eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻytkiejmyWykonanie działań związanych z ochroną przyrody na terenie Puszczy Rominckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Żytkiejmy: Wykonanie działań związanych z ochroną przyrody na terenie Puszczy Rominckiej
Numer ogłoszenia: 100782 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Krajobrazowy Puszczy Rominckiej , ul. Szkolna 1, 19-505 Żytkiejmy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6159727, faks 087 6159727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biuletyn.abip.pl/pkpuszczyrominckiej/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie działań związanych z ochroną przyrody na terenie Puszczy Rominckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - budowa wieży widokowej - odtworzenie 3 zbiorników wodnych - budowa 340 m kładki drewnianej na pasie drogi granicznej - remont 5 piwnic dostosowanych do potrzeb hibernujących nietoperzy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: zrealizowali w przeciągu ostatnich 5 lat budowę co najmniej jednej wieży widokowej o konstrukcji drewnianej, o wysokości min. 8 m, mogącej na platformie widokowej mieścić jednocześnie min. 5 osób. Doświadczenie udowodnione musi być pismem opisującym szczegółowo rodzaj i wartość wykonanych robót, określającym miejsce realizacji inwestycji w sposób umożliwiający jego lokalizację. Wymagana jest także opinia inwestora prezentująca jego opinię na temat wykonanych prac. Dokumenty należy przygotować wg własnego wzoru, uwzględniając powyższe wymagania. Warunek zostanie także uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu - mogącego wykazać się stosownym, opisanym powyżej doświadczeniem - o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W takim przypadku przedstawione muszą zostać dokumenty dokumentujące doświadczenie podmiotu. Przedstawiciel podmiotu, który zobowiązuje się do uczestnictwa w realizacji inwestycji, uczestniczyć musi w wizji terenowej. 3) dokonają wizji terenowej miejsc, w których budowana będzie wieża widokowa oraz budowane kładki na pasie drogi granicznej. Z uwagi na lokalizację powyższych miejsc w trudno dostępnych rejonach Puszczy Rominckiej, a także na całkowity zakaz wstępu na pas drogi granicznej, wizja terenowa może odbyć się wyłącznie w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Okazanie miejsc realizacji inwestycji odbywać może się wyłącznie w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o woli dokonania wizji terenowej na piśmie minimum 2 dni przed proponowanym terminem. Z uwagi na rozproszenie poszczególnych elementów inwestycji oraz ich niedostępność Wykonawca obowiązany jest zapewnić na czas wizji transport pojazdem o dobrych własnościach terenowych. Wykonawca ma obowiązek odebrać osobę okazującą z siedziby Parku w Żytkiejmach, a następnie odwieźć ją na miejsce. Wizja terenowa rozpocząć musi się w godzinach 09:00 - 10:00. Uprzedza się Wykonawców, iż w czasie wizji terenowej powinni dysponować obuwiem gumowym i być przygotowanymi do marszów w głąb bagien. Wizja terenowa odbyć musi się w czasowym przedziale pomiędzy 14 kwietnia 2009 r. oraz 23 kwietnia 2009 r. Wykonawca - w piśmie informującym o zamiarze odbycia wizji terenowej - obowiązany jest podać imiona, nazwiska oraz numery dowodów osobistych osób w wizji uczestniczących. Dane te są niezbędne w celu uzyskania zezwolenia na wstęp na pas drogi granicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Doświadczenie Wykonawcy udowodnione musi być pismem opisującym szczegółowo rodzaj i wartość wykonanych robót, określającym miejsce realizacji inwestycji w sposób umożliwiający jego lokalizację. Wymagana jest także opinia inwestora prezentująca jego opinię na temat wykonanych prac. Dokumenty należy przygotować wg własnego wzoru, uwzględniając powyższe wymagania. Warunek zostanie także uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu - mogącego wykazać się stosownym, opisanym powyżej doświadczeniem - o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W takim przypadku przedstawione muszą zostać dokumenty dokumentujące doświadczenie podmiotu. Przedstawiciel podmiotu, który zobowiązuje się do uczestnictwa w realizacji inwestycji, uczestniczyć musi w wizji terenowej. Wykonawca dołącza do oferty zaświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art 22 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.abip.pl/pkpuszczyrominckiej/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zalecamy korzystanie ze strony internetowej: http://www.biuletyn.abip.pl/pkpuszczyrominckiej/ SIWZ mozna także uzyskać w siedzibie Zamawiającego: ul. Szkolna 1, 19-505 Żytkiejmy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: ul. Szkolna 1, 19-505 Żytkiejmy, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.