Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Słubice: udzielenie pożyczki (kredytu) krótkoterminowej w kwocie 3.700.000,00 PLN dla SP ZOZ w Słubicach z przeznaczeniem spłaty zobowiązań Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słubicach, do kontaktów: Iwona Barańczuk, ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7582071 w. 337, fax 095 7582203, e-mail: zozslubice@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.computerland.pl/SPZOZ_Slubice Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie pożyczki (kredytu) krótkoterminowej w kwocie 3.700.000,00 PLN dla SP ZOZ w Słubicach z przeznaczeniem spłaty zobowiązań. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: SP ZOZ w Słubicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie pożyczki (kredytu) krótkoterminowej w kwocie 3.700.000 PLN dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Nadodrzańskiej 6 w Słubicach z przeznaczeniem spłaty zobowiązań. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, które winny zostać uwzględnione w postanowieniach przyszłej umowy: 1)Kwota pożyczki w wysokości 3.700.000,00 zł. byłaby uruchamiana, w 11 transzach do 12 każdego miesiąca, począwszy od miesiąca luty (przy czym, jeżeli umowa zostanie podpisana po dniu 12 luty, pożyczka na ten miesiąc zostanie uruchomiona-przelana na konto zamawiającego w dniu podpisania umowy). 2)Przelanie pożyczki nastąpi na rachunek Zamawiającego: INVEST-BANK S.A. nr konta: 91168010460000300013351933 3)Pożyczka krótkoterminowa (kredyt) zaciągnięta zostanie w złotych polskich. 4)Kwota transz kształtowałaby się następująco: a.w miesiącu luty - kwota w wysokości 600.000,00 zł. b.w miesiącu marzec - kwota w wysokości 400.000,00 zł. c.w miesiącach kwiecień-grudzień - kwota w wysokościach 300.000,00 zł. 5)Okres spłaty odsetek od przekazanego kapitału (pożyczki) w terminie do ostatniego dnia miesiąca, w którym została przekazana transza pożyczki, poczynając od miesiąca luty. 6)W przypadku zastosowania przez wykonawcę prowizji, prowizja ta powinna być wprost proporcjonalna do każdej transzy, płatna jednorazowo w terminie 48 dni od uruchomienia ostatniej transzy pożyczki. 7)W terminie do 31 stycznia 2008r. spłata kapitału głównego oraz ewentualnej prowizji. 8)Oprocentowanie bieżącego kapitału w skali roku winno być nie wyższe niż 10,00%. 9)Odsetki i ewentualna prowizja naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanej (wypłaconej) pożyczki (kredytu). 10)Nie będą pobierane prowizje i opłaty za przelewy środków na rachunek bieżący zamawiającego. 11)Zamawiający w trybie art. 145 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej wysokości środków (pożyczki). W tym przypadku umowa będzie wypowiedziana w terminie 30 dni od daty uruchomienia ostatniej transzy. Wówczas spłata kapitału głównego i ewentualnej (wprost proporcjonalnej) części prowizji nastąpi w terminie 48 dni od dnia uruchomienia ostatniej transzy pożyczki. 12)Wysokość odsetek z tytułu nieterminowej zapłaty licząc w stosunku rocznym nie wyższa od 1,15-krotności odsetek ustawowych. 13)Formą zabezpieczenia spłaty pożyczki będzie cesja wierzytelności przysługujących Zamawiającemu wobec NFZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przetarg nieograniczony powyżej 60 tys. euro, a poniżej 211 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.01.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. najpóźniej do wyznaczonego terminu złożenia oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki zawarte w ustawie i wymagania określone w treści siwz. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek IV nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium ,,spełnia - nie spełnia\ na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku I wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 3 do siwz) oraz aktualne dokumenty potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy): b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c)Jeśli dotyczy - posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe - Dz.U.02.72.665 z późn. zm.). 2.Na potwierdzenie spełnienia warunku II wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia stanowi dodatek do 3 siwz) 3.Na potwierdzenie spełnienia warunku III wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr3 do siwz) 4. Na potwierdzenie spełnienia warunku IV wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 3 do siwz) b) dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł. (art. 24 ust.2 pkt.4 ustawy). 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (art. 23 ustawy). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy). W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z tych wykonawców złoży oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór oświadczenia - dodatek nr 3 do siwz) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru / aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu z postępowania, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą. Objaśnienia do składanych oświadczeń i dokumentów. Wszystkie oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku podpisania oferty, załączników lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Załączone dokumenty w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.computerland.pl/SPZOZ_Slubice. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.02.2007, godzina 09:15, Gabinet Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia SP ZOZ w Słubicach przy ul. Nadodrzańskiej 6.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza formę przesyłania dokumentów faxem, pod warunkiem niezwłocznego ich potwierdzenia pisemnego. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.01.2007.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Golicach
- Nasadzenia drzew, roślin ogrodowych i kwiatów na terenie Gminy Słubice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Wykonanie prac w zakresie konserwacji rowów melioracyjnych na terenie miasta Słubice
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.