Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-30
Skarżysko-Kamienna: Sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb Gminy Skarżysko-Kamienna część II
Numer ogłoszenia: 100811 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb Gminy Skarżysko-Kamienna część II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości oraz inwentaryzacji lokali na poszczególne rodzaje wycen. 2. Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 207, poz.2109 ze zm.) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych wydanymi przez Polska Federację Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych. 3. Wykonawca użyje do wykonania operatów szacunkowych materiałów własnych oraz pokryje koszty związane z wykorzystaniem i zakupem materiałów geodezyjnych wymaganych do sporządzenia operatów (np. mapa ewidencyjna, wypis z rejestru gruntów) oraz badaniem ksiąg wieczystych. 4. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach wynagrodzenia umownego, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, potwierdzającej jego aktualność w przypadku stwierdzenia przez rzeczoznawcę majątkowego, który sporządził operat szacunkowy, że po okresie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, wartości przedstawione w operacie szacunkowym nie uległy zmianie (art.156 ust.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami - tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz.651). 5. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach wynagrodzenia umownego do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art.156 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami - tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz.651). 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać po 2 jednakowe egzemplarze operatu szacunkowego dla każdej wycenionej nieruchomości lub wykonać pomiar wszystkich lokali (uwidocznionych w zleceniu) wraz z pomieszczeniami przynależnymi, a ponadto wynik pomiaru winien być potwierdzony protokołem (kartą obmiaru) podpisanym przez Wykonawcę. 7. Szczegółowy zakres rzeczowy poszczególnych zadań będzie każdorazowo określony w miarę pojawiających się potrzeb przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami na podstawie odrębnych zleceń. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione operaty szacunkowe w terminie dwóch tygodni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie poszczególne zakresów prac. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: Zadanie nr 1 - Wycena i obmiar nieruchomości lokalowych a) Wycena nieruchomości lokalowej mieszkalnej z obmiarem - max. 10 szt. b) Wycena nieruchomości lokalowej mieszkalnej bez obmiaru - max. 120 szt. c) Wycena nieruchomości - lokalu użytkowego z obmiarem - max. 2 szt. d) Wycena nieruchomości - lokalu użytkowego bez obmiaru - max. 4 szt. e) Obmiar lokalu mieszkalnego lub użytkowego z wykonaniem rzutów poziomych kondygnacji i zaznaczeniem lokali na rzutach poziomych kondygnacji - max. 10 szt. f) Waloryzacja udzielonej bonifikaty (art.68 ust.2 ustawy o gosp. nieruchomościami) - max. 5 szt. Zadanie nr 2 - Wycena nieruchomości przy ul. Rynek i Niepodległości a) Wycena nieruchomości przy ul. Rynek - 1 szt. - wiata murowana (dawniej mięsna) zlokalizowana na działkach nr ewid.: 111/21, 111/24, 111/27 - ark. 33 obręb 4 Kamienna; - budynek administracyjno-handlowy zlokalizowany na działkach nr ewid.: 111/21, 111/24, 111/27 - ark. 33 obręb 4 Kamienna; - budynek hali mięsnej zlokalizowany na działkach nr ewid.: 111/21, 111/24, 111/27 - ark. 33 obręb 4 Kamienna; -budynek gospodarczy zlokalizowany na działce nr ewid. 111/32 - ark. 33 obręb 4 kamienna. b) Wycena nieruchomości przy ul. Sokolej - Niepodległości - 1 szt. - budynek murowany, parterowy zlokalizowany na działce nr ewid. 126/19 - ark. 23 obręb11Górna Kamienna Zadanie nr 3 - Wycena nieruchomości gruntowych dot. przekształcenia użytkowania wieczystego oraz aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego a) Wycena nieruchomości gruntowej będącej w użytkowaniu wieczystym w celu uaktualnienia opłaty rocznej z tytułu tego użytkowania - max. 50 szt. b) Wycena nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - max. 40 szt. c) Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności w budynkach wielolokalowych - max. 5 szt. Zadanie nr 4 - Wycena nieruchomości gruntowych na potrzeby naliczenia opłat adiacenckich (kanalizacja sanitarna): ul. Słowikowa - 30 działek, ul. Kanarkowa - 30 działek, ul. Krzemowa - 14 działek, ul. Granitowa - 19 działek, ul. Bazaltowa - 17 działek, ul. Marmurowa - 8 działek, ul. Bursztynowa - 7 działek, ul. Szmaragdowa - 3 działek, ul. Wyspiańskiego - 13 działek, ul. Piękna - 6 działek.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wskaże co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadanych zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiana umowy jest możliwa z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w niżej wymienionym zakresie: - ceny brutto na wykonane zamówienie publiczne jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, - danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku bankowego Wykonawcy w przypadku ich zmiany, - osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 18, pok. 96 II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 18, Biuro Obsługi Interesanta (parter pokój nr 13).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena i obmiar nieruchomości lokalowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wycena nieruchomości lokalowej mieszkalnej z obmiarem - max. 10 szt. b) Wycena nieruchomości lokalowej mieszkalnej bez obmiaru - max. 120 szt. c) Wycena nieruchomości - lokalu użytkowego z obmiarem - max. 2 szt. d) Wycena nieruchomości - lokalu użytkowego bez obmiaru - max. 4 szt. e) Obmiar lokalu mieszkalnego lub użytkowego z wykonaniem rzutów poziomych kondygnacji i zaznaczeniem lokali na rzutach poziomych kondygnacji - max. 10 szt. f) Waloryzacja udzielonej bonifikaty (art.68 ust.2 ustawy o gosp. nieruchomościami) - max. 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości przy ul. Rynek i Niepodległości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wycena nieruchomości przy ul. Rynek - 1 szt. - wiata murowana (dawniej mięsna) zlokalizowana na działkach nr ewid.: 111/21, 111/24, 111/27 - ark. 33 obręb 4 Kamienna; - budynek administracyjno-handlowy zlokalizowany na działkach nr ewid.: 111/21, 111/24, 111/27 - ark. 33 obręb 4 Kamienna; - budynek hali mięsnej zlokalizowany na działkach nr ewid.: 111/21, 111/24, 111/27 - ark. 33 obręb 4 Kamienna; -budynek gospodarczy zlokalizowany na działce nr ewid. 111/32 - ark. 33 obręb 4 kamienna. b) Wycena nieruchomości przy ul. Sokolej - Niepodległości - 1 szt. - budynek murowany, parterowy zlokalizowany na działce nr ewid. 126/19 - ark. 23 obręb11Górna Kamienna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych dot. przekształcenia użytkowania wieczystego oraz aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wycena nieruchomości gruntowej będącej w użytkowaniu wieczystym w celu uaktualnienia opłaty rocznej z tytułu tego użytkowania - max. 50 szt. b) Wycena nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - max. 40 szt. c) Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności w budynkach wielolokalowych - max. 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych na potrzeby naliczenia opłat adiacenckich (kanalizacja sanitarna):.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Słowikowa - 30 działek, ul. Kanarkowa - 30 działek, ul. Krzemowa - 14 działek, ul. Granitowa - 19 działek, ul. Bazaltowa - 17 działek, ul. Marmurowa - 8 działek, ul. Bursztynowa - 7 działek, ul. Szmaragdowa - 3 działek, ul. Wyspiańskiego - 13 działek, ul. Piękna - 6 działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- "Przebudowa ul. Głównej i Rajdowej"
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 roku"
- Wykonanie prac modernizacyjno-budowlanych związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy ZSTM
- "Świadczenie usługi odławiania oraz zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu miasta Skarżyska-Kamiennej w 2025 r."
- Przebudowa ul. Prusa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 12/2024
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.