Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-13
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego w okresie do 31 grudnia 2007 r. wraz z instalacją i konfiguracją.
Numer ogłoszenia: 100761 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w okresie do 31 grudnia 2007 r. wraz z instalacją i konfiguracją..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego oraz wyświetlaczy LCD wraz z instalacją i konfiguracją. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: a)dostawę sprzętu komputerowego wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia pracy na stanowisku, w szczególności z kablami przyłączeniowymi do sieci elektrycznej i logicznej (złącza RJ45), b)wykonanie usług dodatkowych w ramach przygotowania i realizacji dostawy, c)świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji. 3.Dostawa sprzętu komputerowego obejmuje następujący asortyment: a) komputer stacjonarny - 300 sztuk b) wyświetlacz 17 LCD - 200 sztuk 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: a)dołączyli do oferty odpowiedni certyfikat lub deklarację producenta potwierdzającą spełnianie przez oferowany stacjonarny sprzęt komputerowy, wymaganych parametrów głośności. b)posiadali możliwość dotarcia na miejsce usterki lub awarii i rozpoczęcia akcji serwisowej w czasie nie dłuższym niż 4 godziny robocze od jej zgłoszenia; c)zapewnili czas naprawy lub usunięcia usterki nie dłuższy niż 3 dni kalendarzowe, a w przypadku przedłużania się czasu naprawy lub usunięcia usterki ponad 3 dni kalendarzowe, udostępnili nieodpłatnie sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż te, które posiada naprawiany sprzęt; d)zrealizowali całość przedmiotu zamówienia własnymi siłami, stosowne oświadczenie znajduje się w Formularzu oferty; e)udzielili gwarancji na dostarczony sprzęt na okres min. 3 lat; f)przyjęli warunki umowy zgonie z projektem umowy; g)sporządzili i dołączyli do Oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1.Spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, dwa zamówienia o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania polegających na dostawie i serwisie sprzętu komputerowego (komputerów stacjonarnych, notebooków lub serwerów - w dowolnej konfiguracji) o łącznej wartości obu wskazanych zamówień nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto. Wykazane dostawy muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 3.Dysponują osobami (minimum trzy osoby), przewidzianymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne doświadczenie, tj. minimum 2 lata pracy na stanowisku serwisanta. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty w formie oryginału: a) oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zamówień o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania polegających na dostawie i serwisie sprzętu komputerowego (komputerów stacjonarnych, notebooków lub serwerów - w dowolnej konfiguracji) o łącznej wartości obu wykazanych zamówień nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto, z podaniem ich przedmiotu, wartości, terminu wykonania i odbiorców, g) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w ppkt f) zostały wykonane należycie, h) wykaz osób (minimum trzy osoby), przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat posiadanego doświadczenia, tj. minimum 2 lata pracy na stanowisku serwisanta. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dołączyć do oferty te pełnomocnictwo (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy. 3. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie - dokumenty określone w pkt 1 ppkt b, c), d), e) składa każdy z podmiotów odrębnie, natomiast oświadczenie z pkt 1 ppkt a) oraz dokumenty wymienione pkt 1 ppkt f), g), h) mogą być złożone wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pokój nr 239, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pokój nr 239, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. "Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego dla wybranych szkół z terenu Gminy Strzyżewice" część nr 1: dostawa pracowni językowych
- Zakup 4 serwerów NAS z oprogramowaniem do wykonywania kopii bezpieczeństwa dla Gminy Chrzanów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.