Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100762 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Poznań: Awaryjny remont balkonu na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grabowej 22C/22 w Poznaniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
63068297700000, ul.
ul. Konfederacka
4,
60281
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 850 83 40, faks
618 523 124, e-mail
sekretariat@ptbs.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ptbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Awaryjny remont balkonu na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grabowej 22C/22 w Poznaniu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie następujących robót budowlanych: naprawa w trybie awaryjnym na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grabowej 22C/22 w Poznaniu w zakresie: remontu balkonu. Prace będą obejmować: 1. Prace ogólnobudowlane na balkonie: 1.1. Skucie płytek, szlichty cementowej wraz z wywozem i utylizacją gruzu 1.2. Zerwanie wadliwej izolacji przeciwwodnej i styropianu wraz z wywozem i utylizacją gruzu 1.3. Oczyszczenie i zagruntowanie podłoża 1.4. Zgrzanie paroizolacji 1.5. Ułożenie warstwy spadkowej ze styropianu EPS 200 1.6. Ułożenie papy samoprzylepnej 1.7. Zgrzanie papy nawierzchniowej 2. Obróbka dekarska ścian: 2.1. Wycięcie elewacji wraz z wywozem i utylizacją gruzu 2.2. Ułożenie 2 warstw papy 2.3. Odtworzenie elewacji 3. Obróbka dekarska drzwi 4. Obróbka blacharsko-dekarska krawędzi (krawędziak, maskownica, kapinos) 5. Odwodnienie: wpusty attykowe 6. Przeciwspady do wpustów 7. Ułożenie płytek na balkonie 8. Montaż rusztowania zewnętrznego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45262900-0,
45320000-6,
45410000-4,
45450000-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Awaryjny remont balkonu na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grabowej 22C/22 w Poznaniu. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18760.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 18360.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 06.06.2017r. oraz w nocy z 06 na 07.06 br., wystąpiły obfite, nawalne opady deszczu w Poznaniu. Na podstawie telefonów Najemców oraz zgłoszenia przez Administratora budynku w dniu 07.06.2017r. awarii polegającej na zalewaniu lokali mieszkalnych Grabowa 22C/ 2, 5, 6, 14, 22 na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grabowej 22C w Poznaniu, w związku z nieszczelnością izolacji balkonu 22C/22 na III piętrze stwierdzono konieczność pilnej naprawy firmie specjalistycznej. Przyczyną wystąpienia awarii lub stanu zagrożenia jest nieszczelność izolacji poziomej balkonu na styku z elewacją budynku. Woda migruje przez płyty kanałowe stropu do wewnątrz lokali gdzie na ścianach i suficie widoczne są plamy wilgoci.
- Właściciel lub zarządca obiektu budowlanego jest obowiązany utrzymać i użytkować obiekt w należytym stanie technicznym i estetycznym, nie dopuszczając do nadmiernego pogorszenia jego właściwości użytkowych i sprawności technicznej budynku. Zgodnie art. 70 ust. 1 ustawy Prawo budowlane Właściciel, zarządca lub użytkownik obiektu budowlanego, na których spoczywają obowiązki w zakresie napraw, określone w przepisach odrębnych bądź umowach, są obowiązani usunąć natychmiast - w trybie pilnym stwierdzone uszkodzenia oraz uzupełnić braki, które mogłyby spowodować zagrożenie zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia.
- Działając na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 3) "ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia". W związku z powyższym, że zaszła co najmniej jedna okoliczność, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.