eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPostępowanie o zamówienie publiczne na dostawę i instalacje zasilacza bezprzerwowego o mocy znamionowej minimalnej 60kVA oraz agregatu prądotwórczego o mocy minimalnej 250 kVA dla potrzeb Izby Celnej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Kraków: Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę i instalacje zasilacza bezprzerwowego o mocy znamionowej minimalnej 60kVA oraz agregatu prądotwórczego o mocy minimalnej 250 kVA dla potrzeb Izby Celnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 100760 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Krakowie, Al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6290200, fax 012 4216757.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krakow.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę i instalacje zasilacza bezprzerwowego o mocy znamionowej minimalnej 60kVA oraz agregatu prądotwórczego o mocy minimalnej 250 kVA dla potrzeb Izby Celnej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiem zamówienia jest podzielona na dwa zadania dostawa, montaz i instalacja w oparciu o projekty techniczne fabrycznie nowych urządzeń tj. zasilacza bezprzerwowego trójfazowego o mocy znamionowej min. 60 kVA oraz agregatu prądotwórczego o mocy minimum 250 kVA szacunkowa wartość zamówienia poniżej 133.000,00 EURO

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne Oryginalny kod CPV: 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze Kod CPV wg słownika 2008: 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze Oryginalny kod CPV: 50.91.11.20 - Usługi instalowania generatorów Kod CPV wg słownika 2008: 51.11.12.00 - Usługi instalowania generatorów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) dla zadania nr 1; - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) dla zadania nr 2. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: a) w pieniądzu - należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Izby Celnej w Krakowie w NBP O/O Kraków nr 14 1010 1270 0008 2413 9120 0000 z dopiskiem -Wadium w przetargu nieograniczonym nr sprawy nr 35-WLO-253-47/08, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; a) w gwarancjach bankowych; b) w gwarancjach ubezpieczeniowych; c) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Izbie Celnej w Krakowie, Al. Krasińskiego 11 b, Dziennik Podawczy, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątka lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wpłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofert akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 2) Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4) Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty wymagane: a. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w Rozdziale IV pkt. 1 b. w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o którym mowa w rozdz. IV pkt. 1a: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. IV pkt 1b: - wykaz wykonanych świadczeń w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze i dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie; d. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego: - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Kserokopia dowodu wniesienia wadium 6) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krakow.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: al. Krasińskiego 11B, 31-111 Kraków po złożeniu pisemnego wniosku przesłanego pocztą lub faksem z załączonym potwierdzeniem przelewu opłaty za SIWZ w wysokości 13,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Izba Celna w Krakowie, Al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa, montaż i podłączenie do istniejącej sieci elektro-energetycznej budynku zasilacza bezprzerwowego trójfazowego o mocy znamionowej min. 60 kVA z bateriami do Izby Celnej w Krakowie, al. Krasińskiego 11 B, w oparciu o projekt techniczny stanowiący załącznik nr 1 do SWIZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2. WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Podłączenie nowego zasilacza UPS do istniejącego agregatu prądotwórczego 75 kW. 2. Uruchomienie i wykonanie testów urządzenia. 3. Nawiązanie do istniejącej infrastruktury energetycznej budynku (szafa energetyczna). 4. Urządzenie musi być fabrycznie nowe bez śladów użytkowania i spełniać wszystkie odpowiednie europejskie oraz krajowe normy i dyrektywy. 5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania, za ich zgodność z dokumentacja projektowa, niniejszymi warunkami, obowiązującymi przepisami i normami oraz wiedzą techniczną..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30-4, 50.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, dostawa, montaż i instalacja agregatu prądotwórczego o mocy minimum 250kVA do Izby Celnej w Krakowie, al. Krasińskiego 11 B, w oparciu o projekt techniczny stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Podłączenie nowego agregatu prądotwórczego do istniejących instalacji budynku tj. energetycznej, spalinowej i obiegu powietrza. 2. Uruchomienie i wykonanie testów urządzenia. 3. Nawiązanie do istniejącej infrastruktury energetycznej budynku (szafa energetyczna). 4. Urządzenie musi być fabrycznie nowe bez śladów użytkowania i spełniać wszystkie odpowiednie europejskie oraz krajowe normy i dyrektywy. 5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania, za ich zgodność z dokumentacja projektowa, niniejszymi warunkami, obowiązującymi przepisami i normami oraz wiedzą techniczną..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.20.00-7, 50.91.11.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.