Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Warszawa: Dostawy akumulatorów do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i motocykli
Numer ogłoszenia: 100695 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy akumulatorów do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i motocykli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy (sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego) akumulatorów do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i motocykli - zwanych dalej asortymentem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący jednocześnie Formularzem Cenowym został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Ilość asortymentu, w poszczególnych pozycjach Formularza Cenowego, przyjęta została przez Zamawiającego szacunkowo w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zamawianego asortymentu w każdej pozycji wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający dokona zamówień o łącznej ilości mniejszej niż wskazana w kol. 13 Formularza Cenowego. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował w poz. 1-13 Formularza Cenowego asortyment spełniający niżej wymienione cechy funkcjonalne: a. był całkowicie bezobsługowy wg normy: EN 50342-1:2006/A1:201, z zastrzeżeniem zastosowania podwójnego i szczelnie zamkniętego wieczka z labiryntowym układem kanałów, b. był wyprodukowany zgodnie z technologią Ca/Ca (w dłuższym okresie przechowywania bez konieczności doładowywania i utraty parametrów), c. posiadał system odprowadzania gazów (tj. np. w konstrukcji wieczka została umieszczona specjalna nakładka z wewnętrznie połączonymi między sobą korkami, powodująca uwalnianie gazów jednym ujściem, minimalizując ryzyko wybuchu akumulatora), d. posiadał wskaźnik naładowania akumulatora (np. wbudowany w jedną z cel areometr wskazujący stan elektrolitu, umożliwiający użytkownikowi łatwą kontrolę stanu naładowania akumulatora bez potrzeby korzystania ze specjalistycznych urządzeń), e. był nowoczesnej konstrukcji, z separatorami, których konstrukcja zabezpiecza przed zwarciem w celach i samoistnym rozładowaniem a także umożliwiającym uzyskanie dużego prądu rozruchowego. 5. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment był: a. fabrycznie nowy, w pełni naładowany (min. 12,5V), gotowy do eksploatacji i spełniał dodatkowe parametry wg właściwości akumulatora opisanych w Formularzu Cenowym, b. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy Zamawiającemu, c. opakowany w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem podczas transportu i rozładunku, d. posiadał parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż wskazane odpowiednio w pkt 4 oraz Formularzu Cenowym, e. wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 5 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą posiadać doświadczenie i wykazać się należytym wykonaniem lub wykonywaniem min. trzech dostaw akumulatorów o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 brutto PLN - każda w ramach jednej umowy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wartość zrealizowanej dostawy będzie odpowiadała ww. kwocie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty, wypełniony i podpisany Formularz Cenowy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w Sekacja III. 3.2) może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; b) w przypadku gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykorzystania zasobów innego podmiotu, a także zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają, na pisemny wniosek Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego zmianę w zakresie producenta/producentów asortymentu wskazanego w Formularzu Cenowym, przy zachowaniu pozostałych warunków umowy, w tym parametrów technicznych nie gorszych oraz cen jednostkowych nie wyższych niż wskazane w załączniku do umowy. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1, obowiązywać będzie od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersję elektroniczną bezpłatnie z ww.
strony internetowej oraz płatną wersję papierową na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena SIWZ - 1 zł za 1 stronę +
ewentualne koszty wysyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.