605035.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 5397718,99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.