Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-06-26
G³ogów: Remont ul. Folwarcznej
w G³ogowie
Numer og³oszenia: 100783 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska G³ogów , ul. Rynek 10, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.sbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont ul. Folwarcznej w G³ogowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres robót: Jezdnia ------------------ - frezowanie nawierzchni 2.100,00 m2 - wymiana krawê¿nika 60,00 m - nawierzchnie z mieszanek mineralno -asfaltowych (warstwa profiluj±ca) 2.100,00 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ¶cieralna) MASA SMA 2.100,00 m2 Chodnik ---------------- - rozebranie nawierzchni z p³yt drogowych (granitowych) 186,00 m2 - rozbiórka nawierzchni betonowych (zjazdy) 3,1 m3 - ustawienie obrze¿y 192,00 m - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 493,00 m2 - regulacja pionowa studzienek i kratek 19szt Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la przedmiar robót..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysoko¶æ wadium Zamawiaj±cy ustali³ w kwocie: 3.000,00 z³. s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1) Spe³niaj± wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane odpowiadaj±ce swym rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy za robotê podobn± uzna robotê polegaj±c± na wykonaniu w jednym zadaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni 500 m2 oraz nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych 2.000,00 m2 4) Dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami posiadaj±cymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, - posiadaj±cymi aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do OIIB, 5) Posiadaj± ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 150.000,00 z³ lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 150.000,00 z³ . 6) Posiadaj± ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. Zamawiajacy dokona oceny spelnienia warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów na zasadzie spe³nia , nie spe³nia..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 pzp ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) Formularz oferty - za³. Nr 1 do SIWZ. 2) Protokó³ z wizji terenu objêtego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru. 3) Kosztorys ofertowy opracowany metod± szczegó³ow±. Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów maj± jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosowaæ przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulacjê w³asn±. 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy (Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo na etapie podpisywania umowy dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego). 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej musi posiadaæ adnotacjê w³a¶ciwego organu wydaj±cego to za¶wiadczenie o aktualno¶ci zapisów - dokonan± w terminie jak wy¿ej. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zmówienie zobowi±zani s± z³o¿yæ do wniosku: . Pe³nomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozosta³ych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postêpowaniu albo reprezentowaniu w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, . Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy, umowê reguluj±c± wspó³pracê tych wykonawców. 8) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art.22 pzp - za³. Nr do SIWZ, 9) Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, - zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SIWZ 10)Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 11)Informacji na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebno¶æ personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - za³. Nr 4 do SIWZ. 12)Wykazu osób lub pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³ i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - za³. Nr 4 do SIWZ, 13) Informacja nt. czê¶ci zamówienia, jakie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom- za³. Nr 5 do SIWZ. 14) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie,- za³. Nr 3 do SIWZ, 15) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych w wysoko¶ci co najmniej 150.000,00 - z³. lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê co najmniej 150.000,00 z³. wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 16) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w G³ogowie, Rynek 10,67-200 G³ogów, pok.125,p.I..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski w G³ogowie, Rynek 10,67-200 G³ogów, pok.314,p.III.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarz±dzanych przez G³ogowskie Obiekty Us³ugowe w G³ogowie".
- "Rozwój specjalistycznych us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania w Gminie Miejskiej G³ogów"
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Remonty dróg gminnych i wewnêtrznych o nawierzchni z kostki brukowej po³o¿onych na terenie Gminy Koluszki
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na czê¶ci
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnêtrznych ci±gów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeñ (...)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.