Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-13
Gdynia: Dostawa samochodu ciężarowego dla Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
Numer ogłoszenia: 100782 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni , ul. Witomińska 76, 81-311 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 660-89-50, faks 0-58 660-89-69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego dla Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2012 lub 2013 roku samochodu ciężarowego o ładowności do 3,5 tony o nadwoziu skrzyniowym otwartym, zgodnie z opisem, o którym mowa w ust. 2. 2.Z uwagi na potrzeby dostosowania gabarytów samochodu ciężarowego do wąskich i krętych dróg wewnętrznych na cmentarzu, dostarczany samochód powinien spełniać poniższe parametry i posiadać poniższe wyposażenie: 2.1 silnik benzynowy lub wysokoprężny spełniający aktualne normy emisji spalin, 2.2 moc silnika: min. 80 kW, 2.3 skrzynia biegów manualna: min. 5 biegowa, 2.4 napęd na jedną lub dwie osie, 2.5 długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej: od 2900 mm do 3500 mm 2.6 szerokość zewnętrzna skrzyni ładunkowej: do 1950 mm 2.7 skrzynia ładunkowa - otwarta, z otwieranymi aluminiowymi burtami oraz podłogą drewnianą wykonaną z desek lub sklejki wodoodpornej, 2.8 szerokość zewnętrzna nadwozia bez lusterek bocznych: do 1950 mm, 2.9 ładowność: min. 500 kg, 2.10 liczba miejsc łącznie z kierowcą: 2 lub 3, 2.11 system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - ABS, 2.12 bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, 2.13 wspomaganie kierownicy, 2.14 hak holowniczy, 2.15 immobiliser, 2.16 autoalarm, 2.17 min. dwa komplety oryginalnych kluczyków, 2.18 gniazdo 12V do podłączenia akcesoriów, 2.19 radioodbiornik (min. 2 głośniki + antena), 2.20 komplet gumowych dywaników w kabinie pasażerskiej, 2.21 pełnowymiarowe koło zapasowe + standardowy zestaw do wymiany kół, 2.22 apteczka 1 szt., 2.23 gaśnica 1 szt., 2.24 trójkąt odblaskowy 1 szt., 2.25 instrukcja obsługi w języku polskim, 2.26 książka serwisowa, 2.27 książka gwarancyjna. 3.Wykonawca najpóźniej w dniu dostarczenia samochodu ciężarowego zobowiązany jest do dostarczenia kompletu dokumentów niezbędnych do jego rejestracji i użytkowania, w szczególności: świadectwa homologacji, książki gwarancyjnej, książki serwisowej, instrukcji użytkowania w języku polskim, kluczyków 2 kpl, katalogu części zamiennych w wersji papierowej lub elektronicznej pdf. lub doc. 4.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić minimalne gwarancje: 4.1. na pojazd 36 miesięcy licząc od dnia odbioru lub 100 tyś km przebiegu, 4.2. na powłokę lakierniczą 36 miesięcy licząc od dnia odbioru, 4.3. na korozję perforacyjną 60 miesięcy. 4.4. na skrzynię ładunkową 12 miesięcy licząc od dnia odbioru 5.Wykonawca w okresie gwarancji zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie województwa pomorskiego. 6.Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej przy odbiorze samochodu ciężarowego do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie jego podstawowej obsługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, zezwoleń i koncesji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu - t.j. odpisu z właściwego rejestru, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie dotyczące terminów stosuje się odpowiednio. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: 1)oświadczenie Wykonawcy (-ów) o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Informację o przynależności do grupy kapitałowej albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: 1)omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 2)mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 3)konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, 4)konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 5)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 6)zmiany stawek podatku, innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 76, pok. 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 76 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu dostawczego dla ZWiK w Laszkach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka z zabudową brygadową
- ZAKUP SAMOCHODU 5+1 - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU
- dostawa samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.